piede
|
Al iemand de sneeuw gezien? Hier in het Noorden moeten we wachten tot de avond en nacht, om morgen in een halve meter sneeuw wakker te worden
|
|
|
Alferink
|
Zo erg sneeuwt het nou ook weer niet... vindt het allemaal maar meevallen.
|
|
|
Jacob 81.
Geen avatar
|
Het voordeel van het noorden is dat de sneeuw vannacht blijft liggen , dus morgen vroeg op en mss een paar uurtjes kiten.Wel stevig windje voorspeld aan de kust, in waddengebied 7 B.
|
|
|
Merc
Gast
|
in twee uur tijd
|
|
|
slufterhufters.com
|
Hier bij Rotterdam is het dikke pret.
Sneeuwt hier al een paar uurtjes.
|
|
|
Slis
|
hoppa in zoetermeer ga ik nu naar snowworld om daar te gaan snowkiten!
|
|
|
Kevin
|
Ga nu weg naar lokaal veldje om te snowkiten :D mzzl Kevin
|
|
|
Merc
Gast
|
hoppa in zoetermeer ga ik nu naar snowworld om daar te gaan snowkiten!
Je bedoelt snow boarden....?
|
|
|
Marten
|
hier dooit het nu al een uurtje, en af en toe regent 't. de wind is ook meegegaan met de sneeuw (omgeving breda)
|
|
|
Alferink
|
Hier regent t nog niet, maar dooit t wel als een ***,
Jeeeuuujjj weeralarm jonges weeralarm heeelp heeeeeelp, de economie op z'n gat...
Wat een aanstellerij allemaal zeg...
|
|
|
|
Spoon
|
heyu marin...
hoe was het in fuerta?
|
|
|
daan
|
iemand nog gesnowkite??
|
|
|
Patrick..!
|
Ik wil snowkite foto's / filmpjes zien (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Geronimo79
|
NOUW.... WEERALARM....... poe poe... jemig hee... nouw.... dat was nodig... met die 2 en een halve flok... Typisch nederlands.. valt er eens iets anders dan regen uit de lucht... WEERALARM!!!! omdat die domme nederlanders niet kunnen autorijden,
|
|
|
big_ben_lair
|
wouw ik kan nog geen 100 meter ver kijken!!!! zo erg heb ik het nog nooit mee gemaakt!!!! vals alarm het is al donker het sneeuw hier nog wel, en dooi hebben we hier niet (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Marin
|
Hehe sorry Micky, ik was in de veronderstelling dat je het serieus meende.... : : : Ach ook al lag er geen sneeuw, ook dan had ik met Veolia en de NS wel vertraging opgelopen in de trein... Heb nu geen sneeuw gezien voor ik van Venlo naar Heerenveen was gereisd.... En toch 1,5 uur vertraging.... Maar ja... Ben nu in Drachten. En hier houdt het met een centimeter sneeuw helaas al op... Maare, ben toch nieuwsgierig hoeveel er nou bij jullie ligt Micky?!?
|
|
|
Spoon
|
tis hier 6 graden man... als sneeuw voor de zon verdwenen
|
|
|
kiteboy
Gast
|
Dit hadde wij van de sneeuw gemaakt:P. Ik heb hem zelf niet gedaan omdat ik maar 1 goed board heb. 2 vriende hebben hem wel gedaan niet gehaald alleen wel onderkant van board kapot maar die hebben tog sponser:P
|
|
|
Morres
|
net gesnowkite op de dijk, ging niks, want wind is niet fijn op een dijk :S en was niet echt veel sneeuw nog, 3cm ofzo.... maargoed, dat ook es gedaan, met een echt snowboard
|
|
|
.Chris.
|
was lache, ff klooien in die sneeuw!
|
|
|