Nieuwe tube voor Takoon Wook

Hattori Hanzo

November 11, 2004, 17:09:41
edit2Rapporteer  
Iemand een idee waar ik een nieuwe tube (middelste strut) voor een Takoon Wook 12 kan krijgen?!
wat is een beetje een normale prijs?!
Hattori Hanzo

Antwoord #1 November 11, 2004, 17:19:46
edit2Rapporteer  
is alleen lengte belangrijk dan?!
of is er in nederland een importuer van Takoon.
Hattori Hanzo

Antwoord #2 November 11, 2004, 20:08:51
edit2Rapporteer  
Is alleen de lengte van de tube van belang of ook dikte en lente vanaf de LE tot aan het ventiel?
Moza

Antwoord #3 November 11, 2004, 22:54:58
edit2Rapporteer  
Regel het via een winkel...ik weet dat Siem de Jong in Delft wel eens een binnentube van een skoop2 voor me heeft besteld! Dat kunnen alle winkels dus doen....

Size does matter......te klein en je blaast m direct op....te groot en hij kreukt, en je blaast m op als je net een dag op fuerte zit.....gewoon aangeven welke strut het is en dan bestellen...moet kunnen!!

Aan de andere kant....als je de goeie lengte hebt dan kun je ook andere struts gebruiken. Maar originele struts zijn beter voor als je je kite nog eens verkoopt en echt duur zijn ze overigens ook niet (8 euro ofzo)

Bic is de importeur....\

Suc6
PDJ
Gast
Antwoord #4 November 12, 2004, 14:35:03
edit2Rapporteer  
Gasten van Natural-high (www.natural-high.nl) hebben alleen maar takoons. Zij hebben een zooi op voorraad anders kunnen ze het wel bestellen. Zij zitten trouwens op de brouwersdam naast De Kous
Hattori Hanzo

Antwoord #5 November 12, 2004, 15:44:41
edit2Rapporteer  
Ok tenx voor de info!!!!!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.