|
diesel oo7
|
toppie ben blij dat er al wat pics zijn en mijn one footer op beeld hopelijk zondag weer
|
|
|
Roni-Size
|
Alleen bij jullie wind zo te zien hahaha... Kww.
Aloha !!!
|
|
|
Ron
|
Ik zie geen foto's?! Ligt dat aan mij of zijn ze er niet meer..? Was gezellig op Kessie gisteren, best lekker gekite ondanks de aan/uit en vlagerige wind. Moet zondag werken, voor de mensen die dan gaan alvast veel plezier
|
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
ik ook hopelijk, t wordt weer hoog tijd!
@Floater: ik kan de pics ook niet zien helaas...
Goed wiek allemaal
|
|
|
|
|
Basjuh
|
HEEEEEEEEEEEEJ dames ik ben weer terug...........
Nuchter en wel.......... Het lijkt zondag te gaan waaien, dan wil ik wel naar de kust toe.... Nog meer losers die die kant opgaan? Wordt tijd dat er eens echte actie wordt vast gelegd op foto, gezien bovenstaande foto's. Niet van die wijven tricks, maar de echt dope shit. Ondanks dat ik niet zo mediageil ben zal ik eens over de drempel stappen. Enig doel: Limburg niet voor lul laten staan. (lekker he, die frustratie en jaloezie).
Ik ben nog in Spanje geweest om in hele dikke sneeuw off-piste te boarden........lekker lekker. Daarna heeft de VASTELOAVEND
|
|
|
Basjuh
|
niks verkeerde toets.......De Vasteloavend me via Köln, Valkenburg en Heerlen naar bedje gebracht....... Nu is het weer tijd om lekker te rammelen op het water..............en ja LimboLouker lekker je bordje te zwaffelen.........
I'm back, and that means nothing.................
|
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
.......Wordt tijd dat er eens echte actie wordt vast gelegd op foto, gezien bovenstaande foto's. Niet van die wijven tricks, maar de echt dope shit......
Heej pik, gooi eens wat foto's van die witte waanzinnige Spaanse poeierritten van jou op het net dan.......
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Morgen Kessie?
Wie?
Hoe laat?
|
|
|
diesel oo7
|
@ Joy
thanks gaat inderdaad lekker wanneer zienn we jou weer eens op kessie?
@ Limboblandit
het ziet er naar uit dat de wind morgen vroeg goed is ik zal daarom rond half 10 op kessie zijn
wie oh wie zal er nog zijn?
|
|
|
Basjuh
|
wanneer de wind aan de kust goed is rij ik naar zee......ben er te lang niet meer geweest............. en hoe leuk Kessie ook is....zee blijft leuker... en met west is vrouwenpolder volgens mij ook goed te doen........is ook niet zo lang rijden vanuit hier...
|
|
|
Ocean-Limbo
|
hele gave foto's @ david, gaat goed he dikke railey en one-footer @iedereen die zondag gaat: veel plezier Hallo Joy, leuk weer eens iets van jou te lezen. Vorige week hebben Ron en ik het nog over jou gehad. We hebben je al een tijdje niet gezien en ook niet gelezen. Wecome back dude
|
|
|
Basjuh
|
Hej Limbolul,
wat zijn de plannen voor morgen????????????????????????????????
|
|
|
Kitemen
|
Inderdaad leuke foto's!!
Gister de hele middag op de Brouwersdam geweest. Opzich lekker zonnetje. Eerst zonder cap gevaren maar werd me toch te koud (ik heb ja ook niet zoveel haar he!)
Maar wat wel weer jammer was is dat ze gewoon 22 knopen voorspellen, zowel wsw als Windguru Pro, en dan uiteindelijk kom je daar en is het net 15 of 16 knopen!! En daar betaal je dan voor!! Zat gelukkig in Vlissingen en kwam niet vanuit Limboland! Maar ja dus niet echt lekker kunnen springen want hoogte lopen ging nog maar net.
Toen dacht ik ga eens voor de eerste keer een backroll proberen! Nou en dat viel best mee! Zaten al een aantal tussen die ik al lekker lande!! Na 1,5 uur achter alkaar backrolls geoefend te hebben ging ik dus toch met een voldaan gevoel terug naar Vlissingen!
Morgen nog ff kijken op de Brouwersdam want ze geven nu 18 knopen aan maar toch altijd weer een verrasing wat het uiteindelijk word! En tegen 15:00 uur naar huis want moet savonds weer werken.
Jullie viel spas morgen!
|
|
|
diesel oo7
|
@ mauricke
top om te horen dat je dan toch eindelijk die backroll hebt durven inzetten veel succes en veel plezier morgen
|
|
|
Ocean-Limbo
|
He Moorieske,
misschien heb je morgen gezelschap!
|
|
|
Ocean-Limbo
|
He Moorieske, Morgen zijn Basjuh, (R)ikke en ikke ook op de B-dam. Da wor beule
|
|
|
Joy.H
|
hey Louk en David, Ik wil ontzettend graag het water op (je moest eens weten hoe :'( ) Misschien kunnen jullie je nog herinerren dat ik kwam kijken en niet mocht surfen omdat ik net aan mijn onderrug was geopereerd? Het was toen hopen dat het snel zou genezen en ik snel weer mocht sporten.... Helaas onstond er opnieuw een ontsteking en moest ik weer onder het mes, doordat de chirurg een fout had gemaakt bij de eerste operatie, moest alles weer overnieuw (gelukkig deed het deze keer minder pijn en mocht ik dezelfde dag weer naar huis . Toch is het weer een beetje fout gegaan, want een paar hechtingen zijn los gegaan en dus duurt het langer voor de wond echt helemaal dicht is (eerder mag ik niet het water op i.v.m. mogelijke infecties). Op dit moment ziet het er allemaal goed uit en hopelijk mag ik over ongeveer 1 maandje weer surfen Ik zou zo graag weer snel het water op willen....dan ontdek je pas hoe verslaafd je kunt raken aan een sport ik hoop dat ik snel weer samen met jullie mag varen gr.Joy
|
|
|
Ocean-Limbo
|
joy, sterkte en een voorspoedig herstel
|
|
|
Roni-Size
|
hey ziet er goed uit mannen...ik ga niet naar limburg maar naar wijk... have fun op de brouwers dam. Harmen en ik gaan voor de vroege sessie ....en mss vanmiddag weer als hij weer terug draait naar zw nu..14 m.sec dat wordt rammen met de 7 mtr.... Have fun mannen Aloha !!!
|
|
|