|
|
ronny
|
morgen hakku
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
staat er wel in hoor. ik heb de Cypher 7 en 9 erbij genomen, high-end kites en uitermate goed voor uithaken en golven. Niet dat ik veel uithaak (af en toe een railey of uitgehaakte backroll) maar met de 9 mtr. kan ik dat nu wat meer gaan doen. de 7 is gewoon voor ordinair rag- en beukwerk. Toch weer Ocean Rodeo. verder dikke boost/pop en veel hang time. ben zeer benieuwd!
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Tjonge zuur appeltjes gezicht hier..........heel de dag opgesloten morgen....... Daarna sluit ik me aan bij Rob....... Doonderdag middag en vrijdag.....
Ik lig nu nog krom van de spierpijn van zondag........
Have fun morgen gasten in de ballenbak
|
|
|
nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
Morgen toch ouddorp checken, als er niemand moest zijn rijd ik wel naar de dam. Wel een meevaller,kga men nieuwe 6m 3 keer kunnen testen deze week. Dan komt er wel een korte revieuw volgende week.
|
|
|
|
ronny
|
lekker skimm windje... [/quote
ja tering.
heeft iemand een flysurfer te leen? kan ik toch met me twintip haha
|
|
|
|
ronny
|
dat kun je wel zeggen ! maar om 11:43 gaat die aan hoor weet het zeker
|
|
|
|
ronny
|
ik zou maar uitkijken rob als die aan gaat ben ik er eerder he jij moet eerst nog door hellevoetsuis
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Vanmiddag draait ie naar west, wordt het strakblauw en knalt de wind door tot voorbij de 30kn plus springtij van over de 200cm. Dat wordt vliegen op de dam!
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Vanmiddag draait ie naar west, wordt het strakblauw en knalt de wind door tot voorbij de 30kn plus springtij van over de 200cm. Dat wordt vliegen op de dam!
Goed oefenen voor morgenochtend! Batterijtjes liggen al op te laden
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Kom nou straks maar filmen, morgenochtend ga ik niet redden
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
geniet van de donderdag, voorspelling van vrijdag is volledig naar de klote.... maar desalnietteplus zaterdag een fantastische noorder met dik 30 knoopies.
|
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Inderdaad!!!! Weer een tijdje geleden dat ik op de dam ben geweest, maar met zulke condities moet ik er maar snel weer eens naartoe!
|
|
|