|
drifter
|
haha rob Enkhuizen stond mooi strak windje met een bak zon gister. Perfect kitesurfweer. Me knietjes dachten het lekker gehad te hebben na uurtje of 4/5 kiten op dat toch wel choppie binnenwater, deed zich ineens de kans voor om de nieuwe Nomad 9m te proberen. Het werd een heerlijke avondsessie
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
@Rich@rd foto's van gistere avond zijn niet echt goed gelukt in het donker, maar op deze foto zie ik wel dat jij het bent maar het is echt een vage foto, je lijkt wel een geest, echt trippy...
|
|
|
El Banditos
|
Daar ben ik gister ook geweest.
Je bedoelt die torch die in die toren hing? Zag er apart uit.
Waar vaarde je mee Rob? Was er nooit eerder geweest maar vond het een best aardige spot. Alleen wel smal idd. Maar wel lekker dichtbij je auto dus wel ideaal.
|
|
|
rich@rd
|
@Rich@rd foto's van gistere avond zijn niet echt goed gelukt in het donker, maar op deze foto zie ik wel dat jij het bent maar het is echt een vage foto, je lijkt wel een geest, echt trippy...
zo dat is zeker een trippy foto zeg hey! maarre wel een tof idee met je autolampen!!! zo maar gister op t oostvoornsemeer gewoon keihard op t strand geland pff strep afgeschueurd en mn vinnen scheef, worry nie vrolijk van, voor de rest wel aardig genoten, geen spijt.
|
|
|
Hard2Handle
|
Vond het gistere avond wel goed te doen, je weet dat het oost en vlagerig is maar het is toch effe lekker. Jammer dat het al een beetje donker begon te worden voor de foto's...
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Strakke plaatjes H2H maarrehh kwam dat board nog aan de voetjes??
@ Richard Je blijft het proberen he om toch nog ff wat te breken zo dicht bij de kant!!
|
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
@ Sid Ik vaarde met die lelijke oranje Rpm en inderdaad een 10+ voor de parkeergelegenheid. En het inderdaad die Torch.
|
|
|
robje104
Logs: 0 | 104 uur
|
Super lekker gister@ oostvoornse meer heb lang getwijfeld met die dammetjes maar heb toch lekker gevaren, gevallen en gezwommen tussen die dammetjes haha toch leuk, want zoveel hebben er niet gekite met oostenwind next time Rob
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
rob heb jij een boom achterin je tuin waar je regelmatig ff aan rammelt, weer een nieuwe RPM, wordt nu echt te gek, 5m,7m,8m(2x),10m (2x),12m (2X),14M mis ik nog wat??? misschien moet ik ook wat minder bij de chinees halen en die 5m halen @ Sid Ik vaarde met die lelijke oranje Rpm en inderdaad een 10+ voor de parkeergelegenheid. En het inderdaad die Torch.
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
hahaha, Die jekyll en dat stuk antiek van een vegas mag je niet mee rekenen. Die verkoop ik niet omdat ik niemand anders die rotzooi aan wil doen. maar je mist de 11 fuel Bel hem morgen even of hij nog een 5je heeft liggen, maar niet meer vanuit de auto. Dan wordt hij gelijk een stuk duurder.
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
wrijf het er nog ff in, dan wordt ik net zo boos als onze grote vriend . Bel hem morgen even of hij nog een 5je heeft liggen, maar niet meer vanuit de auto. Dan wordt hij gelijk een stuk duurder.
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Mooie foto's H2H, maar zie ik nou hoge sprongen bij vlagerige wind en leuke stenen dammen niet veel verder downwind? Of zijn dit niet de risico's waar Robbepop het over heeft?
|
|
|
Hard2Handle
|
Thanx! Boardje kwam niet meer aan de voetjes, was de sprong niet hoog genoeg voor, maar ik vond de foto er wel leuk uit zien... Mooie foto's H2H, maar zie ik nou hoge sprongen bij vlagerige wind en leuke stenen dammen niet veel verder downwind? Of zijn dit niet de risico's waar Robbepop het over heeft? Thanx! Strekdammetjes lagen upwind anders zou ik daar niet gesprongen hebben, die risico's neem ik niet. Het is lastig te zien, dat ben ik met je eens, want je ziet niet waar ik afgezet heb.
|
|
|
|
R.B.
|
Sebas op zich logisch de kant waar je koppie naar kijkt is downwind. of vaar jij constant blind?? Whahaha.
|
|
|
rocket man
|
H2H je haar is te kort, maar aanhand van de golfjes zie je wel dat de dammetjes upwind zijn
|
|
|
Spoon
|
H2H je haar is te kort, maar aanhand van de golfjes zie je wel dat de dammetjes upwind zijn
lol... wacht maar als je hem ziet varen in alleen een short dan zie je zo wat up of downwind is
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
@ Richard Je blijft het proberen he om toch nog ff wat te breken zo dicht bij de kant!!
Op deze foto liet hij een keiharde ruft en kwam er weer zo'n vlaag downwind
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
ben blij dat ie z'n broek aanheeft. valt me op dat ik de enige ben die dat heeft...
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
OK nu weer over tot de orde van de dag....
Wie gaat er knallen donderdagmiddag? Ik wil ff snipperen na de middag in ieder geval als het zo blijft......palenstrandje??
|
|
|
V.W.R
Logs: 0 | 124 uur
|
Ja volgens mij ben je ook de enige die daar oplet haha..
Heb je de foto's van de vorige keer van je toeside nog goed ontvangen El Rudo??
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
OK nu weer over tot de orde van de dag....
Wie gaat er knallen donderdagmiddag? Ik wil ff snipperen na de middag in ieder geval als het zo blijft......palenstrandje??
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien kom ik ook wel even de 12 op zijn lazer geven.
|
|
|