100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
zooooo ik zie het net! dat is niet de manier nee!!! ik denk dat er wel meer dingen over te zeggen zijn dan dat! en om dan maar meteen alle andere berichten te verwijderen!! btje (veel)raar!!!
|
|
|
slufterhufters.com
|
Dat zie je verkeerd....
Er is op Kitehigh genoeg info te vinden betreft vele onderwerpen.
Op een serieuze oproep zoals jij beschrijft zijn sommige posts niet op hun plaats.
En over die leuke dag met 20 man.
Die school is de beste, nee die school moet je nemen, nee man die is slecht deze school is echt de beste, jamaar waar ik les hebt gehad is echt de beste......bla bla bla.. Ineens krijg je posts van mensen die anders nooit posten, commerciele belangen. Zelf een beetje info opvragen is dan het beste. Op de Link pagina kan je alle info vinden.
Laten we er geen kitesurf.nl van maken.
|
|
|
Passie
|
punt voor Kitebink, Totaal met 'm eens.
|
|
|
Idefixe
|
misschien heb ik vorig jaar met mijn collegae van mijn werk wel een hele leuke positieve ervaring gehad en had ik deze ervaring hier op het forum met de plaatser van het topic willen delen........
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
misschien heb ik vorig jaar met mijn collegae van mijn werk wel een hele leuke positieve ervaring gehad en had ik deze ervaring hier op het forum met de plaatser van het topic willen delen........
en dat is 1-1 geloof ik!
|
|
|
Idefixe
|
Is geen wedstrijdje hoor. Ik ben gewoon een gestoorde verslaafde kitesurfer die graag z'n ervaringen met anderen wil delen en op mijn beurt weer van anderen wil leren. That's all
|
|
|
-Mark-
|
jah dikke 1-1, en sommige hebben erg weinig humor hier, maar je kan ook eerst een grap maken in je reactie en dan nog ff iets serieus plaatsen. Zo hou je van bijde kanten een beetje leuk denk ik
|
|
|
slufterhufters.com
|
Dit is een onzinnige duscussie.
Eigenbelangen worden boven die van Kitegh geplaatst zonder dieper na te denken over de gevolgen van bepaalde posts. Soms is iets uitleggen erg moeilijk aan mensen die bepaalde dingen niet zien of willen zien.
En wat jij met je collega's doet is dan leuk om te delen, maar zoals je zag in bv de topic over een leuke dag met 20 man is dat er commerciele boodschappen bij kwamen. Mijn reaktie in die topic is meer dan genoeg, en zegt meer dan genoeg.
Vele malen is gebleken dat er bij bepaalde topics het niveau snel daalde in belangen en commercie, ook is het voor de meeste niet te overzien als iedereen alles maar roept over alles en nog wat.
Geldt ook over bepaalde kites waar vragen over zijn, dan zie je de meest achterlijke reakties van mensen. bv: "een vriend heeft gelezen dat die kite wel goed is" of ja, ik geloof dat het wel een goede kite is. Geef alleen antwoord als je daadwerkelijk met de desbetreffende kite hebt gekite, meerdere malen.
Ik betrap veel kiters erop als ze zeggen dat hun kite echt da bomb is, de beste die er is, ik vraag dan heb je wel eens met deze kite gekite, 'nee', is dan meestal het antwoordt. Ben ook niet zaligmakend, maar ik test alles diep en grondig.
Mensen zijn van nature lui, daarom zo veel dezelfde vragen, wijs ze even op bv de zoekfunctie of LINKS.
Hou het simpel en duidelijk voor iemand die vragen heeft, dat komt iedereen ten goede.
|
|
|
KiteDemon
|
Hmmmmmmm...........ik heb ook een beetje het gevoel dat de kwaliteit van dit forum ter discussie wordt gesteld..........En terecht !!! En dan heb ik het niet over de gezelligheid maar meer over het niveau en en onzin die in nieuws en discussie wordt gedumpt. Zelf altijd veel met plezier hier rond gestruind, maar dat is de laatste tijd een beetje bekoeld. En ik ben het ook mee eens dat er een fantastische zoekfunctie is die helaas regelmatig wordt genegeerd omdat er blijkbaar kuddes luie pubers hier rondzwerven.
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Ik vind meningen van mensen over bepaalde kitescholen heel erg belangrijk. En ik vind dat je die mening hier ook moet kunnen uiten. Het is je eigen perceptie, en daar mag en kan niemand aan tornen. De mening van een "klant" is onmisbaar in iedere commercieele organisatie. Het houdt een organisatie scherp en draagt bij aan een structurele verbetering. Ik begrijp best dat je een welles-nietes discussie oproept en dat mensen ongefundeerde uitspraken gaan doen, maar dat weegt in mijn ogen niet op tegen het kunnen uiten van je eigen bevindingen.
|
|
|
PeeWee
|
Krijg je niet altijd dezelfde reacties als gevraagd word naar ervaringen met materiaal (kites, boards, etc)?Heeft ook een hoog 'gekleurd' gehalte (iedereen vind zijn eigen spulletjes het beste), dus deze topics zullen in de toekomst ook gesloten worden?
Je ziet het roept bij mij ook vragen op.
Lekker open houden de boel en niet teveel filteren.
|
|
|
hollandkiter
|
Top geregeld hier, geen oeverloos gezeik en gezemel. De mods doen het prima!
En soms is je post weg, nou en, het is toch geen ramp. Ik denk dat we kunnen zeggen dat KH een van de beste kiteforums is in NL. Dus niet te veel lullen maar kitesurfen!!
|
|
|
Alferink
|
Krijg je niet altijd dezelfde reacties als gevraagd word naar ervaringen met materiaal (kites, boards, etc)?Heeft ook een hoog 'gekleurd' gehalte (iedereen vind zijn eigen spulletjes het beste), dus deze topics zullen in de toekomst ook gesloten worden?
Opzich is dat niet zo gek, mensen geven een hoop geld uit aan iets waarvan zij vinden dat het gewoon 'de' spullen zijn (voor hun). Dan willen ze dat graag bevestigd hebben, en roepen ze dat hun spul het beste is. Want ik denk niet dat iemand zal zeggen dat bv. een goedkopere kite beter is dan de duurdere die hij net gekocht heeft. Ik noem maar een voorbeeld.
|
|
|
Geronimo79
|
Er word de laatste tijd wel meer zomaar verwijderd. Ik heb gisteren een topic gestart over een leash die ik op workum gevonden heb. één dag later is die weg... sorry hoor.. maar das totaal zinloos. De eigenaar moet toch ook even de kans krijgen? En dat topic van GJ, over die gestolen kite... Is ook weg... weet niet waar kitehigh mee bezig is... maar vind het niet bepaald ergens over gaan. Staat gewoon waar het hoort! http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=23247.0
Edit: Arjan
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Opzich is dat niet zo gek, mensen geven een hoop geld uit aan iets waarvan zij vinden dat het gewoon 'de' spullen zijn (voor hun). Dan willen ze dat graag bevestigd hebben, en roepen ze dat hun spul het beste is. Want ik denk niet dat iemand zal zeggen dat bv. een goedkopere kite beter is dan de duurdere die hij net gekocht heeft. Ik noem maar een voorbeeld. Idd, zo werkt het ook. In marketing-tech noemen ze dat perceptie: wijze waarop iemand iets op zijn eigen manier waarneemt. Uiteraard heel gekleurd,maar absoluut onmisbaar!! Onze meningen / belevingen zijn de belangrijkste imput voor mede-kiters en mogen daarom nooit gecensureerd worden (uiteraard moet het wel ok zijn, geen rottigheid).
|
|
|
KiteDemon
|
Niks mis met een mening tenzij deze dan ook onderbouwd wordt. Ook niks mis met vragen om iemand op weg te helpen, maar het gaat nu wel erg vervelen als iemand vraagt wat hij moet aanschaffen, en waarbij iedereen vervolgens zijn eigen spulletjes gaat opsommen. Aan het einde is de gene die de vraag gesteld heeft dus nog helemaal niks wijzer. Ook niks mis met dit forum, maar dat is in het verleden wel beter gesteld geweest. En dat laatse heeft niks met de mods te maken maar meer met sommige forumleden. Sommige topics hebben geen enkele nieuws- of discussie waarde en horen gewoon in de lounge thuis en niet hier.
|
|
|
DaanD
|
Hmmmmmmm...........ik heb ook een beetje het gevoel dat de kwaliteit van dit forum ter discussie wordt gesteld..........En terecht !!! En dan heb ik het niet over de gezelligheid maar meer over het niveau en en onzin die in nieuws en discussie wordt gedumpt. Zelf altijd veel met plezier hier rond gestruind, maar dat is de laatste tijd een beetje bekoeld. En ik ben het ook mee eens dat er een fantastische zoekfunctie is die helaas regelmatig wordt genegeerd omdat er blijkbaar kuddes luie pubers hier rondzwerven.
Agree Er word de laatste tijd wel meer zomaar verwijderd. Ik heb gisteren een topic gestart over een leash die ik op workum gevonden heb. één dag later is die weg... sorry hoor.. maar das totaal zinloos. De eigenaar moet toch ook even de kans krijgen?
En dat topic van GJ, over die gestolen kite... Is ook weg... weet niet waar kitehigh mee bezig is... maar vind het niet bepaald ergens over gaan.
Staat bij KiteLocaties & Trefpunt!
|
|
|
TtHoM@s
|
Er word de laatste tijd wel meer zomaar verwijderd. Ik heb gisteren een topic gestart over een leash die ik op workum gevonden heb. één dag later is die weg... sorry hoor.. maar das totaal zinloos. De eigenaar moet toch ook even de kans krijgen?
En dat topic van GJ, over die gestolen kite... Is ook weg... weet niet waar kitehigh mee bezig is... maar vind het niet bepaald ergens over gaan.
die zjn verplaatst naar: KiteLocaties & Trefpunt EDIT: owww daan ! (tong_kitesmiley)
|
|
|
Michael H
|
Ik zie geen comments van moderators, ook staat dit topic er no steeds op. Dus volgens mij hebben jullie een punt!
|
|
|
slufterhufters.com
|
Je ziet dat een goed onderbouwde mening nooit wordt weggehaalt.
Ook ik vindt het de laatste tijd niet meer wat het is, alles maar in het nieuws en discussie gooien, de stomste topics kom je tegen, of weer de zoveelste vraag over iets wat al zoveel is besproken.
Kitehigh is de grootste omdat de moderators goed moderaten, en omdat we zelf soms ingrijpen.
Tuurlijk is het leuk om te posten om het posten, graag jou mening vertellen, maar soms is het beter om je mond te houden.
Elke mening is welkom zolang hij maar onderbouwd is, aan dingen roepen hebben we niks.
Iedereen werkt mee aan Kitehigh, dus denk 2x na voordat je iets post.
Zeker met die post over 20 man en een leuke dag, binnen 10 minuten was de topic uit de hand gelopen, commercie en niet onderbouwde reakties waren het gevolg, zeker als je als poster je info zelf bij de scholen kan halen.
Je zet jezelf voor lul als je telkens maar weer post bij iemand omdat je denkt het te weten. Ik weet ook niet alles, maar omdat het mijn werk is kan ik vele vragen beantwoorden.
Je leest dus van trouwe Kitehigh bezoekers dat die zelfs de moeite niet nemen om dingen goed te lezen, dat er topics zijn weggehaalt terwijl ze zijn verplaats naar de daarvoor bestemde postvakken.
|
|
|
Geronimo79
|
ok is verplaats.. is tot daar aan toe.. maar toch is het een main topic. Als iemand ff online komt ziet ie het snel
|
|
|
KiteDemon
|
ok is verplaats.. is tot daar aan toe.. maar toch is het een main topic. Als iemand ff online komt ziet ie het snel
Is toch locatie gerelateerd?! Dus het is logischer dat je dan bij locatie kijkt.
|
|
|
Geen
|
toch vind ik als je kite gejat wordt dat best op de homepage mag staan, daar krijgt het toch net iets meer aandacht denk ik...
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
Ik denk dat de kitesport een enorme ontwikkeling doormaakt.
Er wordt meer reclame gemaakt, meer mensen gaan kiten en vooral jonge mensen. Ikzelf ben 23 en kite nu anderhalf jaar. Een logisch effect van de ontwikkelingen is dat kiters jonger worden, vaders nemen zoons en dochters mee en jongens en meisjes steken elkaar aan.
Een jonger publiek levert op die manier ook een verandering op op het forum hier. Logisch.
Maar ik denk niet dat je moet gaan proberen om als mod of admin reacties van deze groep mensen tegen te gaan, want dat is toch de toekomst van het kiten en ook dit forum.
Misschien is het dan een moment om het forum enigszinds anders in te delen?
|
|
|