He Nicje, Ik kom zelf ook uit Gouda. Geef maar eens een gil als je gaat kiten nadat je les hebt gehad. Wil best weleens wat tips etc geven. Vanwege werk kan ik over het algemeen alleen in de weekends. Waar en bij wie ga je eigenlijk lessen?
He Robin, Super! Lijkt me leuk! Ik ga lessen bij kitesurfles.nl op het Zuiderstrand. Zij werken met Cabrinha en omdat ik zelf ook een Cabrinha heb, leek het mij handig om met hetzelfde materiaal te lessen. Dus als alles goed gaat zou ik evt. volgend weekend al kunnen! Dan stuur ik je wel een berichtje! Ik kan ook meestal alleen maar in de weekenden, maar heb nu meivakantie.
Een IKO aangesloten school, dat stemt al goed Echter ik blijf van mening dat je op stilstaand water zoals bijvoorbeeld Oostvoorne sneller zult leren dan in de branding.
Op de Zandmotor zijn diverse scholen actief, maar het is daar veel te druk om veilig te leren (want te klein in verhouding met Oostvoorne)
Grrr! Nou de les gaat morgen niet door ivm geen wind. Ik heb de eerdere cursus toen op het autostrand van Oostvoorne gedaan. Heb nu eigenlijk bewust gekozen voor deze locatie, omdat ik ook wilde leren om juist in die branding te kunnen starten. Maar had al wel bedacht dat dat moeilijker zou zijn... Ik zal het gaan ervaren. Haha.
Is goed. Ik zie je berichtje wel verschijnen. Komend weekend kan ik alleen nog de zondag. Wind voorspelling ziet er goed uit. Moet alleen nog wat minder Oost in de richting komen.
Ik denk trouwens dat ze de komende dagen nog meer lessen gaan afzetten ivm te weinig wind. Het ziet er tot donderdag niet goed uit.
« Laatste verandering: April 27, 2014, 21:11:27 door Robin73 »