kitemafkees
|
Het lag gewoon aan die erg mooie geel/witte kite Gaastra, zat die dag goed in z'n tubes;)
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Gister zag ik nog iets moois joh; een Duitser, compleet met helm, drijfvest handschoenen enzovoort, die de hele middag in het water op zoek was naar zijn board.. Terwijl zijn gebroken boardleash achter hem aan bungelde
|
|
|
Timmmm
Geen avatar
|
Is er met zuiderwind te kiten op de zandmotor? Ben voor me werk in de buurt, maar heb er nog nooit gevaren. Zou einde van de middag wel even willen gaan kijken!
|
|
|
|
alvere
Geen avatar
Logs: 0 | 16 uur
|
Gister zag ik nog iets moois joh; een Duitser, compleet met helm, drijfvest handschoenen enzovoort, die de hele middag in het water op zoek was naar zijn board.. Terwijl zijn gebroken boardleash achter hem aan bungelde vind ik leuk
|
|
|
Yoram
|
Is er met zuiderwind te kiten op de zandmotor? Ben voor me werk in de buurt, maar heb er nog nooit gevaren. Zou einde van de middag wel even willen gaan kijken!
Nee, aflandig, met zuid heb je daar niks te zoeken. Vanaf zw tot nno is het te doen.
|
|
|
Timmmm
Geen avatar
|
Nee, aflandig, met zuid heb je daar niks te zoeken. Vanaf zw tot nno is het te doen. Dank voor je reactie! Een maatje van me zei dat het een grote poel was, maar dat klopt dus niet? Dan maar een andere spot in de buurt zoeken..
|
|
|
Yoram
|
Je hebt wel een lagune, maar met zuid en zzw komt de wind niet (goed) in de poel door. Hoe verder je de open zee opgaat wel....(Begin dit jaar is de kite van een maatje daar overigens richting Engeland vertrokken omdat die moest losgooien). Vandaag een andere spot en een andere keer gewoon is een sessie Kijkduin boeken
|
|
|
flupje
|
Hmm wind voor morgen compleet ingekakt
|
|
|
|
Gewoon Ron
Logs: 0 | 11 uur
|
Er stond 12°C op mijn dashboard toen ik op de dijk bij de Slufter parkeerde. Schoentjes mee naar beneden...en maar aangedaan. Heerlijk warm gehad. Geen koude handen. En in combinatie met de wax op mijn board echt supergoede grip! Was weer lekker en heerlijk dikke bakken aan stukken geript! Inderdaad veel te veel Zuid Helaas te horen gekregen dat Ron Rodeo toch echt gestopt is met kiten. Zijn matties hebben nu een nieuwe enthousiasteling gevonden in gewoon Ron. Ook een aardige vent Men zegt dat die Ron Rodeo gevraagd voor een nieuwe seizoen als " De Stig" bij de BBC voor een astronomisch salaris.....tja dan zou ik ook stoppen met kiten...
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
ik hoorde iets anders..... volgens mijn inlichtingen is hij nu fulltime fluffer. Hierdoor heeft hij RSI opgelopen en is nu te versleten om nog te kiten.
|
|
|
HBX
Logs: 0 | 1250 uur
|
Op El Cotillo (voor de oude haven) 6m+ waves en 25-30kts. Dikke giller van n rollercoaster rit. maar de rif aan het einde was een vieze wakeup call voor een aantal mede kiters... Boards die in 2en braken, kites die aan flarden gingen... En bloedende kiters die plankloos body draggend terug kwamen (afstand van launch naar brake +/- 1km )
Eagle-Jan, ik heb die dag een rondje eiland gedaan en staan kijken bij El Cotillo. Respect!! Vond het zelf te risicovol en ben uiteindelijk toch maar weer op Sotavento gaan kiten. Daar kon ik de golven tenminste nog wel de baas... :-P
|
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Duitsland had een vakantie dag dus zal morgen wel druk zijn op sluf.
morgen middag maar weer eens kijken.
|
|
|
Gabb
Geen avatar
|
Ik wil graag met iemand carpoolen naar Oostvoorne Autostrand vanuit Rotterdam. Laat mij maar weten als je geinteresserd bent!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
ik hoorde iets anders..... volgens mijn inlichtingen is hij nu fulltime fluffer. Hierdoor heeft hij RSI opgelopen en is nu te versleten om nog te kiten.
Jochem: ik zat ver in de golven en was op een Takoon of Wainman met een waveboard praktisch alleen! komt goed. Morgen laat de wind lang op zich wachten...
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Jochem: ik zat ver in de golven en was op een Takoon of Wainman met een waveboard praktisch alleen! komt goed. Morgen laat de wind lang op zich wachten... Huh wat moet jij met die kites?
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Jochem: ik zat ver in de golven en was op een Takoon of Wainman met een waveboard praktisch alleen! komt goed. Morgen laat de wind lang op zich wachten... Huh wat moet jij met die kites? In dit geval is niet de kite de prostituee maar de rider (gevalletje appart)
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Jochem: ik zat ver in de golven en was op een Takoon of Wainman met een waveboard praktisch alleen! Huh wat moet jij met die kites? Beetje steno van mijn kant, ik was op Zian Kima 7m en Aerosurf 6'3". Ik bedoelde dat ik ver van de drukte was met 1/2 andere wavekiters
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Jochem: ik zat ver in de golven en was op een Takoon of Wainman met een waveboard praktisch alleen! Huh wat moet jij met die kites? Beetje steno van mijn kant, ik was op Zian Kima 7m en Aerosurf 6'3". Ik bedoelde dat ik ver van de drukte was met 1/2 andere wavekiters Haha oke dan! Maar mensen zou het vandaag nog wat worden? Morgen is duidelijk.
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Op El Cotillo (voor de oude haven) 6m+ waves en 25-30kts. Dikke giller van n rollercoaster rit. maar de rif aan het einde was een vieze wakeup call voor een aantal mede kiters... Boards die in 2en braken, kites die aan flarden gingen... En bloedende kiters die plankloos body draggend terug kwamen (afstand van launch naar brake +/- 1km )
Eagle-Jan, ik heb die dag een rondje eiland gedaan en staan kijken bij El Cotillo. Respect!! Vond het zelf te risicovol en ben uiteindelijk toch maar weer op Sotavento gaan kiten. Daar kon ik de golven tenminste nog wel de baas... :-P Sotavento? Waarom op zo'n beetje de slechtste spot van het eiland, was Glass beach/ el Burro niks? Of een van de lagunes bij de vuurtoren? Want ik whnnas 's ochtends eerst ff op de lagune voor de vuurtoren, vanaf corralejo gezien, aan het varen geweest maar vond de golven daar buiten te rommelig, dus toen maar een zons ondergang sessie bij el Cotillo gedaan... Met als bonus een dikke adrenaline rush! Maar wat vind/vond je van het eiland?
|
|
|
stefan-fone
|
draai die windkraan eens open voor vandaag
|
|
|