review droogpak Gul Enforcer

El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #350 Januari 25, 2009, 19:30:52
edit2Rapporteer  
Flapje over de rits beschermt tegen zand, tenzij het zand er in komt en dan houd het het zand lekker in de rits. Aan u de keuze!
Jambo

Antwoord #351 Januari 25, 2009, 19:38:14
edit2Rapporteer  
Ik ga voor de flap en de plas optie!! Grin

Vanavond de boel maar eens bestellen dan.  ThumpsUp

@vinni  Duidelijk nu thanks
Jambo

Antwoord #352 Januari 25, 2009, 19:40:17
edit2Rapporteer  
Flapje over de rits beschermt tegen zand, tenzij het zand er in komt en dan houd het het zand lekker in de rits. Aan u de keuze!

Als ik aan mijn wetsuit zand heb zitten is dat 9 van de 10x achterop dus
mede daarom geef ik de voorkeur aan de rits voorop.
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #353 Januari 25, 2009, 20:03:13
edit2Rapporteer  
Ik was even bij Vd Berg in de shop en die verkoopt de Gul pakken (voorlopig) niet meer ,ze waren er niet blij mee dat ze in UK voor de helft van de prijs aangeboden worden,ze hebben bij GUL geklaagt hierover en die zou aktie ondernemen tegen de prijsstunters in Engeland ,en naar zijn zeggen krijgen die prijsstunters de Gul pakken niet meer geleverd ...
www.wetsuitoutlet.co.uk
Lijkt mij een beetje vreemd verhaal ,want volgens mij zijn ze nu zo goedkoop doordat de pond sterk in waarde is gedaald,en dat kan je moeilijk de Engelse internet Shops aanrekenen..
Langbeest

Antwoord #354 Januari 25, 2009, 20:16:43
edit2Rapporteer  
Wat een slecht verhaal van VD Berg.
(HJ) MINI-ME

Antwoord #355 Januari 25, 2009, 20:25:03
edit2Rapporteer  
Ik was even bij Vd Berg in de shop en die verkoopt de Gul pakken (voorlopig) niet meer ,ze waren er niet blij mee dat ze in UK voor de helft van de prijs aangeboden worden,ze hebben bij GUL geklaagt hierover en die zou aktie ondernemen tegen de prijsstunters in Engeland ,en naar zijn zeggen krijgen die prijsstunters de Gul pakken niet meer geleverd ...
www.wetsuitoutlet.co.uk
Lijkt mij een beetje vreemd verhaal ,want volgens mij zijn ze nu zo goedkoop doordat de pond sterk in waarde is gedaald,en dat kan je moeilijk de Engelse internet Shops aanrekenen..

Goed verhaal maar dit houden ze echt nooit tegen tenzij de UK de grenzen dicht gaat gooien.
Alles is op dit moment in de UK, van wegen de pond, goedkoper......
Kites/boards/telefoon/laptop/enz.enz.enz.

Ik heb zelfs sterk het vermoeden dat het fleece pak, dat VdBerg probeerd te verkopen voor 100,- euro, gratis bij de pakken geleverd worden....
Idefixe

Antwoord #356 Januari 25, 2009, 20:29:24
edit2Rapporteer  
vd Berg moet gewoon nog ff wennen aan het idee dat er zoiets is als internet.
 ListenToMe Hallo hallo  wakker worden  het is 2009   schater

Jambo

Antwoord #357 Januari 25, 2009, 20:39:29
edit2Rapporteer  
Wat ik mij dan afvraag,

Naar wie zou Gul luisteren naar een ned shop die 2 pakken per maand verkoopt...

Of een grote online shop die er iedere dag 1 (denk wel meer) verkoopt. Huh
(HJ) MINI-ME

Antwoord #358 Januari 25, 2009, 21:34:39
edit2Rapporteer  
Wat ik mij dan afvraag,

Naar wie zou Gul luisteren naar een ned shop die 2 pakken per maand verkoopt...

Of een grote online shop die er iedere dag 1 (denk wel meer) verkoopt. Huh

Ook de andere landen binnen Europa hebben het licht gezien en bestellen massaal in de UK.

Vanaf 31 December weet ik dat er, alleen in NL al, 25 a 30 GUL pakken verkocht zijn.
Dat zijn dus alleen de kiters waar ik weet van heb....

Die UK gasten verkopen naar schatting ongeveer 5 GUL pakken per dag.
Maar ze verkopen natuurlijk niet alleen GUL of gaat VdBerg daar ook een stokje voor steken  schater

xray

Antwoord #359 Januari 25, 2009, 22:43:35
edit2Rapporteer  
Inderdaad welkom in 2009!
Kansloze actie van VDBerg.....
Doe dan beter je best zou ik zeggen, haal ze zelf ook in de UK en neem genoegen met minder marge dan normaal.
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #360 Januari 25, 2009, 23:00:02
edit2Rapporteer  
Tja dat is natuurlijk heel zuur voor vd Berg, hij kan inderdaad z'n handel beter vasthouden tot het pond gebeuren weer normaal is. Waarom zou hij er afstand van doen zonder iets te verdienen?
Maar hier heb je een punt te pakken: De retail moet gewoon behoorlijke marges berekenen om uiteindelijk winst te maken. Handel zonder retail heeft dat minder, maar ook daar geldt dat je op een zeker punt van je voorraad af moet.
En Gul heeft natuurlijk een voordeel: ze maken die pakken ter plaatse bij dus zullen ze nu (zondagavond) ook wel aan het plakken zijn.
De UK is natuurlijk een vreemde eend in bijt: wel in EU (geen invoerrechten, vrije handel) maar wel als enige een eigen valuta die ook niet gekoppeld is zoals wij vroeger met de EMU. Voor hun export nu even in hun voordeel maar voor de rest natuurlijk bagger voor ze.
KappuhH

Antwoord #361 Januari 26, 2009, 12:38:17
edit2Rapporteer  
Heel zuur voor vd Berg maar volgend jaar is de pond weer normaal, pakkie ongeveer even duur bij wetsuitoutlet en vd Berg en dan zijn er veel mensen met een pakkie op het water. Denken mensen van: "hey zon pakkie wil ik ook" en fietsen naar vd Berg om een pakkie te halen. mensen blij met het pakkie en vd Berg blij omdattie zn pakkies kwijt is...
Jeromez

Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #362 Januari 26, 2009, 18:02:35
edit2Rapporteer  
Citaat
Your order has been updated to the following status.

New status: Dispatched

De mijne is onderweg Grin
sjorsie

Antwoord #363 Januari 26, 2009, 20:51:12
edit2Rapporteer  
ik moet nog beginnen met kiten (wel al les gehad en nieuwe kite gekocht) maar ik begin zelfs te twijfelen om ervast 1 te kopen....mhhhh als ze volgend jaar het dubbele kosten....
KappuhH

Antwoord #364 Januari 26, 2009, 20:56:03
edit2Rapporteer  
Als je nu een pak komt kun je al beginnen met oefenen (op binnenwater want stel dat er iets gebeurt wil je met dit pak ook geen uur in de zee dobberen)...
xray

Antwoord #365 Januari 26, 2009, 21:22:00
edit2Rapporteer  
En hierin schuilt wat mij betreft een groot gevaar!!!!!!
Door droogpakken denken relatieve beginners dat ze ook gewoon het water op kunnen gaan.
Mensen vergis je niet, kitesurfen met deze temperaturen is wat mij betreft zeker niet ongevaarlijk. De situatie wordt makkelijk overschat. Ook in een droogpak ben je niet onkwetsbaar!!!
Ik zie dan ook liever niet dat beginners deze pakken kopen. Klinkt belerend maar is gewoon wel verstandig!
(HJ) MINI-ME

Antwoord #366 Januari 26, 2009, 21:25:49
edit2Rapporteer  
ik moet nog beginnen met kiten (wel al les gehad en nieuwe kite gekocht) maar ik begin zelfs te twijfelen om ervast 1 te kopen....mhhhh als ze volgend jaar het dubbele kosten....

Gewoon ff een jaartje wachten... Een jaar kan lang duren en er kan nog een hoop veranderen.
Je kunt wel het bedrag vast oppotten om volgend jaar je drysuite te kopen.

Er zijn altijd wel, wanneer je het internet in de gaten houdt, goede deals te vinden.
Die dingen kun je ook in de VS, Australie, Duitsland enz enz kopen.
en misschien heeft VdBerg dan wel een leuke deal op een overjarig model
 Wink
sjorsie

Antwoord #367 Januari 26, 2009, 21:40:48
edit2Rapporteer  
oke thanks...ik las alleen ergens dat pas april het water weer een btje op temp.is en dat vind ik best lang duren..en het geld heb ik er wel voor...maar ik snap dat het nou nog gevaarlijk is
johan

Antwoord #368 Januari 26, 2009, 22:12:35
edit2Rapporteer  
ik heb de Gul Astro binnen! Woensdagavond besteld, maandag in huis (standaard bezorging). Laat nu de wind maar komen. Ik zag dat de gangbare maten nu uitverkocht zijn op wetsuitoutlet, de zaken gaan dus goed daar!

Hiervoor had ik een duikersdroogpak, dat was ook wel droog maar een drama in het gebruik. Ook was hij moeilijk te 'luchten' zeg maar Smiley . Ik hoop dat ik hem gauw kan testen!
sjorsie

Antwoord #369 Januari 26, 2009, 23:24:11
edit2Rapporteer  
ja dat zag ik al zou ik hem tog willen hebben ze hebben me maat geeneens meer...
(HJ) MINI-ME

Antwoord #370 Januari 27, 2009, 00:02:26
edit2Rapporteer  
ja dat zag ik al zou ik hem tog willen hebben ze hebben me maat geeneens meer...

Deze site al geprobeerd?
Wel ff vragen om de gratis fleece en dan verwijzen naar de aanbieding van de Wetsuitoutlet.
http://www.watersportswarehouse.co.uk/shop/sailing-boating/dry-suits.html
Nicolas

Antwoord #371 Januari 27, 2009, 16:51:40
edit2Rapporteer  
Jeetje, sommige shops daar zijn niet van de slimste hoor. Ik heb iets geordered, krijg dan een mail dat dat uitverkocht is. Stellen ze iets anders voor en zeg ik van ok goed stuur dat dan maar op. Krijg ik thuis iets helemaal anders aangekregen. Stuur ik die dus terug naar de shop in de UK. Sturen ze de juiste terug, zijn die veel dikker en een maat kleiner dan besteld... Zo gaan we lekker door, kost me wel wat aan verzendingskoten.  Nu het gaat niet over wetsuitoutlet hoor, die waren perfect!
denwave

Logs: 0 | 1 uur
Antwoord #372 Januari 27, 2009, 17:00:08
edit2Rapporteer  
Mensen, ik weet dat de andere 2 engelse zaken goedkoop waren, maar het kan nog goedkoper.
Het spijt mij voor de mensen die al 1 gekocht hebben, maar bij de volgende winkel hebben ze gul astro's en enforcers met gul fleece en incl. verzendkosten voor 190 Euri omgerekend dan he Shocked

Heb gisteren mijn 2 bestelde astro's binnengekregen, een M en een XL voor een vriend + een fleece in M en 1 in XL.  Joepie
de service is tip top.  ThumpsUp  Heb er 4 werkdagen op gewacht.
Ik heb er wel even voor moeten handelen, maar hij verkoopt ze nu dus voor 150 pond voor een pak 15 pond voor de fleece, ipv 40 pond en dan de verzendkosten.
Je hebt dan wel het model 2008, maar qua astro vond ik die toch mooier.
Hij heeft nu nog 17 enforcers en ik meende 5 astro's.

Je krijgt Terry waarschijnlijk aan de telefoon, en hij kent mij als dennis.

Bij deze de site: http://www.porthdaniel.co.uk/shop.html

Dit is echt een prikkie, goedkoper vind je het echt niet. Succes.
Langbeest

Antwoord #373 Januari 27, 2009, 17:06:20
edit2Rapporteer  
Kijk top,
Heben we nog een mogelijkheid om te kopen.
Wat let je kope kope kope
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #374 Januari 27, 2009, 17:19:59
edit2Rapporteer  
Als ik ze nu alle 17 koop en een tijdje vast houd dan ga ik net onder de prijs van van de Berg zitten.

Dan raakt ie de zijne nog niet kwijt  schater schater
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.