The O
Logs: 0 | 68 uur
|
@richard als het volgende week weer zo poeiert komen mijn loepjes ook weer uit de vriezer. Ribben lijken na al die tijd het toch weer goed te houden.
Stiekem zaterdag al wat loopjes getrokken op sluf.
En geen eens spierpijn vandaag.
zie jullie van het weekend weer
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Zo wat een weekend...
erg jammer van alle ongelukken!!!
Drie dagen op t water gestaan heerlijk! Gisteren heerlijk met ron en olten op t autostrand paar dingetjes geoefend, was top!!!
Effe andere vraag; heeft er mischien nog iemand een 7m fueltje uit 2007 of 2008 in een hoek van een schuur liggen ben namenlijk op zoek naar een bladder voor een strut... heb van verschillende mensen vernomen dat je er ook een imitatie in kan doen, maar heb liever orgineel!
Zouden die ook niet achteruit gaan in kwaliteit als ze ergens stof liggen te happen?
|
|
|
rich@rd
|
@O ik heb iig genoten zeg! Toch was de oude garde duidelijk te herkennen zondag!!! jij en ron stalen duidelijk de blits Kan niet wachten op rudo, als zn knieen het weer doen!!! @mvbtje denk dat de bladders daar geen last van zullen hebben!
|
|
|
The O
|
@ri@ard grapjes jij deed unhoocked dingen. Met met een ontsteking in mijn arm ben ik best tevreden dat ik het nog zo lang kon vol houden.
Maar jongens aankomende week en weekend wordt niks(wel lekker les windje denk ik) dus we moeten maar weer naar feestjes en anderen moeten weer credit punten opbouwen voor wanneer het weer hard waait.
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
@O ik heb iig genoten zeg! Toch was de oude garde duidelijk te herkennen zondag!!! jij en ron stalen duidelijk de blits Kan niet wachten op rudo, als zn knieen het weer doen!!! @mvbtje denk dat de bladders daar geen last van zullen hebben! Gewoon imitatie in doen, of plakken met dat kitefix spul - die doorzichtige, hoe het ook heet
|
|
|
Tim_GTS5
|
http://www.u-stick.nl/ heeft ook universele bladders Zondag mooiste dag op Slufter, errug lekker met het zonnetje ! Voorlopig weer in NH kiten, stuk minder duitsers/druk
|
|
|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
Slufter was lekker rustig vanavond en prima gepowerd met de 8m.
Wie was die kiter (Blade 7m) die eerst lekker zijn loopjes aan het draaien was en vervolgens bijna een half uur naar een stervende vis keek?
Blade was trouwens flink vertegenwoordigd vanavond, waar zijn de tijden gebleven dat SS, Naish en North streden om het hoogste aantal kites op de slufter?
Haha dat was ik met de Blade Trigger denk ik. Was ff aan het wegdromen . De wind was niet hard genoeg meer om wat hogere loops te trekken en om je lekker op te vangen. Was jij degene met de 2 kids die lekker aant kiten waren? Er waren best wel wat Blade kites aanwezig ja!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Zooo, wat een heerlijke wavesessie vandaag op Scheveningen zeg! Helaas niet goed gekeken naar de windrichting, de windmolen stond parallel aan de kustlijn! Weinig en vlagerige wind, maar met mijn nieuwe waveboard en leen 9m heerlijk kunnen varen. En wat waren de golven hoog! Ik ging er af en toe zo hard van die watermuren af dat ik de kite aan de voorlijnen weer de lucht in moest trekken als een 1-lijner
|
|
|
geloof68
|
@brian, ik had een geelblauwe 8m C4. Die Rebelfamily is er trouwens best vaak.
Loopjes van jou zagen er zo ontspannen uit dat ik weer zin/moed heb gekregen om eraan te beginnen. Ik heb al tips van Ed gekregen, dus nu is er geen weg terug (wel hard naar beneden.....).
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Op de zandmotor vaart die Lithouwenaar soms weleens die iets met Blade heeft. Een aantal weken geleden met hem gevaren, en die 9m Trigger loopt inderdaad heel fijn zo te zien. Zag er zo smooth uit! Momi heeft er blijkbaar wat fijns van gemaakt
|
|
|
|
ica84
Geen avatar
|
Zaterdag wordt weer een mooi dagje
ja vertel ik zie nog weinig wind op windfinder en windguru
|
|
|
|
ica84
Geen avatar
|
een ochtend sessie zie ik nog wel gebeuren maar meer ook niet. maar goed we wachten af en hoop dat je gelijk hebt
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Wacht maar af
Precies Men wil het maar niet geloven Helaas kan ik uitgerekend die dag niet
|
|
|
ica84
Geen avatar
|
nobile skim staat ook in de bestelling kan dus binnen kort met minder wind ook lekker aan klooien. kijken of ik een beetje overweg kan met een directional
|
|
|
brian
|
@brian, ik had een geelblauwe 8m C4. Die Rebelfamily is er trouwens best vaak.
Loopjes van jou zagen er zo ontspannen uit dat ik weer zin/moed heb gekregen om eraan te beginnen. Ik heb al tips van Ed gekregen, dus nu is er geen weg terug (wel hard naar beneden.....).
Thanks! Ik kan me wel een mooie 2013 C4 herinneren ja. Ik bouw het meestal op met kiteloops. Ik doe eigenlijk alleen kiteloop backrolls en vindt mn ballen en ´t gevoel van de kiteloop weer terug met lage backroll transitions met kiteloop. Ik vind btw gewone kiteloops enger dan kiteloop backrolls. Iemand die dit gevoel ook deelt? Op de zandmotor vaart die Lithouwenaar soms weleens die iets met Blade heeft. Een aantal weken geleden met hem gevaren, en die 9m Trigger loopt inderdaad heel fijn zo te zien. Zag er zo smooth uit! Momi heeft er blijkbaar wat fijns van gemaakt Als het een C-achtige kite was, dan was het de Prime.
|
|
|
The O
|
is een gevoel dat vanzelf weg gaat.
Geloof mij maar bij 7,8,9bft vind je een kiteloop minder eng dan een kiteloopbackroll.
|
|
|
brian
|
is een gevoel dat vanzelf weg gaat.
Geloof mij maar bij 7,8,9bft vind je een kiteloop minder eng dan een kiteloopbackroll.
Vast wel ja, zodra ik de gewone kiteloop is ga oefenen (daarna komt het met 7,8,9 bft wel)
|
|
|
flupje
|
Gaat er morgenochtend nog iemand naar Slufter of Playa?
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
@richard als het volgende week weer zo poeiert komen mijn loepjes ook weer uit de vriezer. Ribben lijken na al die tijd het toch weer goed te houden.
Stiekem zaterdag al wat loopjes getrokken op sluf.
En geen eens spierpijn vandaag.
zie jullie van het weekend weer
Nog een tip voor brakke ribben?? En nog 3 wkn stilzitten trek ik niet.......... @ Brian Heb ik ook Brian, ik heb meer controle en gevoel bij een overpowerde BR kiteloop en toch echt in dikke woei........
|
|
|
brian
|
Zou wel willen, maar heb geen lift.. Nog ff wachten tot December en dan kan ik zelf gaan rijden! Nog een tip voor brakke ribben?? En nog 3 wkn stilzitten trek ik niet..........
@ Brian Heb ik ook Brian, ik heb meer controle en gevoel bij een overpowerde BR kiteloop en toch echt in dikke woei........
Wordt jij ook nog in ongewilde rotaties getrokken na gewone kiteloops? Heeft iemand nog tips hiervoor trouwens?
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Zou wel willen, maar heb geen lift.. Nog ff wachten tot December en dan kan ik zelf gaan rijden! Nog een tip voor brakke ribben?? En nog 3 wkn stilzitten trek ik niet..........
@ Brian Heb ik ook Brian, ik heb meer controle en gevoel bij een overpowerde BR kiteloop en toch echt in dikke woei........
Wordt jij ook nog in ongewilde rotaties getrokken na gewone kiteloops? Heeft iemand nog tips hiervoor trouwens? Evan komt kom er maar in.......ik draai mijn lichaam iets in richting loopende kite en dan de boel aanspannen..............maarja ik val nog onder de pussylooperts
|
|
|
geloof68
|
Evan komt kom er maar in.......ik draai mijn lichaam iets in richting loopende kite en dan de boel aanspannen..............maarja ik val nog onder de pussylooperts
Die ligt hoogstwaarschijnlijk al te slapen en wil blijkbaar vroeg het water op.
|
|
|