jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
nou, voor mij zeker niet beste sessie van 2010. Kaaaaaaaaphot druk op Bdam, vlagerig al die niks niksjes met hun kite op 12u. Later ging de wind idd. aan, heb opzich wel lekker gevaren. Aantal keer railey to blind gepakt, en door gevaren. en perongluk bijna wat duiters om het leven gebracht. @Robert.H ja viel me op omdat ik het ook deed, en iemand er ook bij mij wat van zij. Waar heb je gekite vandaaag? @tim! kheb je gezien, was met die Ocean Rodeo bezig. Ene loop van jouw was wel lekker hoor!
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
@Jesse, heb nergens gevaren was naar eurofun gegaan om wat info te vragen over de 2011 torchies en had het plan daarna het water op te gaan maar Oostvoorne was zo druk en ik voelde me niet helemaal lekker dus heb het laten schieten vandaag!
|
|
|
Eagle-Jan
|
wat was het heerlijk op autoplaya...de hoofdmoot van de kneuzen zat lekker in het vogelrustgebied, de groene kabouter had vandaag wel 2 bonneboekjes vol kunnen schrijven maar hij was er helaas niet. is hij met vakantie als het wat drukker is?? maar echt super druk was het gelukkig niet, althans heb er geen last van gehad . nu ff bij komen van 9 uurtjes spelen @ Ed. altijd blijven lachen...hoe groter de shit hoe groter de lach
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
mooie kleurtjes hoor... wordt hard werken deze week. eerst morgenmiddag/avond maar eens kijken op autostrand.
|
|
|
d@ni
|
Ik ben helemaal gebroken nu. Gisteren een topdag gehad op playa, en de hele vorige week elke dag gevaren in frankrijk. Vandaag is rustdag. Van de week nog een paar avondsessies , en dan volgend weekend weer hele dag beulen. Wordt idd hard werken.
|
|
|
Tim_GTS5
|
He Jesse, je was lekker bezig man ziet er goed uit en de Diablo ook Afgelopen donderdag me borstspier verrekt dus kon ook niet alles uit de kast halen Wat ging het weer lekker hoog met de 9m Erg mooie spot B'dam, wel wat choppy en bizar druk maar ruimte genoeg opzich
|
|
|
fratser
Geen avatar
|
Ik ga het vandaag proberen met m'n 12 op oostvoorne. Hoop dat er genoeg staat om verder te oefenen met waterstartjes!.. Gr.
|
|
|
Eagle-Jan
|
Ik ga het vandaag proberen met m'n 12 op oostvoorne. Hoop dat er genoeg staat om verder te oefenen met waterstartjes!.. Gr.
hey fratser....geen fratsen en denk aan de paaltjes. veel plezier en weest voorzichtig. kite safe
|
|
|
|
fratser
Geen avatar
|
Thx Eagle-Jan ga m'n best doen heb weekend tm woensdag hoop dan aardig wat vooruitgang geboekt te hebben
|
|
|
|
thomasr
|
Vrijdag jongens, vrijdag wordt de dag zoals het er nu uitziet!
Ik probeer present te zijn met camerastuff.
|
|
|
fratser
Geen avatar
|
Shit zeg sta je daar op de parkeerplaats...... Trapeze vergeten wat een amateur geen zin om tweekeer op en neer vanuit overschie te gaan. Morgen weer een nieuwe dag alleen misschien waait het dan weer te hard voor mij Gr.
|
|
|
rocket man
|
Shit zeg sta je daar op de parkeerplaats...... Trapeze vergeten wat een amateur geen zin om tweekeer op en neer vanuit overschie te gaan. Morgen weer een nieuwe dag alleen misschien waait het dan weer te hard voor mij Gr. Wees gerust dat gebeurt maar twee keer: voor de éérste én laatste keer. Vandaag toch nog ff een kleine sessie eruit kunnen persen uit dit logge lichaam...
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
ik wil toch je enthousiasme vast iets temperen, het zou ook weleens heel gevaarlijk hard kunnen gaan... en dan bedoel ik 45-50 knoop..... ik hoop met je mee dat het niet te hard gaat worden.
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
ik wil toch je enthousiasme vast iets temperen, het zou ook weleens heel gevaarlijk hard kunnen gaan... en dan bedoel ik 45-50 knoop..... ik hoop met je mee dat het niet te hard gaat worden. wasda is da duits ofzo wat is dat nou morgen? er komt harde wind aan maar alle voorspellers zeggen wat anders over hoelaat precies?
|
|
|
Eagle-Jan
|
de hele week word uber...vrijdag ga ik weer ff terug in de tijd... rammen met mijn naish freestyle 223 en 4.1 neill pryde firefly zeiltjuh. vrees alleen dat het heel erg vlagerig wordt...
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
zo ik ga vrijdag dan uiteraard met mijn 12m2 kiten, want jah als beginner zijnde kan je leuk oefenen in dat windje. zal ik eens kijken wat de low end is van die 12 nee zoals het er voor vrijdag nu uitziet blijf ik lekker thuis
|
|
|
|
Naishie
|
Wat is er toch met nos teletekst aan de hand? Die voorspellen al maanden niet meer dan windkracht 3 terwijl het toch elke keer weer harder waait. Voor morgen ook zw 3 terwijl windguru onderhand storm op geeft.
|
|
|
Eagle-Jan
|
Wat is er toch met nos teletekst aan de hand? Die voorspellen al maanden niet meer dan windkracht 3 terwijl het toch elke keer weer harder waait. Voor morgen ook zw 3 terwijl windguru onderhand storm op geeft.
het zou zomaar kunnen dat dat winden zijn die uit onweersbuien voort komen althans de 24 uurs voorspelling van buienradar geeft die mogelijkeid wel aan... dus morgen iedereen opgelet, het kan wel eens erg onstuimigworden.
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Jongens, dit ziet er GOED uit zeg!!
Ik heb het retedruk as we speak en moet kijken wanneer ik er ff tussenuit kan!! Jullie veel plezier en geen wilde verhalen hier want ik ben niet van steen!! Have fun and fly save ongelukken genoeg lees ik weer!!
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
zijn morgen 10u playa. lekker 10 en 7m naar het strand zeulen. wie is er nog meer van de partij! wordt een lekker windje voor rondje sluf, zuid heen en west weer terug:)
|
|
|