Idefixe
|
Da's nog eens GRUWELIJK VLAK water waar die gast vaart. ppfffff
|
|
|
Lex
|
supervette stijl
|
|
|
Jolien.
|
Super.. lekker dat oldskool!
|
|
|
dk23
|
lekker hoor...............
|
|
|
warootjuuh
|
en een supervette kite heeft hij ook!!!
|
|
|
globe
|
Andy Hurdman, hoe lekker om te zien!
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Gaaf man! Wat een stijl! Super..... Vooral die "ik hang 1 meter boven het water in perfecte balans" vind ik echt geweldig om te zien. Vraagje aan jullie. Doet hij bijna elke trick uit de pop? Het lijkt alsof hij bijna niet zijn kite instuurt maar hij gaat toch nog beste redelijk de lucht in
|
|
|
|
de ene keer wel de andere keer niet...
wel weer super vet filmpje hoor...ook snel zo'n kite kopen dan kan ik ook hoog poopen (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
michiel v geel
|
Gaaf man! Wat een stijl! Super..... Vooral die "ik hang 1 meter boven het water in perfecte balans" vind ik echt geweldig om te zien. Vraagje aan jullie. Doet hij bijna elke trick uit de pop? Het lijkt alsof hij bijna niet zijn kite instuurt maar hij gaat toch nog beste redelijk de lucht in kwestie van snelheid hebben en je kite niet heel laag hangen
|
|
|
drifter
|
Die pop haalt hij ook vooral uit zijn board.
Best Pro 138 bij 41. Wakestyle board, veel rocker!
|
|
|
|
lekker groot board dan!
|
|
|
Davidov
Logs: 0 | 27 uur
|
Groot board voor hard te kunnen aankanten he. + goede landingen!
Hadlow vaart ook 'n 135
|
|
|
D.D
|
Vet filmpje, echt een super chille spot (tong_kitesmiley) Wel jammer dat er niks new scools in zit (tong_kitesmiley)
|
|
|
martijn
|
aigt bruut!
|
|
|
|
Lex
|
Vet filmpje, echt een super chille spot (tong_kitesmiley) Wel jammer dat er niks new scools in zit (tong_kitesmiley)
mmss... ik vind dit echt tien keer vetter dan van die kiteloops
|
|
|
Lex
|
Die Waroo's 2007 zijn sowieso super goeie kites toch ?
Ik heb er nog niks negatiefs over gelezen
|
|
|
Stanley
|
Oeps dat wordt weer een natte droom.
hopelijk ooit zo kunnen kiten wat een waanzinnig mooie stijl.
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
mmss... ik vind dit echt tien keer vetter dan van die kiteloops agree.. maar dat is een kwestie van smaak, ik houd ook meer van deze chille stijl
|
|
|
Charles
Geen avatar
|
mmss... ik vind dit echt tien keer vetter dan van die kiteloops helemaal mee eens!! - ik vind dit 34578*beter dan die freakie & tweakie dubbel achterwaartse handlepasses (waar vast een totaal onlogische kite-naam voor bestaat) die je in slomo moet afspelen om te begrijpen wat er gebeurt. Dit is het eerste filmpje dit jaar dat ik meerdere keren heb bekeken! (naast dat filmpje dat met een helmcam gemaakt is, dan vond ik toch ook wel super...). Hoe krijgt hij trouwens zoveel power? Ik zie geen windkopjes op het water en hij vaart volgens mij niet eens zo'n grote maat - weegt ie soms 48 kg ofzo?
|
|
|
Lex
|
gewoon supervlak ondiep water...wat een pracht spot.
|
|
|
Michael H
|
Waaaaaaaaaaaaaaaanzinnig!!!!!!!!!!!!
|
|
|
mees!.
|
dikke shit, gast.!