michiel v geel
|
dr zal wel weer dik betaald worden door best
|
|
|
|
|
Tom Kite
|
ow ow hoe onvolwassen steeds dat gezeik over best. Nouja misschien is de kwaliteit is lager dan naish en north ed. maar de prijs / kwaliteit vergelijking is erg goed. En hij vliegt gewoon super ik heb net een 12m 2006 waroo gekocht. niks mis mee hoor
|
|
|
Jolien.
|
helemaal met je eens Tom!! ik heb een 9m en ik heb er ook echt GEEN slecht woord over te zeggen!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
ja indd, wordt er ook kotsmisselijk van. Zo zie je maar dat sommige onder ons nog steeds niet zijn opgedroogd. Ps, hier de link van het review van de Waroo 13 2007 http://www.boardsports.nl/?p=344
|
|
|
drifter
|
jammer dat ze een 7 hebben getest. en niet een 10 zoals de andere maten
|
|
|
Mark-Fizzer
|
In 2007 hebben ze geen 10 gemaakt (geloof ik). Oneven in 2007...
|
|
|
robin..
|
best is de beste natuurlijk
trouwens leuke poster bij kitesurfmag
|
|
|
Michael H
|
Ga donderdag 2 2e hand waroo's ophalen, als het lukken wil koop ik er misschien een 2e hands spleene door 64 bij, dan ben ik als beginner m.i. voorlopig onder de pannen!
Greetz, Michael
|
|
|
Michael H
|
PS: 7 en 12 waroo's 2006.
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Qua maten ben je wel meteen goed gedekt inderdaad! Ik weet zeker dat je er veel plezier van gaat hebben!
|
|
|
Maurits
|
Jonges chill ff hiero. Onder het motto have fun whatever you fly! Ik ben altijd wel te spreken geweest over best. Maar ik denk wel dat er geld is betaald voor dat artikel, heb het maar eens ff door gelezen...
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Waarom denk je dat Maurits. Ik zie het namelijk niet... ?
|
|
|
Maurits
|
Die laatste zin moet je juist niet zo opvatten. Het is een soort van voorgevoel/voorspelling alla piet paulusma. Dus iets voorspellen wat eigenlijk niet klopt of niet waar is. Maar ik denk het gewoon. Ik denk gewoon dat dat met meerdere kitemerken zo gebeurt hoor. Zelfs toen ik de power unlimited nog las, merkte ik dat wel eens op. Het gaat er in games land dus ook wel zo aan toe. Maar hiermee wil ik niet op voorhand al zeggen dat er geld voor betaald is.
|
|
|
Unhooked21
Gast
|
Best doet ze naam geen eer aan hahahaha
|
|
|
Gwensio
|
wordt tog niets negatiefs gezegd in ksm over die waroo!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Volgens mij alleen dat het geen one-pump systreem heeft, maar die zit wel op de Bullaroo, dus de volgende lichting Waroo's zal em zeker ook hebben!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Lekker optijd : Er staat toch al lang een artikel in de kite-boarding.de over de Waroo's (22-11-2006)
|
|
|
naja
|
In 2007 hebben ze geen 10 gemaakt (geloof ik). Oneven in 2007...
Die vegas zou ook een 10 zijn ,maar er staat toch echt een levensgrote 9 op de foto"s. Foutje?!
|
|
|
best
Gast
|
Hahaha iedereen is weer helemaal lijp van de warooo totdat de eerste 2007 waaroos ook weer uit elkaar klappen..Varen prima maar kwaliteit is echt 3 keer niks!!
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
ja indd, wordt er ook kotsmisselijk van. Zo zie je maar dat sommige onder ons nog steeds niet zijn opgedroogd. Ps, hier de link van het review van de Waroo 13 2007 http://www.boardsports.nl/?p=344goede review mark! kun je wat meer kwijt over de low-end van de 13 2007 in vergelijk tot de 14 2006? ik wil er nml. tzt buiten m'n 9 bow iets bij dat m'n 16C vervangt, maar ik ben nog niet helemaal om! gr danny PS al dat gezeur over Best wel/niet....zucht....niet zeuren: varen! veel verkocht=relatief veel schade + ook een raven ploft hoor!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@Danny, ik stap net zo snel op met de oude 14 als met die nieuwe 13. Volgens mij dus geen of misschien minimaal verschil...
|
|
|
Tom Kite
|
Jah inderdaad, schade blijf je nu eenmaal bij kites hebben.
voorbeeld van wat maten van me die problemen hebben met hun kites:
Cabrinha crossbow, gescheurd na crash op het water Cabrinha switchblade, de bladder van de LE draait steeds Slingshot fuel 2006, ook gescheurd na crash op het water naish torch II, lekker LE
en ga zo maar door, kite gaan nu eenmaal kapot (shame_kitesmiley)
|
|
|