die 138 is met jouw gewicht beter, maar ligt er ook aan wat voor boardje dat is. Als het ook een HAZE is zeker voor de 138 gaan, heb je langer plezier van :-)
Ga voor de 138 inderdaad, heb je VEEL meer aan. Vertel ook even wat je er precies voor betaald, dan weet je tenminste zeker dat je niet genaaids wordt.
Ga voor de 138 inderdaad, heb je VEEL meer aan. Vertel ook even wat je er precies voor betaald, dan weet je tenminste zeker dat je niet genaaids wordt.
359 euro voor de 144 x 41 399 euro voor de 138 x 40
Als ik heel eerlijk ben... vind ik het beide wat lang... ik weeg 105kg en ben begonnen met een 130 cm board.. en echt geen spijt van. Boardje is 39cm breed, maar bij de tips is ie wat breeder als de meeste boards.. denk te vergelijken met een spleene rip of jaime pro. (daar is die vanaf geleid naar wat ik begreep.) En ik moet zeggen dat dit echt super is... ik heb vorige week geprobeerd te varen op een fanatic boardje van 138 waar ik niet lekker mee weg kon komen, en al helemaal geen hoogtelopen terwijl ik bijna recht tegen de wind kon hoogte lopen met mijn heilige boardje... alle hulde voor de bouwer.. ik dank hem te zeerste.
zou gewoon voor een jamie pro 2006 gaan. 129 cm. prima maatje.. tis even beulen maar daarna kan je er meer plezier van hebben dan zo'n kasteur. qua maat.