R@bert
|
haha...idd.300 pagina´s, tering...echt veel. Moet t maar veel gaan waaien, komt er ook niet zoveel slap geouwehoer...
|
|
|
|
R@bert
|
In het weekend weer Oostenwind. Ik vertik het om weer op het meer te gaan varen. Ga maar uitwijken naar verder Micky, veel plezier in Espanial! en wat is verder??
|
|
|
|
Jacq
|
Roompot, Vrouwenpolder?
|
|
|
R@bert
|
vrouwenpolder is top met oost volgens mij !!
|
|
|
Jacq
|
Vrouwenpolder heeft door de grote zandplaten voor de kust eigenlijk alle types water die je maar kan bedenken. Zo kan het spiegelglad zijn tussen twee zandbanken in... freestyle, speed Een kleine golfslag net voor de zandplaten... leren varen op zee Alleen maar vlak water met een oostenwind... speeltuin Golven tot 3 meter bij een flinke noordwester... waveriden, big air.
mmm jacq proof zo te lezen...beetje jammer dat ik van het weekend niet kan :'(
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Ik ga Oostvoornse meer proberen. Nog nooit geweest eigenlijk. Waar is de plek om de kite op te laten? Op de weg richting Playa of aan de noordkant van het meer?
|
|
|
Micky
|
Ik ga Oostvoornse meer proberen. Nog nooit geweest eigenlijk. Waar is de plek om de kite op te laten? Op de weg richting Playa of aan de noordkant van het meer?
Aan de Noordkant en dan zo ver mogelijk downwind doorrijden. Daar is de wind meestal het minst vlagerig. Have fun.
|
|
|
R@bert
|
ga jij nog, Mick? Vandaag dus, zaterdag..
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Aan de Noordkant en dan zo ver mogelijk downwind doorrijden. Daar is de wind meestal het minst vlagerig. Have fun. Daar zijn ze toch nog steeds aan het werk, waardoor je er niet terecht kunt? Bij Eurofun voor is het echt veel vlageriger als daar. En downwind varen met het risico dat je het upwind niet meer terug haalt is ondanks genoeg wind best een risico op die plas. Vrouwenpolder is erg ver weg, helaas heel weinig andere alternatieven vanwege dat het de gehele middag laag water is Tevens is er vandaag een windsmurf evenement daar bij Eurofun. Speedsailen met den plankzeilers. Niet heel erg veel wind. Misschien even de surfers in de nek gaan hijgen met de Bandito + 666 speedcombo
|
|
|
Micky
|
ga jij nog, Mick? Vandaag dus, zaterdag..
Nop moet om 14.00 uur werken....
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
De werkzaamheden "Kwalitätsimpuls Brettfahrtstranden Østfömisches Meer" zijn afgerond, mooi breed grijs strand. Ik heb nog een paar speedsmurfers kunnen pwnten maar er zaten er ook bij die gingen heeeeeel erg hard.
|
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Net terug uit Enkhuizen! Wat een feest! Super spot. Nieuwe board Underground FLX 132 '07 gevaren. Wat een Super mega fanstastisch te gek board! Vet gepowered met 9m waroo. heerlijke wind! Woehoe! Het is dat ik naar een verjaardag moet, anders had ik er nu nog gestaan.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
[en wat is verder?? Ah sorry Ro, had je post niet gezien Van Geel heeft gelijk, ben naar Enkhuizen gegaan voor het eerst Helaas viel de wind vies tegen totdat wij om 18:30 uur samen met wat locals eieren voor ons geld kozen, begon dus knoerthard te waaien Morgen (maandag 25ste) ziet het er beter uit, helaas de locatie een beetje lastig. Met NO kan natuurlijk Katwijk, Scheef, Nudiebeach etc, maar wil weer vlakwater hebben. Ouddorp zou de bom zijn, maar het is afgaand tij tot een uur of 16:00 geloof ik, dus geen (stront)poel. En naar het IJsselmeer lijkt me een beetje te gek met al die kl#tefiles door de weeks rond A'dam
|
|
|
michiel v geel
|
2 dagen edam achter de rug wat een niksspot is het daar maar als je eenmaal vaart is het wel tof sochtends geholpen met de les en smiddags een aantal uren non stop varen, echt topdagen en geld en kiten JOEPIE!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
2 dagen edam achter de rug wat een niksspot is het daar maar als je eenmaal vaart is het wel tof sochtends geholpen met de les en smiddags een aantal uren non stop varen, echt topdagen en geld en kiten JOEPIE! Waar wordt daar dan gekite Michiel? Ten Noorden of ten zuiden van de haven?
|
|
|
Pjoeloe
|
Ben vandaag ook maar weer eens naar Enkhuizen gekacheld, heb van 15:30 tot 18:00 non-stop staan knallen met de 7 Furia... alles ging goed, totdat ik t water uit wilde via dat k*t steigertje. Ik let even niet op en in een vlaag vouw ik zo die 7 om een struik Nogmaals credits voor de gasten die m even aan de andere kant ontkoppelt hebben
|
|
|
Micky
|
Iedereen dus een leuke dag gehad... Heb vandaag een sleep-in gehouden....tot 5 uur liggen maffen... 10 maanden non-stop knallen in een nieuw bedrijf gaat er blijkbaar ook bij toch wel in hakken... Morgen dus naar Spanje ff een paar wijntjes proeven en dan donderdag terug komen met Zuid-West....
|
|
|
Micky
|
Oh ja, Jacq voor jou...........
|
|
|
Jacq
|
thx dude. Veel plezier in Spanje!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Net terug uit Enkhuizen! Wat een feest! Super spot. Nieuwe board Underground FLX 132 '07 gevaren. Wat een Super mega fanstastisch te gek board! Vet gepowered met 9m waroo. heerlijke wind! Woehoe! Het is dat ik naar een verjaardag moet, anders had ik er nu nog gestaan. Damn! Ik heb daar nog nooit 1 goede sessie gehad? Meer voor niks gereden aantal keer. Maar heb dus wat gemist zo te lezen :'( Ach ga ik uit frustratie maar werken vandaag!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Oh ja, Jacq voor jou........... haha Wat een bakbeest!! Dat zal flink proppen worden....
|
|
|