|
Appie uit Ameland
|
ach ja luilak (cry_kitesmiley) leek mij wel handig in de winter zit je niet zo te klooien in de kou maar gelukkig duurt dat nog effe (hangloose_kitesmiley) (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Joris
|
1. Ga naar www.flysurfer.de2. Klik op products 3. Kies een willekeurig model sorry kon het niet laten
|
|
|
|
marc010
|
269 E, als je bereid bent zo'n bedrag te betalen.... ... Of mag iedereen op het strand je pomp gebruiken?? En zo'n ding is natuurlijk zwaarder dan een handpomp
|
|
|
|
Bluecupra
|
Dat is wel het laatste wat ik zou kopen ...
|
|
|
Juiz
Geen avatar
|
Regelmatig bij de Gamma. Dacht iets van 20 euro.
|
|
|
|
X2Nick
|
Ik wil je kite ook wel oppompen voor €10!!!! veel goedkoper!!!
|
|
|
Appie uit Ameland
|
kom je dan ook langs in januari als het wat kouder is op het strand
|
|
|
|
Vinni
|
Volgens mij hé, ik weet het niet helemaal zeker maar......Ik dacht dat die dingen alleen om je tube even voor te pompen, het laatste stukje moet je bijpompen, en je struts moet je helemaal met de han doen... Dus als ik het goed heb (wat ik dus niet zeker weet) naai je jezelf een beetje
|
|
|
Appie uit Ameland
|
nee hoor hoe kom je er bij : je kunt gewoon de lucht toevoer regelen en als hij hard genoeg is trek je gewoon de slang eraf simpel he (hangloose_kitesmiley) (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
kitestertje
|
hahaha pussy in de winter word je warm van pompen
|
|
|
Appie uit Ameland
|
ja veel te warm daar heb ik geen zin in om met mijn wetsuite die ik thuis al lekker aantrek aan dat ding op te pompen
|
|
|
Akko
|
4 weken geleden bij de Aldi of Lidl een electrische pomp gekocht, 20Euro. Inderdaad struts met de hand. De LE electrisch en daarna op druk met de hand. (wel zo veilig) Die Accu gaat al 6 LE's mee. Maar inderdaad beetje lui misschien maar wel erg makkelijk. En ik heb een bus dus geen enkel ruimte gebrek. CU on the Kliffffff
|
|
|
Tom
|
ik heb hier echt super goedkope gezien!moest er ook 1 hebben want me pomp was gejat maar heb toch echt ff verder gezocht en een heerlijke handpomp gekocht:) Nouja heerlijk .. weinig vertrouwen met die dingen in het zand en water
|
|
|