quote author=horstie link=topic=27658.msg319824#msg319824 date=1189623802]
nou ik heb het ook gehad bij telstar.
helaas niet altijd perfect geholpen maar de garantie is toppie
heb net een shinnpro gekocht ( werd alleen maar aangekeken niet geholpen)
en ik wist toch wat ik wilde hebben haha maar toen ik om een bag vroeg die er bij hoorde werd er 1 opgesnort en thuis bleek ie niet om het board te passen ,
welke maat board heb je gekocht en board bag gehad.....?
Ik kocht nl een shinn 130x40 een kreeg een te grote boardbag 135 mee bij Telstar....overigens gingen ze zoeken nadat ik vertelde dat er een boardbag bij zat volgens de site van nobile.....
...Ander verhaal.... een maatje van me kocht een nieuwe kite in Mauritius North rhino 5.... daar niet kunnen testen en hier in holland bleek de kite scheef in elkaar genaaid te zijn en zo krom te zijn dat hij niet in de lucht bleef zonder hard naar 1 kant te sturen....Telstar gegaan Jeroen gesproken ...die hebben het zo geregeld dat hij een nieuwe op kon halen .....echt top geregeld terwijl zei er niets mee te maken hadden....thx...
Aloha !!!