El Banditos
|
morgen vroeg nog? ik denk het niet als ik naar WSW kijk
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
ja je hebt gelijk, wordt nix morgenvroeg zie hieronder, god heeft ff alles gegeven vanavond, die ouwe..kan er toch nog wat van
Weersverwachting voor KUSTDISTRICT HOEK VAN HOLLAND. +12, +24 uur. =============================================================================== Periode van 20:00-08:00 uur | Periode van 08:00-20:00 uur ------------------------------------------------------------------------------- Waarschuwing: WEST TOT ZUIDWEST 6 | Wind Bft : WEST TOT ZUIDWEST 5-6, | NOORDWEST 3-4, LATER AFNEMEND RUIMEND WEST TOT NOORDWEST 3-4 | WEST 2-3 |
|
|
|
|
Spoon
|
@Lauw: waar was je hij was weer vies
O kan je hem zelf niet wassen heb je daar lauw voor nodig ?
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
whahah spoon, dat zegt olten altijd als er mensen niet waren, hoopt hij ze mee jaloers te maken..
|
|
|
|
Lauw
Administrator
|
boys, ik ga zo ff naar het strand..wind gaat weer aan en woensdag zal straks wel weer tegenvallen...
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Ja was gisteren zeker boven de 20. Ik heb zelfs een goed uur aan de 7 gehangen.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
boys, ik ga zo ff naar het strand..wind gaat weer aan en woensdag zal straks wel weer tegenvallen...
hahaha. goeie bak van Spoon. Maar Lauw, waar haal je die wind vandaan? het gaat echt niet waaien hoor. misschien 13-14 knoop hooguit. ook einde middag niks.
|
|
|
Lauw
Administrator
|
tis weer ingekakt, net stond die winmeter alweer op 8,8ms, nu weer 7,6...
|
|
|
Spoon
|
thnx h2h! zal ik is ff naar kijken.. maar ik mag ook nog steeds de LFcomp straps testen dus moet ff kijken
|
|
|
thomasr
|
gisteravond top sessie gehad op neeltje jans met de 8! was dik boven de 20knopenopeens! *btw niet geland deze loop
|
|
|
|
|
dimitri
Gast
|
In het begin iedereen idd maar denken dat ik in het zakje heb lopen graaien gister avond nadat ik vertelde in een dikke 20 knp heb staan hakken en zagen.
Ben blij dat er meer mensen hebben kunnen genieten van de wind gister avond.
Nu maar hopen op meer wind.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Wat een hardcore foto Tomas!!!!
Idd. leuk ff dat je vermeld dat je deze niet geland hebt Wel hardcore idd. Moet ook wel een klapper geweest zijn. Wat vaag man dat het gisteren toch los is gegaan. Ach, ik wacht wel weer op betere tijden. Altijd in Augustus erg slecht kwa wind, is ieder jaar. Vandaag gaat hem zeker ook niet worden. bespaar je de moeite Lauw. En morgen is de wind ook echt op het randje.... En ik kan alleen maar 's ochtends
|
|
|
boi reuter
Geen avatar
|
deet ook zon loop.
enig jammere is dat ik ff heel me enkel aan gort lande/
was lekker hoor op slufter.
prima windje. geen wind bij aankomst even wachten en poef daar was ie.
gelukkig de gok genomen.
net bij de fysio vandaan. varen zit er ff nie in. helaas
|
|
|
StevenHill
|
Hoe goed loopt de Havoc?
|
|
|
Spoon
|
dit ziet er ook wel ok uit.. wordt in 2 maten geleverd. S/M (tot maat 41) L/XL (41 +)
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
@ Spoon: idd. schijnt dit een mooie oplossing te zijn. Zou eens verder zoeken op de Amerikaanse fora. Er staat hier bij nieuw & discussie (ook op YT) een filmpje waarin ze de pad demonstreren. Ziet er erg goed uit Idd. is kiteloopen echt riskant als het echt gaat waaien. Bij een mislukte loop val je gewoon als een baksteen naar beneden, en ook nog eens met een hoge horizontale snelheid. Vooral dat laatste kan je keihard laten crashen op een golf. Wie herinnert zich niet het verhaal van Erik de Berik die op de Slufter vorig jaar gewoon met een sprongetje een golfje pakte......
|
|
|
boi reuter
Geen avatar
|
ik ben blij dat het niet ernstig is en dat me seizoen en nie meteen op zit idd,
gewoon ff rust al doet het wel verdomde zeer.
de fisyio had het over gescheurde pees plaatjes ofzo.
weet verder ook nie.
ja eigen schuld ging hard waaien en om dan je 10 te loope is nie handig
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Mensen zoals ome Arno en Evan hebben zeer goede controle over hun kite in dergelijke omstandigheden. Die loopen als gekken! Fantastisch om naar te kijken. Maar weet wat je doet! Zij geven iig de indruk dat ze dat wel weten
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
dit ziet er ook wel ok uit.. wordt in 2 maten geleverd. S/M (tot maat 41) L/XL (41 +) Ziet er goed uit Spoon, maar ik ben alleen wel benieuwd hoe goed die veters blijven zitten met al dat hak en zaag werk van jouw....
|
|
|
El Banditos
|
die zien er zeker goed uit. Ik ben ook wel benieuwd hoe deze veters blijven zitten. Heb verhalen gehoord dat het in het begin goed werkt maar naderhand steeds losser gaan zitten, maar ze zien er iedergeval retecomfortabel uit.
@spoon: welke pads zijn dit eigenlijk?
|
|
|