Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
dank u maar wel vage shit zeg.... verschil van 12 knopen om 15h en 16h dat belooft wat...
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
gok eerder op vandaag, morgen moet je wel heel vroeg zijn, grote kans dat de wind om 10.00 al op is..
|
|
|
|
Helix12
|
@ El Rudo: thnx! denk dat ik gewoon ff ga kijken of het wat is, wel bizar die grote vlagen!
|
|
|
|
|
d@ni
|
Wie gaat er vanmiddag een poging wagen op de palenplaya?
Ik ben om 16:00 present!
Ik ben er om 16.30! Zo eindelijk weer tijd om te spammen. Wat een hoop randddebielen zondag op playa zeg, NIET NORMAAL MEER!! Wat ik op de vorige pagina's las heb ik ook allemaal gezien, van Corky's die de kite (ondanks een niet mis te verstane waarschuwing) midden in het windvenster oplaten tot kites die in elkaar worden gevlogen. (4x gezien ) ik hoop dat ze er vanmiddag niet zijn die Corky's. Nu het positieve: Zondag mijn nieuwe Zeekoetje 10m aan de tand gevoeld, MAN wat een lekkere kite!!! Supergoede lowend en heel lekker met springen, even wat afstellingen geprobeerd met de lijnen en dan gaat ie als een JECKO!! De bardruk is wel wennen met mijn Waroo handjes, maar ik vind het wel fijner varen! Kortom vanavond de 7m ontmaagden.
|
|
|
|
Spoon
|
nu het positieve: Zondag mijn nieuwe Zeekoetje 10m aan de tand gevoeld,
had jij die blauwe zeeko? dan heb ik je zien varen! tis een mooi afgewerkte kite zeg.. echt niet verkeerd (als ik toch is geld had. dadiedadiedadiedadiedadiedum ((melodie van if I where a rich man))
|
|
|
d@ni
|
had jij die blauwe zeeko? dan heb ik je zien varen! tis een mooi afgewerkte kite zeg.. echt niet verkeerd (als ik toch is geld had. dadiedadiedadiedadiedadiedum ((melodie van if I where a rich man)) Jep, dat was ik. Inderdaad mooi afgewerkt , maar hij vaart ook echt lekker. Echt een wereld van verschil.
|
|
|
Tsss
Logs: 0 | 24 uur
|
@ D@ni: Het zag er zeker goed uit. Tot hoelaat heb je doorgevaren ongeveer, en wat schat je dat de low-end is?
|
|
|
d@ni
|
@ Tsss : Ik heb tot ongeveer 16.30 gevaren, kan ik nog niet echt zeggen wat de low end is. Ik stond zondag gewoon goed gepowered en hoefde bijna niet te sinussen om druk te houden. Ik weet niet meer hoeveel knopen het zondag precies waaide, maar het was in de middag niet veel. Desondanks toch goed kunnen varen en springen.
|
|
|
rocket man
|
had jij die blauwe zeeko? dan heb ik je zien varen! tis een mooi afgewerkte kite zeg.. echt niet verkeerd (als ik toch is geld had. dadiedadiedadiedadiedadiedum ((melodie van if I where a rich man)) Jep, dat was ik. Inderdaad mooi afgewerkt , maar hij vaart ook echt lekker. Echt een wereld van verschil. K,zag je denk ook varen toen ik op weg naar huis was, in dat poeltje, bleef er even voor staan. Tussen al die kites stak je koe er boven allen uit, vooral omdat ie z'n vorm onwijs goed hield, blijkens een onwijz goede aanstroming van de kite
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Wat een zaad weer!!! Wie heeft dit besteld joh!?!?!?!?!
Nog mensen die toch gaan ondanks deze druppies?
|
|
|
d@ni
|
Ik zei de gek...
|
|
|
jesse.
|
Gaat iemand nog kite`n? Kga zo naar Slufter, ben er om 6uur! Windguru geeft 30 knopen aan.. momenteel 16 stoot 20.. gaat hij nog omhoog? er is maar plaats voor 1 kite.. word het de 8 of de 11? 65kg :}
|
|
|
Lauw
Administrator
|
pff ik kijk het ook al een tijd aan, maar die wind blijft maar steken rond de 8ms, icm dit weer heb ik er weinig trek ik..
|
|
|
d@ni
|
Ik ga naar playa ivm hoog straks. Ik zou de 8 meenemen want ze geven op dat hij toe gaat nemen, ook al doet ie dat nog niet..
|
|
|
d@ni
|
Toch slaat de twijfel toe, idd maar 8m/s. Ze gaven veel meer op als dit. Ik ga toch maar ff kijken.
|
|
|
Mr the Emperor
|
Iedereen die thuis is gebleven. Goede keus...... Windstil op het autostrand. Kites vielen als dode vogels uit de lucht. Komt denk ik doordat hij schuin aflandig was. Misschien morgen vroeg in de ochtend.
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Als je gewoon ff naar de actuele metingen kijkt...en de voorspellingen dan even vergeet....scheelt je een ritje...
Ik baalde ook...maar mocht als beloning wel lekker een uur rijden van VLaardingen naar Rdam..in de files....
|
|
|
MayhemX
Geen avatar
|
Slufter was ook niks van uurtje of 2 tot 4.
Veel regen en wind heletijd aan/uit, ben maar gestopt nadat me zoveelste frontroll mislukte en me kite weer 5 minuten nodig had te herstarten.
Weekend ziet er wel aardig uit, hoop dat de wind blijft staan.
|
|
|
jesse.
|
Heeeeeeeeeeeerlijk gevaren! Niet als enigste Evan was er nartuulijk ook! van een uurtje of half 7 begon de wind in 1x te blazen.. in het begin dacht ik nog even, welke lul zij dat ik me 8 moest menemen want dat was veelste weinig. maar later stond ik gewoon bijna over powerd! heeerlijk.. tot 8uur kunnen varen met zelfs bijna een zonsonder gang.. wolken waren bij de horizon verdwenen. paar mooie sprongen gemaakt, niet veel technische dingen.
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Mmm stiekem toch nog ff lekker dan Jesse, ik was ook op de slufter maar om 18u was ik er helemaal klaar mee!! Geen wind en een nat pak ik kon er niet meer enthousiast van worden!!
|
|
|