sjorsie
|
haha wat een figuur joh..heeft wel lol in het leven..of een paar paddo s op.
|
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
lag het aan mij of was het lastig varen op de slufter , ben echt kapot en heb bijna geen tricks gedaan, alleen wat hoogte proberen te lopen en moeilijk veel zeewater uit mijn ogen proberen te houden wat toch redelijk onmogelijk was! Maar toch met een voldaan gevoel thuis!
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
lag het aan mij of was het lastig varen op de slufter , ben echt kapot en heb bijna geen tricks gedaan, alleen wat hoogte proberen te lopen en moeilijk veel zeewater uit mijn ogen proberen te houden wat toch redelijk onmogelijk was! Maar toch met een voldaan gevoel thuis! Ik denk dat je de stroming en de wind uit dezelfde kant had? Met zee spots beter even op de getijdegrafiek kijken en een beetje mikken dat de stroming en de wind tegen elkaar in staan. Over als het gewoon waait (> 18-20 knopen) heb je er geen last van. Vandaag ook op de noordzee gevaren en dat ging inderdaad nog net. Verder haalt chop de vaart uit je board zodat je niet lekker upwind kan rammen.
|
|
|
R.B.
|
ik was vanmiddag ook op sluffie maar heb me wel vermaakt zelfs weer wat uitgehaakte dingen gedaan. Was alleen jammer dat de wind rond 18.30 echt op was. Maar morgen een goedmaker daarvoor.
|
|
|
d@ni
|
Zaterdag in de ochtend denk ik wel te doen, en wie weet valt het wel mee. Kan ik mooi m'n 7m2's high-end testen. D@ni: doe je mee? Ik lees nu pas dat je dit gepost had... En dan daarna vragen of er nog iemand in de ochtend gaat. Note to self : LEZEN!! Maar ik doe mee Michiel, in de ochtend playa!! Le@n jij dus ook?
|
|
|
El Banditos
|
Een tijdje geleden stond op het forum een filmpje gepost van een rider die zijn board ineens verticaal kantte en zo een stuk verder vaarde.
Heeft iemand een idee hoe deze trick heet of waar het filmpje staat?
thnx
|
|
|
El Rudo
|
nose press (bovenkant board) of tail slide (onderkant), gaat beter zonder vinnen. Rory kan dat erg fijn en Vinni ook.
|
|
|
El Banditos
|
Thnx Rudo, nu ik het lees weet ik het weer. Vind dat er zoooo vet uitzien, ga is opzoeken hoe dat moet, ziet er ieder geval lastig uit. Kwam net het filmpje tegen van jesus walk, dat is ook wel errug cool. Misschien zondag proberen, morgen maar ff niet .
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Maar ik doe mee Michiel, in de ochtend playa!! Le@n jij dus ook?
Ben pas net thuis, maar helaas kan ik morgenochtend vroeg niet. En in de middag kijk ik het even aan. Ze voorspellen windstoten van meer dan 80km/u Misschien even bij NK kijken. Zondag ga ik wel vroeg in de ochtend heel veel wind meepakken!
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
@Sid: ik ben ook gek van die oldschool tricks, kan ze helaas nog niet. Alleen de backroll handplant lukt wel aardig...maar die is lang niet zo vet....
Die slides en jesuswalk vergen erg veel kitecontrole en goede timing...
|
|
|
|
Helix12
|
medekiters! gaan er zondagochtend vroeg nog mensen richting slufter voor een dikke ochtendsessie?? @ Mauro: vet filmpje man
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
@ER, rr, MB, h2h ik ga morgen ochtend even naar NK daarna even de FunSpeedMeeting op oostvoorne meer checken. Afsluitend naar slufter om zelf te kiten.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Kijk de actuele metingen even aan vandaag, kan pas om 14:30 op autostrand zijn. maar met zware windstoten ga ik niet , geen zin in overleven en materiaal slopen.
@Olten , vanmiddag Slufter met hoog water en 35 knoop??? das niksssssss. kom dan naar playa.
@Michiel Morgen vroeg ben ik er ook, uurtje of 9?
|
|
|
|
The O
|
@rr ik moet wel naar nk mijn nieuwe lijnen worden daar gebracht en met die oude lijnen ga ik niet kiten met deze harde wind. Je kan je voor stellen war er gebeurt als er tijdens een mega loop een lijn breekt. Vandaar die dag trip. eerst nk dan naar huis spullen halen en dan richting jullie.
Acht hoog\laag maakt voor mij niet uit heb zo wie zo laatste tijd geen last meer van chop. En ik hoop natuurlijk dat onze rudo mee gaat doen met speed wedstrijd en dat ik dan op tijd ben om aan te moedigen.
|
|
|
d@ni
|
ik laat vandaag ook schieten , mijn vriendin is jarig en morgen ziet er iets relaxter uit. Dus dan maar morgen 9 uur.
|
|
|
The O
|
ik laat vandaag ook schieten , mijn vriendin is jarig en morgen ziet er iets relaxter uit. Dus dan maar morgen 9 uur.
Zijn we niet uitgenodigd voor een hapje en drankje
|
|
|
|
El Rudo
|
Hee O die speedmeeting is toch echt voor windsmurferd... Als je spektakel wilt zien van die gasten kan je naar Wijk, Naish Wave Masters. 3ple front rolls en zo... Ik ga zo naar playa, neem mn GPS wel mee. De wind is wel iets naar voren geschoven.
|
|
|
The O
|
dan zie ik je misschien ook van middag als jullie nog niet uitgeput zijn.
|
|
|
d@ni
|
Zijn we niet uitgenodigd voor een hapje en drankje tuurlijk wel, bier staat al koud.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
@ER, rr, MB, h2h ik ga morgen ochtend even naar NK daarna even de FunSpeedMeeting op oostvoorne meer checken. Afsluitend naar slufter om zelf te kiten.
The O master waar bevindt u zich zondag, locatie en tijd?
|
|
|