[Pepper]
|
Ik ben voor! Zal eens een mail sturen naar Gearfreak.nl om te vragen wat het probleem is.... Maar as weekend Mirns mits ijsvrij? Ben er wel weer aan toe!
|
|
|
TMK
|
Jullie zijn gestoord om met dit weer te kiten. Maar dat kan aan mij liggen
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Goed plan Brackenwood. Is die webcam op Makkumbeach.nl misschien een referentie voor Mirns? Neem aan dat als het ijs daar weg is er dan ook geen ijs meer op Mirns ligt.
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
@ TMK
Gestoord???. Met een droogpak en dan je konijnenpakje eronder is echt warm hoor.
|
|
|
Idefixe
|
ben persoonlijk wel blij dat die webcam eruit ligt. ga er maar vanuit dat je de komende 2 weken nog niet @ Mirns kunt varen. De locals ter plekke gaan hier weel weer posten als er gevaren kan worden. Straks als het ijs weg is gewoon ff de windsite's in de gaten houden en de dan weet je pçies wanneer je kunt varen.
|
|
|
Janus
Logs: 0 | 4 uur
|
ben persoonlijk wel blij dat die webcam eruit ligt.
Waarom? hou je van onnodig km's maken? ..
|
|
|
[Pepper]
|
Vorig voorjaar net iets te vaak voor Jan L. naar Mirns gereden omdat de verschillende windsites er weer eens naast zaten. Vooraf een blik op de webcam om te kijken of er gevaren wordt geeft net iets meer zekerheid.
|
|
|
Idefixe
|
een goed ( online) meteo gebeuren heb je veel meer aan.
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Hey dude's ik ben er heel erg weer eens aan toe om ff lekker te kunnen knalle Dus zeg het maar waar gaan we ramme,ragge,rauze in het weekend ik weet het het is nog ver weg maar dan kan het thuis vrond er rekening mee houden dat ik dan de hele dag weg ben
|
|
|
|
Idefixe
|
zoals het er nu uitziet vrijdag en zaterdag wijk aan zee. Temp gaat flink omhoog en er wordt een beste bak wind afgegeven. Harlingen: heb je dan met zuidwest niet te maken met veel drijfijs uit het IJsselmeer?
|
|
|
Langbeest
|
Ik neem m'n shorty mee, het wordt weer lekker warm. Heerlijk ijsje halen bij Aloha na afloop.
|
|
|
[Pepper]
|
Zal eens een mail sturen naar Gearfreak.nl om te vragen wat het probleem is.... Hier het antwoord van Gearfreak: Hoi Johan,
Bedankt voor je mail.
Wij gaan dit binnen nu en een hele korte tijd aanpakken. Hopelijk wil alles meewerken, want vorig jaar liet de techniek ons in de steek!
Ik laat je weten per wanneer het weer loopt!
Groetjes,
MarijeEven afwachten dus.....
|
|
|
Idefixe
|
Zal eens een mail sturen naar Gearfreak.nl om te vragen wat het probleem is.... Hier het antwoord van Gearfreak: Hoi Johan,
Bedankt voor je mail.
Wij gaan dit binnen nu en een hele korte tijd aanpakken. Hopelijk wil alles meewerken, want vorig jaar liet de techniek ons in de steek!
Ik laat je weten per wanneer het weer loopt!
Groetjes,
MarijeEven afwachten dus..... Moeten we straks op de mooie dagen dus door rijden naar Stavoren
|
|
|
[Pepper]
|
Moeten we straks op de mooie dagen dus door rijden naar Stavoren
Waar ook een webcam staat..... Snap je punt wel maar eerlijk gezegd verwacht ik niet dat het door de aanwezigheid van een goed werkende webcam opeens mega druk wordt op Mirns. Op mooie zomerse dagen met wind is Mirns al jaren redelijk druk.
|
|
|
KappuhH
|
Laten ze die webcam dan op het natuurgebied richten. "Hmmm... niemand aan het varen, zal wel geen wind zijn." Moet iedereen zich natuurlijk wel aan de regels houden.
Verder nog mensen die naar Harlingen willen van het weekend? Heb vernomen dat er geen sprake van drijfijs is...
|
|
|
-MAARTEN-
|
Verder nog mensen die naar Harlingen willen van het weekend? Heb vernomen dat er geen sprake van drijfijs is...
Als er aankomend weekend wind is wil ik wel naar Harlingen! Eindelijk weer eens kiten (en nieuwe kites uitproberen) ! Is het daar goed vaarbaar met ZW? Heb je daar ook rekening te houden met getij?
|
|
|
naja
|
een goed ( online) meteo gebeuren heb je veel meer aan.
En zo is het ,weg met die cam, goede training ,alle weersites leren inschatten!
|
|
|
KappuhH
|
Als er aankomend weekend wind is wil ik wel naar Harlingen! Eindelijk weer eens kiten (en nieuwe kites uitproberen) ! Is het daar goed vaarbaar met ZW? Heb je daar ook rekening te houden met getij? Volgens mij maakt getij niet zoveel uit. Alleen moet je verder lopen met laag water. ZW is daar heel goed, schuin aanlandig. En wat voor kites heb je gekocht?
|
|
|
|
Idefixe
|
Moet je opletten: de hele week vrij en geen wind straks waait het maandag weer.........
|
|
|
|
Idefixe
|
als het waait wel Dus het weekend geen Wijk Idefixe??
Als het aan mij ligt wel hoor.
|
|
|
|