Ozone Sport Bar

Buster

Juli 16, 2007, 01:38:57
edit2Rapporteer  
Kan je de Ozone Sport ook met een North-Bar of Naish shift bar varen? Het systeem ziet er hetzelfde uit, alleen die ozone bar staat me niet aan...

En kan je de 11m ook met de Ozone 50cm (kleine) bar varen?
koenieboenie

Antwoord #1 Juli 16, 2007, 03:18:54
edit2Rapporteer  
Kunt de 11 ook op 50 cm bar varen. Doe ik zelf ook wel s. Zolang de bar 5 lijnen heeft kan je die op een Ozone plaatsen. Zorg wel dat de safety op één van de voorlijnen wordt aangesloten. Zult misschien wel even wat lijnlengtes moeten aanpassen naar smaak...

Waarom bevalt de Ozonebar niet als ik mag vragen?

Greetz Koen

torchjelle

Antwoord #2 Juli 16, 2007, 03:30:34
edit2Rapporteer  
denk dat de kite wel wat langzamer zou worden op een 50 cm bar maar t zal wel te doen zijn, volgens mij kan je bijna elke  5 lijns bar gebruiken voor een 5 lijns kite alleen effe wat hierboven al werd gezegd effe je lijnen op het goede knoopje instellen.
suc6 ThumpsUp
Buster

Antwoord #3 Juli 16, 2007, 03:32:33
edit2Rapporteer  
Waarom niet... Omdat het plastic gedeelte van de center-cord niet helemaal tot de stopper-ball doorloopt, veel lijnen boven de depowerstrap. ´Suicide-leah´aan de chickenloop (ook al zal het 80% depower zijn ofzo), kleine chickenloop, beetje primitieve quickrelease...

Maar verder is de kite wel goed...

Ben aan het twijfelen over de Royal Era (12m) en de Ozone Instinct Sport (11m) en ik wil ze met North bar 2007 kunnen varen...
job

Geen avatar

Antwoord #4 Juli 16, 2007, 04:48:55
edit2Rapporteer  
Als je het goed afsteld komt het wel goed denk ik.... alleen zal je eea moeten stellen...

Wat is er mis met Ozonebar??
Joy.H

Antwoord #5 Juli 16, 2007, 07:27:07
edit2Rapporteer  
zie bericht boven jezelf :Smiley ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.