kiters uit limburg????

Parkie

Logs: 0 | 12 uur
Antwoord #475 September 05, 2008, 14:42:26
edit2Rapporteer  
Henny is Danny?

Yep, en thedude = Flip
thedude

Geen avatar

Antwoord #476 September 05, 2008, 14:45:54
edit2Rapporteer  
Euh ja dat klopt en sjokweef = rick?

groet Philip
diesel oo7

Antwoord #477 September 05, 2008, 14:50:21
edit2Rapporteer  
ik denk dat het de slufter gaat worden
of misschien toch kessie
vanavond nog iemand op kessie zou nog gaan waaien
thedude

Geen avatar

Antwoord #478 September 05, 2008, 14:52:12
edit2Rapporteer  
zal me even kort voorstellen, ben dus Philip woon in Venlo. vaar meestal op de brouwersdam ( er op alleen met mountainboard) en ben een vriend van Danny en Rick is ook geen vreemde  ThumpsUp. heb ook een bussie waar ik normaal gesproken vaak mee naar zeeland rij in het weekend. dit jaar op de een of andere manier niet veel geweest.

Dus ben Stoked om te varen zaterdag, ben dinsdag nog even in oostvoorne geweest een heerlijk gevaren op dat vlakke water. dus wie weet tot zaterdag
Basjuh

Antwoord #479 September 05, 2008, 19:01:02
edit2Rapporteer  
Dag mannetjes,

Rikthekitepik, onze vader LimboLouker en ik gaan morgen zoals het er nu uitziet naar Oostvoorne. Ik heb net opgetelefoneerd naar onze vader, die zich aan het volduwen was met voedsel, en heb de opdracht gekregen het volgende te posten:

"wil elke volgeling van Limbolouker, de vader der kitevaders, zich morgen daar melden waar de Heer zich zal bevinden"

Lekker met z'n alle lopen, met z'n alle kiten, met z'n allen lopen...........

Tot morgen schatjes.........
hOe hA HeNniE

Antwoord #480 September 05, 2008, 23:24:50
edit2Rapporteer  
tis tijd voor 'n mini-anekdote voel ik....komtie:
ik zet zonet na een druk avondje m'n compi aan, klikkerdeklik rechtstreeks naar het enige plekje op het net waar al wij-ver-van-zee-wonenden nog enige steun aan elkaar vinden.
het enige nuttige dat ik lees is.....tja....wat is dat eigenlijk.......
oh ja....dat de kitevader via zijn volgeling basserdebas opdracht geeft uitspraken van generlei waarde op het net te dumpen......voorwaar! op een plek gaan kiten waar je a) ver moet lopen, om b) op een spot aan te komen waar plm 1 miljoen kiters een begin maken met een mooie sport...das mooi, maar daar wenst de hennie zichzelf niet in te begeven......
ik vraag, nee, ik smeek u als opper-kite-vader, om alle remmen los te gooien en naar het slufter-hakveld te komen....
dat slufter plekje ligt op 'n steenworp afstand van oostvoorne, en biedt als volgt:
een mooi eilandje alwaar het water vlak op je wacht en smeekt of je met een perfect getimede afsprong het land van bovenaf wil bekijken....
een klein eindje verder bevinden zich mooi rollende golven alwaar je recht opaf komt gevlamd en die, met de juiste afzet, zorgen voor de welbekende "hoogte-verdriedubbelaar"......
boempaafknal, komt allen naar de slufter ghij onwetende lhimbhurgers, woehaaaaaaaaaaaa
nou ehh, ik ga pitten, tot morgen allemaal.....waardanook jullie je snaveltjes zullen crashen bij een wederom mislukte BLKL die leidt tot een facefirst crash zoals die alleen in films voorkomen Undecided
hOe hA HeNniE

Antwoord #481 September 06, 2008, 20:21:50
edit2Rapporteer  
sjees, wat kan ik laat op de avond onzin typen zeg...maja...

oostvoorne crew!!!!!!!!!!!!!!!!! papa louk!!!!! bas!!!!! rik!!!!! wie dan ook!!!!!!!!!!hoe was het????
ons verhaal is kort maar krachtig, we zijn met een paar man naar zee gereden, topdagje gehad, alleen 1 slaapfiguur in ons midden troffen we na slechts een paar rakken varen zo aan:
Ocean-Limbo

Antwoord #482 September 06, 2008, 21:18:09
edit2Rapporteer  
Hahaha, wat'nwatje,

Ik denk dat dat David is (uitstekend, dan kan hij mijn Bandit ook niet de vernieling in loopen.

Oostvoorne was SUUUUper,
Nog nooit zolang achetr elkaar op het water gestaan. Ik ben dus volkomen, totaal kapot. Gelukkig die twee jonkies  (Bas en Rik) van mij ook.

Die twee jonge gasten zijn trouwens nog naar de Slurfter gevaren om effe te checken.

Bandfit 11 was zeer relaxed, ook 's morgens in stevige wind.

Tot zien op Kessenich of zo......
(R)Ikke

Antwoord #483 September 07, 2008, 10:31:16
edit2Rapporteer  
Papaloek heeft gelijk,

Oostvoorne was heerlijk. Natuurlijk druk als altijd, maar door de windrichting had je geen last van anderen.
Loek met een ZWAAR gedepowerde foon 11, basjuh met torch 8 en ik ben begonnen met swereldse Fuel 7, maar moest na een uurtje toch over stappen na een Fuel 11. Dat mocht de pret niet drukken, want het werd er alleenmaar leuker op.

Met basjuh inderdaad nog even naar slufter gevaren.......................wat waren wij naar de kloten toen we aankwamen  Tongue  Wat een klotsbak rond het vogelgebied.

En voor wie bas kent...........Hij heeft een backroll-kiteloop-f16-kgb-intoblind geland  ThumpsUp
Ligt er wel een beetje aan wat men onder landen verstaat, want bast spraak de legendarische woorden...........................AUWA

Voor de rest doet bij mij ook alles AUWA. Het was weer een gemotiveerd dagje en volgende keer alles weer hoger harder en verder denk ik.

OOO JA: Loek is bezig met zijn eerste sprongetjes, ik bedoel maar.........................men is nooit te oud om te leren  Joepie Joepie Joepie
Parkie

Antwoord #484 September 07, 2008, 10:50:44
edit2Rapporteer  
sjonge jonge wat was me dat een dag zeg...........  ThumpsUp

Met de 6  (B/NL) Limbo's was het weer een sessie om in het boekje bij te schrijven.
En bij het dieseltje 007 was idd vrij snel de benzine op, na die nacht dienst die hij gedraaid had..........
En the dude heeft zich volgens mij ook wel geamuseerd.

OK jongens ik zal de volgende keer weer zo een plekje uitzoeken, want op "Rick (k)an je" vertrouwen  Wink
Ocean-Limbo

Antwoord #485 September 07, 2008, 11:11:43
edit2Rapporteer  

OOO JA: Loek is bezig met zijn eerste sprongetjes, ik bedoel maar.........................men is nooit te oud om te leren  Joepie Joepie Joepie

Nou zo oud ben ik nou ook weer niet...... schater
hOe hA HeNniE

Antwoord #486 September 07, 2008, 16:39:11
edit2Rapporteer  
op "Rick (k)an je" vertrouwen  Wink
pfff,hij is goed & diepzinnig! hoe lang heb je daarover moeten nadenken, hahaaaa!

@louk: die gekke (R)Ikke met zijn grapjes toch eej........je bent net in de bloei van je leven...laat ze je niet gek maken.....

Verder...na de topperjopperdag van gisteren reed ik vandaag met mixed feelings richting Kessie, om daar achteraf toch een hele leuke 9m sessie te bekomen...vlagerig als altijd, dus da's altijd leuk: midden in je rotatie beseffen dat je net in een windgaatje bent gevlogen...plofff.....als een walvis stort je met een knal ter aarde....flikkert ook nog je vlieger is uit de lucht omdat die (k.t)-wind de eerste 6 tellen NIET terugkomt.....nadat je natte doek dan 2 keer door z'n lijnen is gedraaid en erbij ligt als een natte dweil, vervolg je je zwemtocht richting kant...1 voordeel, een kant is er, en vrij snel ook.....dan van de overgebleven spaghetti weer losse lijnen fabriceren, en go, je bent weer op pad!!!!
joepie!!

o ja, basjuh......vertel 's wat over je moves into face plant...want auwa voorspelt niet veel goeds!
Basjuh

Antwoord #487 September 07, 2008, 16:59:31
edit2Rapporteer  
ik heb weinig te melden: AUWA

@ Rik en pa: gister toch mijn planning kunnen afronden rond de klok van 04:00
thedude

Geen avatar

Antwoord #488 September 07, 2008, 20:38:34
edit2Rapporteer  
super vette kite dag gehad zaterdag met de de mannen uit Limburg op Rock(the spot)anje. al die mietjes met 7 meter en 9 meter op het water en daar komt her in tredende dude met een 12 meter bow. daar moest ik dus best hard aan trekken op sommige momenten.

samen met Danny en Ben naar de zandbank gegaan, onderweg nog een groep zeehonden gezien. en dat maakte de sessie toch weer net even wat anders. heerlijk gespeeld bij de grote betonblokken, lekker vlak water en goeie wind.

kort om Iam BACK

the dude
Basjuh

Antwoord #489 September 07, 2008, 20:53:31
edit2Rapporteer  
hej Dude..

een 12 meter bow kiter noemt de MANNEN met een 7 en 9 een mietje? aij aij aij

Hej maar ik wil snel ook een keer de zandbank mee bezoeken. Had het er nog met Rik over dat je daar nog nooit geweest waren. Wordt tijd dus.........
thedude

Geen avatar

Antwoord #490 September 07, 2008, 22:04:04
edit2Rapporteer  
die bank moet je zeker opzoeken echt de moeite waard. en ach laten we elkaar geen mietje noemen wahaa.

groeten Philip
Ocean-Limbo

Antwoord #491 September 07, 2008, 22:37:11
edit2Rapporteer  

@louk: die gekke (R)Ikke met zijn grapjes toch eej........je bent net in de bloei van je leven...laat ze je niet gek maken.....

[/quote]

Beste Danny,

Fijn dat je me een steuntje in de rug geeft maar je hoeft je om mij echt geen zorgen te maken want:

1. ik verdien mijn brood met het in het gareel houden van dit soort ADHD-pubers
2. op de heenweg lul ik die twee gasten onder de tafel...
3. op de terugweg heb je aan Basjuh geen kind want die is dan in dromenland.......
4. en Rikkie is zo moe dat je met hem een normaal gesprek kunt voeren....
diesel oo7

Antwoord #492 September 08, 2008, 12:35:56
edit2Rapporteer  
tof om te zien dat iedereen van de limbo crew een goed weekend heeft gehad
ik zelf ook maar inderdaad zaterdag was mijn pijp snel uit
maar goed dat heb ik zondag weer goed gemaakt op kessie vanaf 10H in de morgen tot 16H
gister op kessie een paar heerlijke Rallys geland
dus de truckendoos is weer iets aangevuld

en heren bedankt voor de mooie actie foto van de zaterdag
ps as een top dag met ons allen
voor herhaling vatbaar
Ocean-Limbo

Antwoord #493 September 08, 2008, 23:14:19
edit2Rapporteer  
Om een uur of acht werd ik gebeld door Basjuh.
Ik zat in de auto en reed naar huis van het werk en hij....zat op het toilet een drol te draaien. (Deze rakker heeft toch wat met poep, schijten, diaree, stront, enz.) Grin

Hij was nog volkomen uitgepierd van zaterdag (de patatgeneratie!).

Maar we zijn het er beide over eens dat het een geweldig weekend was. Wel jammer dat alle Limbos verspreid waren over drie lokaties (Oostvoorne, Rockanje en Slrfter). YeSS

Wordt tijd dat we een grote Limbovlag aanschaffen en dan gewapend met boards en vlaaien met z'n alle naar een spot rijden. Cheesy

Suggesties????
Micky

Antwoord #494 September 09, 2008, 01:23:29
edit2Rapporteer  
Lekker naar Kessie met zijn allen...  ThumpsUp Grin Geintje....  Cool
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #495 September 09, 2008, 08:10:27
edit2Rapporteer  
VLAAIEN JAAAA YeSS bring it on! Doe ff melden in het rotterdam topic waar jullie zitten, als altijd meeeeeer dan welkom.
hOe hA HeNniE

Antwoord #496 September 09, 2008, 21:26:34
edit2Rapporteer  
VLAAIEN JAAAA YeSS bring it on! Doe ff melden in het rotterdam topic waar jullie zitten, als altijd meeeeeer dan welkom.
da dacht k wel ja, als t om vlaai gaat ist altijd goed, hahaaaa. top. komt goed. (vroeg of mss laat)
Basjuh

Antwoord #497 September 12, 2008, 16:41:00
edit2Rapporteer  
Hej Limbolouker

En nu heb je Oostenwind............................. ...
Ocean-Limbo

Antwoord #498 September 12, 2008, 19:55:30
edit2Rapporteer  
yeah,

op naar Vrouwenpolder! Kunnen we zandkastelen gaan bouwen. Angry
Parkie

Antwoord #499 September 13, 2008, 20:19:12
edit2Rapporteer  
op naar Vrouwenpolder! Kunnen we zandkastelen gaan bouwen. Angry

Er zijn ook nog andere spots als alleen Vrouwenpolder hoor.......
Net zover rijden en vandaag was er wind en zon genoeg hoor  Grin

« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.