Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
kan ik ook mee? lijkt me namelijk gezellig:) ziet er ook goed uit voor morgen:)
|
|
|
|
Vlaardingen
|
Shit, woon niet in Rotterdam........ weer alleen ..........niemand wil met mij kiten. (cry_kitesmiley)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Shit, woon niet in Rotterdam........ weer alleen ..........niemand wil met mij kiten. (cry_kitesmiley)
Nou, troost je mijn vriend!! Ik ook niet en sterker nog, ik kite niet eens maar zit al jaren vast op dit forum? Ik kom gewoon niet uitgelogd hier op de een of andere manier, ben hier jaren geleden terecht gekomen omdat ik eigenlijk op zoek was naar auto onderdelen op het internet?
|
|
|
Spoon
|
tis toch reo.... rotterdam en omstreken.. kom zelf uit schiedam dus ach
|
|
|
R.B.
|
Robin
|
|
|
R.B.
|
Robin
23 jr
Maassluis
kite torch 2 12m2
lease auto
peugeot 206 (niet zo heel veel ruimte dus)
kite voornamelijk alleen in de weekenden met de goede wind voor mijn 12m2 kite
0614400364
kite spots - autostrand - slufter - hvh - afhankelijk v/d wind zou ik naar elke goede plek rijden
|
|
|
|
Spoon
|
hehe grapjurk....
ik heb zo vaak gekite dat ik niet eens een foto van mezelf heb.. iig niet kitend...
|
|
|
freija.
Gast
|
Naam: Freija Leeftijd: 22 Woonplaats: Centrum Rotterdam Spots: Scheveningen, 's Gravenzande, Autostrand (en Zeeland) Doordeweeks rij ik graag met iemand mee In het weekend kun je met mij mee...
|
|
|
|
|
|
Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
Goh Leon, Ik zou toch durven zweren dat ik je af en toe het luchtruim onveilig zie maken ...en ik kom ook al niet uit rotjeknor, mag ik dan met jou mee Dré ?! (kiss_kitesmiley)
|
|
|
D.D
|
Ik ben Maarten, (grinnik_kitesmiley) Ik kom uit Barendrecht15 jaar oud Ik kite nu 1 jaar( ben dus nog een beetje een beginner (tong_kitesmiley)) En meestal ben ik op de slufter, oostvoorne, brouwersdam, en af en toe scheveningen. Ik heb meestal vervoer van Wouter, ik rij altijd met hem mee (tong_kitesmiley) Maar ik zou ook wel met andere mensen willen mee rijden en benzine kosten delen (grinnik_kitesmiley). Ik vaar met caution spitfire2 kites de 8m en de 12m. Dus als er nog mensen zijn die kunnen rijden als het waait, laat het effe weten Groeten Maarten (maartenvanes at hotmail punt com)
|
|
|
-Mark-
|
hoe ver gelden de omstreken van rotterdam in dit forum ik woon er een half uurtje vandaan maar ik kom wel langs rotteredam ( capelse brug ) over een jaar kunnen jullie ook mee rijden
|
|
|
JorritPi
|
Naam: Jorrit Leeftijd: 26 jr Plaats: Scheveningen Kites: Airush Flow 8mtr & F-one Dream II 12mtr Spots: - Scheveningen - Slufter - Autostrand
Geen vervoer meer nodig!!!!!!!
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Gaat er nog iemand op de zeewind wachten vanmiddag?? Ik lees berichten die N5 melden in de middag!
EDIT":
Ofwel: Rijdt er nog iemand naar het Autostrand vanuit Rdam?
|
|
|
JorritPi
|
Jaja zeker! Langs de zuidelijk kustgebieden zou de DE zeewind tot vrij krachtig 5Bft er komen! Op het strand van Scheveningen wacht dan ook ik vol verwachting op DE zeewind. En laat die temperatuur en de zon maar zakken.
|
|
|
Merc
Gast
|
Nou, troost je mijn vriend!! Ik ook niet en sterker nog, ik kite niet eens maar zit al jaren vast op dit forum? Ik kom gewoon niet uitgelogd hier op de een of andere manier, ben hier jaren geleden terecht gekomen omdat ik eigenlijk op zoek was naar auto onderdelen op het internet? ha ha Leon om zo met een gefixte auto te gaan kiten.
|
|
|
Mandy
|
Ik kom ook uit Rotterdam (-Charlois). Rij meestal naar Brouwersdam en soms naar Oostvoorne. Kite samen met mijn vriend (23), ik zelf ben 24 jaar. Rijden met een C1 dus niet al te veel plaats maar met een beetje proppen haha We zijn beide nog maar net begonnen dus hulp is altijd welkom hihi
|
|
|
Loon
Geen avatar
|
Naam: Mark van Loon Leeftijd: 27 jaar Woonplaats: Rotterdam (centrum) Ervaring: 1 jaar (hoogte lopen, kleine sprongetjes) Spot: ik rij het hele land door, maar ga natuurlijk het liefst naar Oostvoorne / Slufter (bij laag water) Telefoon: 06-14007113
Vervoer: Leasebak, dus je kunt altijd gratis met mij meerijden
Tijd: Ik kan alleen 's avonds (vanaf ongeveer 18.30u) en in het weekend.
|
|
|
maartenverveeld@school
Gast
|
Gaat er nog iemand op de zeewind wachten vanmiddag?? Ik lees berichten die N5 melden in de middag!
EDIT":
Ofwel: Rijdt er nog iemand naar het Autostrand vanuit Rdam?
Ik was er gister, lekker warm weertje:P heerlijk in de schaduw van me kite geleden:P er was helaas geen wind maarja. Ik heb ook nog effetjes gezwommen in de zee bij oostvoorne zonder pak, maar er waren veel kwallen!!
|
|
|
|