ronny
|
ja slufter moet je daar nou rockanje is aan gek.
|
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Zo dat was even lekker knallen op de Playa. En eindelijk een keer geen last van beginners. Wel jammer dat ik merkte dat mijn kite langzaam leegloopt. Gelijk maar even bij Eurofun afgegeven. Met een beetje geluk maken ze hem nog onder garantie of service.
|
|
|
|
|
|
ronny
|
wat een beukdag op playa heerlijk de 8 m rond kunnen gooien morgen weer
|
|
|
Robin73
|
Ronny ik zag iemand met een groene Park 8 loopen. Was jij dat? Loopjes zeggen er netjes uit.
|
|
|
ronny
|
8m torch groen
|
|
|
Tim_GTS5
|
Heb me wel weer vermaakt op de Slufter , jammer dat het laag water was alleen. Einde middag ging het weer lekker hoog
|
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Was lekker feestje op de playa! Lekker heel de dag knallen met de 9 pfff einde middag wel handjes vol of zoals Marc zou zeggen 'aardig lomp met de 9'
Dikke strik om deze sessie op de playa met de hele crew!
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Was weer een top sessie met de 9m op de Slufter, lekker gevaren etc.
|
|
|
jw009
|
Er werd vandaag op de Slufter een windsurfer op de bon geslingerd door een stel BOA's. Hopelijk heeft dat geen negatieve gevolgen voor het gedoog beleid...
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Er werd vandaag op de Slufter een windsurfer op de bon geslingerd door een stel BOA's. Hopelijk heeft dat geen negatieve gevolgen voor het gedoog beleid...
Waar voor werd die op de bon geslingerd dan?
|
|
|
|
Gewoon Ron
Logs: 0 | 11 uur
|
Waar voor werd die op de bon geslingerd dan? Omdat hij aan het windsurfen was.....dat doe je toch niet jonguuh
|
|
|
jw009
|
Waar voor werd die op de bon geslingerd dan? Hij was een flink stuk het vogel gebied ingevaren. Ze stonden eerst vanaf de parkeerplaats al te loeren met een verrekijker en toen hij richting strand kwam zijn ze naar het water gelopen.
|
|
|
feddomw
Gast
|
Toch prima dat er handhavend wordt opgetreden? En dat het eens een keer niet een kitesurfer was?
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Mogen ze wel weer eens op playa doen! Kunnen ze al die losers daar eens aanpakken die massaal in het vogelgebied (blijven) varen!
|
|
|
ica84
Geen avatar
|
Toch prima dat er handhavend wordt opgetreden? En dat het eens een keer niet een kitesurfer was?
elke "water" recreant die zich daar niet aan de regels houdt lijkt me niet echt handig voor de huidige gedoog constructie.
|
|
|
SluftermonsterJuul
Geen avatar
|
Ook goed om erbij te vermelden is dat ze alcoholcontrole deden aan het begin waar je de snelweg op wilt de N15 op.
|
|
|
Robin73
|
Op de Playa is het inderdaad ernstig. Zelfs afgelopen zondag toch nog mensen in het vogelgebied gezien. En het was nou niet dat de wind zo stond dat een ongelukkige beginner er per ongeluk in dreef.
|
|
|