met hoog water kun je bij paal 5 (ik geloof paal 5) kun je kiten als het hoog water is.. bij laag water is de stroming heel ernstig en is het dus een beetje link voor een beginner
Hij geeft N - NO op voor t weekend, en als t dan genoeg waait kan je dus op de Noordzee kant wel kiten. Maar er zal redelijk wat stroming staan en de golven zullen het er niet makkelijker opmaken. Misschien dat je tussen een paar zandbanken toch lkkr kan oefenen hoor.
Officieel mag je alleen kiten bij paal 3, hier kun je varen van NO, N,NW, W, ZW. Hier komt bij vloed een leuke mui te liggen waar je idd prima kan oefenen. Ondiep en vlak water. Verder kun je ook op het badstrand varen maar dit is niet toegestaan ofwel verboden . het getij kun je vinden op getij.nl maar ik hoop dat je genoeg wind hebt.
Officieel mag je alleen kiten bij paal 3, hier kun je varen van NO, N,NW, W, ZW. Hier komt bij vloed een leuke mui te liggen waar je idd prima kan oefenen. Ondiep en vlak water. Verder kun je ook op het badstrand varen maar dit is niet toegestaan ofwel verboden . het getij kun je vinden op getij.nl maar ik hoop dat je genoeg wind hebt.