Nickje
|
Vanavond naar Wijk! Lekker effe cruizen
|
|
|
|
Nickje
|
Lekker hoor!
|
|
|
FlyingHigh
|
Is er al iemand op wijk of gaat er zo heen?
Beun, gewoon ff uurtjes opnemen. Kunnen we nu samen ff cruizen!
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Mooi zo Merijn. Zat ook al hele tijd te kijken of ik iemand zag. Ik rijd om ongeveer 13.15 uur weg uit Amsterdam. See ya
|
|
|
|
|
robbertvandermeer
|
Precent! Nog één korte afspraak en dan op naar Wijk...
|
|
|
|
|
mocem
|
ik trek nu me pak aan en vertrek naar Castricum
|
|
|
Koeleman
|
Nog mensen die richting Callantsoog grote keten of huisduinen gaan?
|
|
|
|
PeeWee
|
Zooo de ochtend/ vroege middag sessie zit erop ennnnn ja hoorrrrr mijn eerste kiteloops geland OK het waren wel pussyloops maar het begin is er, nu op naar serieuze horizontale wegtrekkers Veel plezier nog vandaag, See joes
|
|
|
|
SurfZ
|
Woow!!!! wat een gave link!!
|
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Heerlijk daggie op Wijk pier gehad!!! Zon, wind en lekkere wij...ooh nee die laatste waren er niet. Nieuwe kite vaart beterrrr. Morgen weer naar Wijk en maar hopen dat er woei is, dan leren we straks echt nog op zee varen. Top linkie, merijnhe Way to goooooo...peewee
|
|
|
DM2008
|
Kende de Aloha-cam al wel, maar dan de niet-HD statische variant, deze is een stuk beter!
Het was in het begin nog wat aankloten bij de Pier, 14-15 knopen schiet niet echt op, maar op een gegeven moment heeft iemand tegen de 'aan'-schakelaar geleund, lekker hoor! 20 knopen, stoten 25.
Van het water afgegaan omdat ik moe was, niet omdat ik geen zin meer had!
|
|
|
Nickje
|
Zo dat was weer lekker op Wijk! Lekker windje en varen gaat steeds beter! Ik zeg top avondje!
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Zooo de ochtend/ vroege middag sessie zit erop ennnnn ja hoorrrrr mijn eerste kiteloops geland OK het waren wel pussyloops maar het begin is er, nu op naar serieuze horizontale wegtrekkers Veel plezier nog vandaag, See joes Lekker hoor PeeWee doe het je niet na... Iedereen lekker gevaren @ wijk lees ik... Schel was ook goed te doen, lekker rustig ca. 17.00-30 uur ging de wind aan en kon je makkelijk met de 9 varen, maar zoals zo vaak, veel vlagen!!! Najah als iedereen het maar naar zijn zin heeft gehad... Top linkie zeker...
|
|
|
Tim_GTS5
|
Schellie was ook lekker met de 9m, later op de avond vlagerig maar toch weer wat nieuws geleerd Frontroll one-footer JIHAAA Goeie webcam in HD zelfs op mijn telefoon doet ie het , errug handig
|
|
|