martijn
|
haha oke, ik vaar met de caution mayhem x (11m is blauw, 7m is bruin) (die zie je in zeeland geloof ik bijna helemaal niet) en een ocean rodeo zen boardje
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
@thomasr, bedankt, gelukkig kan ik zo nu en dan nog wel tijd maken om ff een korte sessie te maken:) Morgen denk ik ook wel ff:)
|
|
|
martijn
|
geen vakantie lauw?
|
|
|
|
Naishie
|
Morgen 16.30 present voor een heerlijke avondsessie
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
ik zal de rest van de komende twee maanden te vinden zijn achter mijn scriptie:( heel gezellig allemaal....
Is dat de afstudeerscriptie? Maak wel ff wat tijd voor nog wat materiaaltest. Ik stond de hele zondagmiddag op je te wachten aan de waterkant. Had beter zelf kunnen gaan kiten Morgen ziet het er goed uit voor een avond sessie aan da noord zee... Ik ben er ook vanaf een uurtje of 1930 ben ik bang. Moet van "ver" komen
|
|
|
Lauw
Administrator
|
afstudeerscriptie ja. Morgen probeer ik ook ff wat tijd te maken, rond 11 uur zou goed moeten zijn voor de noordzee kust:) (zuidwest, stroming goede kant op)..
|
|
|
Spoon
|
ik zal de rest van de komende twee maanden te vinden zijn achter mijn scriptie:( heel gezellig allemaal....
Dan kan ik je een hand geven. Ik ben gisteren gestart aan mijn afstuderen. Ik zit er 17 tot 20 weken aan vast.
|
|
|
Lex
|
morgen lekker dagje autostrand, zonnetje schijnt toch wel ! En dat op me dag van volwassen worden
|
|
|
Lauw
Administrator
|
nick dan kunnen we elkaar een handje schudden:) en over een aantal maanden feest vieren:)
|
|
|
Lex
|
je komt dus geen biertje uitkiezen morgen net als vorig jaar lau ?
|
|
|
|
Lex
|
eigenlijk wel he...
|
|
|
thomasr
|
Lexie beter kom je naar sluf dan kan ik je ook een handje geven!
|
|
|
R.B.
|
Lex ouwe rukker gefeliciteerd.
18 jaar voel je je rug al???
|
|
|
Lex
|
nee wel me schouder, elleboog, alles wat je uit de kom kan trekken....
|
|
|
|
Lex
|
hee bedankt man, zo te zien word het wel een lekker dagje als ik naar buiten kijk, jammer dat ik gewoon weer om 17 uur moet werken
|
|
|
Helix12
|
Gaan er vanavond nog mensen naar sluf??
|
|
|
|
|
Spike_L
|
Vanmiddag rond een uur of 1.. Autostrand... de 9 meter (Gele Waroo 2007) maar weer eens uitlaten...
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Zou het vanavond vanaf een uurtje of 6 nog te doen zijn op de Slufter mensen? Ik moet tot half 5 werken en daarna nog een uurtje rijden.
|
|
|