Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Top dat je nog hebt kunnen varen idd. Toen ik er was waren de meest gebruikte (C-shape) maten 10 en 8m2. Maar ik heb begrepen dat de laatste twee jaar de windzekerheid ook in de wintermaanden niet meer was zoals het ervoor was.
|
|
|
Micky
|
Hee Jeroen, welcome back! Wel gevaren maar weinig kunnen zoenen dus met je lieffie... Mooi dat jullie het naar je zin hebben gehad. Moet toch echt ook een keer die kant op... Je kan meteen aanschuiven.....vrijdag ziet er goed uit... gr, Micky
|
|
|
Senna
Geen avatar
|
hey!
ik studeer sinds dit jaar in Leiden dus wil daar straks ook gaan kiten. Met mijn studie ben ik vaak heel vroeg vrij doordeweeks. Zijn er hier ook mensen die vaak doordeweeks kunnen ??
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Hee Jeroen, welcome back! Wel gevaren maar weinig kunnen zoenen dus met je lieffie... Mooi dat jullie het naar je zin hebben gehad. Moet toch echt ook een keer die kant op... Je kan meteen aanschuiven.....vrijdag ziet er goed uit... gr, Micky ey Mick, Hehehe weing zoenen inderdaad! Vrijdag lekker windje! Wellicht als ik me los kan weken van werk ga ik in de middag. Ach we zien wel even en anders het weekend ergens. Hoe het ook zij, vanaf heden zal er zoveel mogelijk gekite gaan worden
|
|
|
Jeromez
|
hey!
ik studeer sinds dit jaar in Leiden dus wil daar straks ook gaan kiten. Met mijn studie ben ik vaak heel vroeg vrij doordeweeks. Zijn er hier ook mensen die vaak doordeweeks kunnen ??
hoi Senna, Zelf kan ik doordeweeks meestal alleen na werk, dus laat in de middag. Wat studeer je en welke kitegear heb je (gewoon ff nieuwsgierig) ?
|
|
|
Senna
Geen avatar
|
Ik studeer archeologie en heb een bandit 3(een 7m )+ brunotti onyx board. ben vorig jaar aan het eind van het seizoen begonnen en heb sinds oktober mijn eigen setje en ben van plan een hoop te kiten
|
|
|
pimpoldi
|
yep ik kite veel doordeweeks, maaar wel na school....
|
|
|
|
pimpoldi
|
haha ja heb een lekke band!! NASTY! word donderdag middag fietsen!!
|
|
|
Senna
Geen avatar
|
jaa ik heb ook wel colleges, ben dan vaak na colleges om uur of 1 of 2 vrij en ben 2 dagen per week vrij. Hoe laat ben jij uit van school dan?
|
|
|
pimpoldi
|
oojeee, zijn er mensen die gaan kiten?? die toevallig naar langevelderslag gaan ? haha
|
|
|
TjeerdSJ
|
Hello people!
Ik word binnekort ook een kitesurfer omgeving Leiden. Heb net een weekje in egypte gevaren, wil nog 1 lesje nemen voor NL kiten(beetje regels, branding doorkomen) Moet ook nog een set aan gaan schaffen, maar dat komt wel goed, veel keuzes. Woon zelf in oegstgeest en ben 16 jaar oud. Heb het druk met hockey en school maar wil wel zo vaak mogelijk op het strand te vinden zijn als het weer er een beetje naar staat.
|
|
|
pimpoldi
|
kijk is aan! nog een verslaafde! welkom! waar ben je van plan te gaan kiten?
|
|
|
haast - te - recht
|
wordt nog druk op kattuk. vandaag heerlijk gevaren trouwens de wind bleek goed en rond 16.00 trok hij nog wat aan . was wel erg rustig 2 man totaal.
|
|
|
TjeerdSJ
|
Ik woon zelf in oegstgeest, dus heb eigenlijk alle keuze Eerst wil ik naar katwijk, omdat ik geen toestemming heb om bij KSN te kiten. Daar ga ik van de zomer wellicht mij aanmeldden. Omdat 2 vrienden van mij daar ook kiten. Ik geloof ook dat je bij noordwijk-noord kan kiten. Hangt ervanaf waar jullie toevallig heen gaan, mijn fiets heeft een stuur, en met dat stuur kan ik bijna overal heen . Daarnaast kost de bus met de OV tegenwoordig ook niet zo veel meer!
|
|
|
Micky
|
Hee Tjeerd (en Senna), welkom bij de club.
@Tjeerd, heb je inmiddels al gear aangeschaft?
|
|
|
Gostez
|
Gaan er morgenochtend vroeg (uurtje of 9) nog mensen bij katwijk wantveld, langeveld of ergens daar tussen. Ik heb nog een paar uurtjes over en moest ook maar weer eens het water op gaan.
|
|
|
TjeerdSJ
|
Nou ik ga dus zo snel mogelijk met me pa naar hardinxveen als het goed is, Daar koop ik een Ocean Rodeo Rise 8&12 m2. Daarbij een jaime pro board 128. En een naish EXTREME beginners board van 1.50. Nu nog even wachten tot het weer met een wetsuite te bevaren is. Mijn profiel is:
1.84, 73 kg. Moet wel te bevaren zijn toch in nederland?
|
|
|
Jeromez
|
Welkom aan alle nieuwe lui. We gaan er een mooi kiteseizoen van maken! Let op de windvoorspellingen voor vrijdag, want hij is aan het inkakken. Zaterdag ziet er steeds beter uit en dat komt mij mooi uit Iets naar het zuiden waait het iets harder, dus ik doe denk ik Sluf of Playa aan op zaterdag ochtend
|
|
|
Jacq
|
Hey, allemaal nieuwe mensen erbij, gezellig!
Temperaturen gaan de goede kant op. Wordt ook wel hoog tijd voor een meeting op zee ondertussen!
|
|
|
pimpoldi
|
BAM! zaterdag lekker knallen! net toch maar zelf me band vervangen van me brommer, dus word weer knallen!! ik ga zaterdag ochtend een beachcleanup doen op langevelderslag!! word georganiseerd door www.surfandbike.com zou te gek zijn als er nog wat meer mensen komen!! keep the beach clean!
|
|
|
haast - te - recht
|
dat wordt zeker knallen zaterdag . ik zag dat clubhuis van de ksn nog niet staat bij ons is nu alles klaar ook de Cam en wind meter staat weer online. hey Jeroen : slufter was toch einde verhaal ???
|
|
|
Micky
|
Slufter is nog steeds open. Ik heb morgenochtend een afspraak in Scheveningen om 11uur. Daarna maar meteen het water op als er nog genoeg wind over is...
|
|
|
KaleKiter
|
jaa ik heb ook wel colleges, ben dan vaak na colleges om uur of 1 of 2 vrij en ben 2 dagen per week vrij. Hoe laat ben jij uit van school dan?
Hee Senna, Ik woon ook in Leiden (ben hier opgegroeid en heb hier rechten gedaan) en ik heb veelal maandag, dinsdag en vrijdag overdag alle tijd, dus dan kunnen we samen gaan met de bus (heb geen auto). Ciao, Pieter
|
|
|