Emiel
|
done
|
|
|
rikdekker
|
ingevuld, mooie enquete! ben benieuw naar de uitkomst:)
|
|
|
|
chico
|
done, ga je nu spss. Check je wel de interne betrouwbaarheid van de schalen. Cronbach's alfa. ;-)
|
|
|
|
Boterham
Geen avatar
|
Jep alles in SPSS flikkeren en crosstabjes draaien. Alfa-tje 0,05...
|
|
|
|
Jacq
|
|
|
|
Basjj
Gast
|
Gedaan (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Peterkiter
|
Ook f ingevuld. PS ik zou bij merken ff Naish erbij zetten, komt regelmatig voor denk ik. Ook makkelijk als je het gaat verwerken in SPSS, anders krijg je veel uitkomsten in overig. Cronbach alpha bij de likertschalen. En vergeet de regessie analyse niet
|
|
|
slufterhufters.com
|
Verkapte vragen naar potentiele klanten en werving daarvan. Mij maak je niet wijs dat je dit moet weten voor je studie.
Tis een grove schande dat Naish en Eurofun en niet bij staan, dus mijn medewerking krijg je niet.
|
|
|
|
erik1970
|
Ingevuld! Succes ermee!
|
|
|
Boterham
Geen avatar
|
Verkapte vragen naar potentiele klanten en werving daarvan. Mij maak je niet wijs dat je dit moet weten voor je studie.
Tis een grove schande dat Naish en Eurofun en niet bij staan, dus mijn medewerking krijg je niet.
Ik volg een bussiness class voor afstuderen, opleiding Commercieele Economie waarbij de opdracht is marktonderzoek uit te voeren voor een toekomstig op te starten onderneming. De resultaten komen ook online te staan dus echt concurrentie gevoelig is het niet. Juist genoemde (en niet genoemde) bedrijven komen dus (geholpen) naamsbekendheid te weten. En Naish had erbij gemoeten inderdaad. Bedankt voor je 'opbouwende' kritiek!
|
|
|
Xstream
Gast
|
Ingevuld............ Verkapte vragen naar potentiele klanten en werving daarvan. Mij maak je niet wijs dat je dit moet weten voor je studie.
Daar wou ik net iets op gaan zeggen dat je niet alle zaken erin krijg ala ( eurofun ) maar, NAISH !!!!! waar zit je met je gedachten man ??? .. succes ermee...
|
|
|
|
|
|
|
kitestertje
|
je kan dan toch dat dingentje aanvinken waar je zelf dingen in kan vullen en daar eurofun bij zetten fso?
|
|
|
zarda
|
done
|
|
|
|
jurrr
|
gedaan
|
|
|
marc010
|
Tis een grove schande dat Naish en Eurofun en niet bij staan, dus mijn medewerking krijg je niet. je kan dan toch dat dingentje aanvinken waar je zelf dingen in kan vullen en daar eurofun bij zetten fso? Geweldig alleen hoe je het schrijft..mooi.. leuke enquete
|
|
|