Mark-Fizzer
|
Hey Emiel, Ik kan dinsdag pas m'n eigen auto halen dus ik kan je niet helpen. Wel ben ik gewoon op Schell. zaterdag.
Wie nog meer??!?!?!?!?!
|
|
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Als jullie dan gewoon door beulen tot een uur of 6, kan ik misschien wel met jullie mee terug rijden. Pak ik het openbaar vervoer heen wel...! Jullie horen het wel wat het plan gaat worden (tong_kitesmiley)
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ja ja de beun gaat zaterdag ook weer heb net nog gevaren bij almere met sling en shoot alleen met neerlaten kite precies op een takje gvd k't sh't een snee in m'n leading edge en een lek kloten breng hem meteen zaterdag naar vdberg mag een leen kite meenemen da's super heb nog wel m'n 9 en 16 mtr dus kijk wel (up_kitesmiley)we zijn er wel vroeg emiel spreek je nog wel voor zaterdag
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Dat is al je tweede scheur in je nieuwe kites, moet er een nieuwe leading edge in of gaan ze hem plakken? Balen man.. Ik bel je morgen wel even over de zaterdag plannen!
|
|
|
Loopie de Leeuw
|
Waar woon je dan Emiel? Altijd handig om te weten.
|
|
|
Tjok
Gast
|
's middags Zandvoort waarschijnlijk!
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Ik woon in Wormer, bij Zaandam in de buurt. 'Dicht' aan de A7 de snelweg richting hoorn. Ga jij ook varen dan Zaterdag?
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
denk dat ze hem gaan plakken en naaien zowel leading edge als de binnenband kan gebeuren maar je kan wel merken dat die nieuwere kites toch veel eerder stuk gaan als je weet wat die boxer 2006 overleefd heeft niet normaal maar ja hij kan gelukkig weer gemaakt worden bel je
|
|
|
robin..
|
ik ben zaterdag op ijmuiden
|
|
|
|
Loepie (2 flat-3) de Leeuw
|
Ik dacht dat mn account weg was. Maar ik ga vroeger denk ik, en ik weet ook niet tot hoe laat. Welke kites / board heb je. Ik ken niet iedereen bij naam.
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Robin, vanwaar die naam?? Heb je geloopt? ;-))
|
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Oh da wis ik nie. ;-) Is me nooit opgevallen...
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Trouwens Hans, als je nou gewoon Best gaat varen heb je al dat gezeur met lekke en kapotte kites niet WHAHAHAHAHA Nee hoor pik, weer balen voor je, ik ga er wel vanuit dat ze je bij vd B. wel ff uit de brand helpen...
|
|
|
|
Dangerfield
|
Klote voor je Hans. Nu al je mooie nieuwe spullen kapot. maarre, zaterdag op S'hout is mij te onzeker. denk dat ik ff kijk wat de wind doet en dan mss toch naar WAZ of Ijmuiden rij.
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Ik vaar Cabrinha Nitro en Co2 + Cabrinha Custom boardje. Ben nog steeds op zoek naar een lift dus als iemand nog een plekje over heeft!? Voorspellingen zijn goed
|
|
|
Loepie (2 flat-3) de Leeuw
|
Als je mij ff je tel. nr. pm't dan bel ik je wel wanneer ik vertrek, maar ik denk toch zeker dat veel vroeger dan 2 uur al vertrek.
|
|
|
Mark-Fizzer
|
weet je welk nummer je ook in je tel. moet hebben als je loopt.... 112 ;-)
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ja ja is zeker klote maar ja kan gebeuren morgen even naar vd berg om hem te laten maken krijg zolang een leenkite als ik hem nodig heb duurd 1 week dan heb ik hem weer terug en wat je veel gebruikt kan stuk gaan en ik kite echt overal en altijd dus het kan ook eerder stuk gaan moet gewoon een beetje beter opletten en niet te ruw met de equipment omgaan maar morgen is de wind goed dus varen doen we zo wie zo (hangloose_kitesmiley)
|
|
|