Mriek
|
Ik ga voor de herkansing in de avond
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
@ Ron Spullen in de auto en bijtijds vanuit Barendrecht ri Playa en angstvallig de voorspelling in de gaten houden heel de dag!!
@ sid Waar heb je je kite gebracht voor repair??
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
@Rudo filmpje ziet er goed uit! Dat gaat wel erg snel zo, kan je voortaan mijn kite niet opvouwen, hihi.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
@Rudo filmpje ziet er goed uit! Dat gaat wel erg snel zo, kan je voortaan mijn kite niet opvouwen, hihi. thx daarom! kom maar op met die kites.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
@ Ron Spullen in de auto en bijtijds vanuit Barendrecht ri Playa en angstvallig de voorspelling in de gaten houden heel de dag!! he hallo daar. ik heb je gisteren gezien met de helix groen/wit, je was toch de enigste met deze kleur?
|
|
|
Den
Geen avatar
|
Even een vraagje... Is oostvoorne met NW goed te doen of is dat erg vlagerig?
Ik wil vanavond misschien gaan maar vroeg me af of de omstandigheden een beetje vergelijkbaar zullen zijn met afgelopen maandagavond want dan ga ik misschien wel niet. Het waaide toen namelijk meer dan hard genoeg voor mij!
|
|
|
Ron Rodeo
|
NW is best te doen op Playa. Omstandigheden zijn vaak niet te vergelijken, kan vanavond best heel anders zijn. de atmosfeer is erg onstabiel op het moment dus.....
wat voor kite vaar je? waar ben je "bang" voor? als ik het zo mag zeggen.
|
|
|
@LaurenS
|
Even een vraagje... Is oostvoorne met NW goed te doen of is dat erg vlagerig?
Ik wil vanavond misschien gaan maar vroeg me af of de omstandigheden een beetje vergelijkbaar zullen zijn met afgelopen maandagavond want dan ga ik misschien wel niet. Het waaide toen namelijk meer dan hard genoeg voor mij!
Bij twijfel niet doen,dit zijn geen beginnersomstandigheden!!!
|
|
|
Den
Geen avatar
|
Mijn kleinste kite is momenteel een RRD Hypertype 9m. Ben niet echt ergens "bang" voor hoor. Maar naar rechts varen gaat op zich best goed, alleen naar links is niet echt echt mijn goeie kant om het zo maar te zeggen Dus daar wil ik even flink op oefenen en als het nu heel vlagerig is helpt dat niet echt mee. Maar ja het kriebelt wel
|
|
|
Hard2Handle
|
13 m/s op H. v. H. ziet er goed uit voor vanavond, heb er zin in... wie nog meer naar de noordzee vanavond?
|
|
|
Hard2Handle
|
Mijn kleinste kite is momenteel een RRD Hypertype 9m. Ben niet echt ergens "bang" voor hoor. Maar naar rechts varen gaat op zich best goed, alleen naar links is niet echt echt mijn goeie kant om het zo maar te zeggen Dus daar wil ik even flink op oefenen en als het nu heel vlagerig is helpt dat niet echt mee. Maar ja het kriebelt wel 9m moet goed te doen zijn, maar zo te lezen aan je ervaring zou ik voor een andere dag kiezen met meer stabiele wind, best vlagerig vandaag....
|
|
|
Ron Rodeo
|
ikstapnuindeautonaarplayahopendatdewind aanblijftwienogmeer? ikdrukdespatiebalknietinomkrachtentespa renvoorwederomeenlekkeresessie.
|
|
|
|
Den
Geen avatar
|
mmmhhhh, ik ga de wind maar eens even goed in de gaten houden. En voor de mensen die gaan veel plezier in ieder geval
|
|
|
Ron Rodeo
|
Luchtvaartbericht geeft tot 18:00 in ieder geval geen afnemende wind aan.Ook in de vooruitzichten van 18:00 tot 24:00 niet.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
13 m/s op H. v. H. ziet er goed uit voor vanavond, heb er zin in... wie nog meer naar de noordzee vanavond? Ikke! En heb er ook zin an
|
|
|
Lucasss
|
Zo richting Playa, heb er zin in
|
|
|
d@ni
|
Ik vertrek ook zo richting playa!
|
|
|
|
Dennuzzz
|
Zo ik had dit nog niet meegemaakt, maar drukte+ NW + vloed is denk ik niet echt een goede combinatie om te varen op Autostrand. Al die mensen die dan lekker langs die lijn blijven varen, aan de linkerkant zegmaar, je kan amper beginnen met hoogte lopen, want dan moet je alweer keren. Als het dan ook nog een vloed is, kan je niet ff naar wat dieper gedeelte lopen, want de stroming trekt je zo naar de kant. Zo en laat staan als het nog drukker dan vanmiddag wordt, dan kom je lijkt mij helemaal niet meer weg, iemand ervaring hiermee?
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Playa was idd druk. Ik was er ook weer s sinds lange tijd. NW is toch niet zo lekker op playa, beetje vlagerig enzo. ZW is toch de beste richting op playa. En idd lastig wegkomen. Al die kites op 12 uur schiet ook niet echt op.... Als de wind woei was ie wel superlekkerrrrrrrrrrrrrrrrr
|
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
zow playa was moeilijk lekker vandaag.. was precies op tijd warm voor een vol poeltje morgen weer paraat! wie nog meer? rond 12 uur laag water!
|
|
|
|