(HJ) MINI-ME
|
Ik moet ook een nieuw pak hebben. Zat te denken aan de Psycho II van O'neill. Is dat pak wat jij hebt te vergelijken met de Psycho II want ik heb geen ervaring met die nieuwe dubble line pakken? Ik heb nu een oud surfpak van Neillpryde en doe in de winter altijd een termo shirt er onder. Maar je kunt ook een kompleet monoshort onder doen http://www.handmade.de/wetsuits-thermoskin-c-16_195.htmlMisschien is een droogpak ook wel een goede optie
|
|
|
double_s
|
droogpak voor in de winter is wel handig kan je je warme kleren gewoon aanhouden
|
|
|
rikdekker
|
melvin heeft de psycho 2 besteld volgensmij,of ie hem al heeft weet ik niet, maar als je info wilt hebben zul je eventjes moeten wachten dan weet ie t vast;)
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
FF een klein beetje off-topic!!!! Wie heeft ervaring met de Psycho II en/of de Crossfire en kan ik met z'n pak lekker warm kiten wanneer de temparaturen gaan dalen naar 7-10 C ? Thx
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
melvin heeft de psycho 2 besteld volgensmij,of ie hem al heeft weet ik niet, maar als je info wilt hebben zul je eventjes moeten wachten dan weet ie t vast;)
Klopt ik heb Melvin al gesproken en ik zit in het zelfde schuitje?? Mijn rits mist namelijk 3 tandjes dus ik moet ASP een neiuw pak hebben (shame_kitesmiley)
|
|
|
double_s
|
sola 5.4 mm 2007 kopen is enorm warm. gister nog in lopen zweten
|
|
|
Nickless
Geen avatar
|
@ Mini-me Ben een zeer tevreden bezitter van een O' Neill Psycho 2 5/3... Ik (en 2 vrienden van me die met hetzelfde pak varen) heb vorig jaar (ookal was het niet zo'n hele koude winter natuurlijk) het hele seizoen doorgevaren, dus ook in de winter! Als het echt koud wordt, dus onder de 8 graden, is een 1mm titanium shirtje eronder wel erg lekker.
Zolang je op het water staat krijg je het niet snel koud, heb natuurlijk wel steeds schoentjes gedragen, maar geen handschoenen of cap. Zodra je dan op de kant staat een dikke jas aan en een muts op en je houdt je lichaamstemperatuur netjes op peil.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
@ Mini-me Ben een zeer tevreden bezitter van een O' Neill Psycho 2 5/3... Ik (en 2 vrienden van me die met hetzelfde pak varen) heb vorig jaar (ookal was het niet zo'n hele koude winter natuurlijk) het hele seizoen doorgevaren, dus ook in de winter! Als het echt koud wordt, dus onder de 8 graden, is een 1mm titanium shirtje eronder wel erg lekker.
Zolang je op het water staat krijg je het niet snel koud, heb natuurlijk wel steeds schoentjes gedragen, maar geen handschoenen of cap. Zodra je dan op de kant staat een dikke jas aan en een muts op en je houdt je lichaamstemperatuur netjes op peil.
Thx voor de info!!!! Ik weet genoeg !!! En nu maar kijken waar ik hem voor weinig kan krijgen (shame_kitesmiley)
|
|
|
Goonie
|
Lekker duur weer die pakken allemaal.. Weet je wat ik ga lekker in mijn stringetje deze winter en drink gewoon echte rusische vodka voor ik het water op ga.. het schijnt dat ze in rusland met min dertig er nog mee op straat liggen te slapen.. tja waarom dan niet kitesurfen met -2.. wha ha ha
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Lekker duur weer die pakken allemaal.. Weet je wat ik ga lekker in mijn stringetje deze winter en drink gewoon echte rusische vodka voor ik het water op ga.. het schijnt dat ze in rusland met min dertig er nog mee op straat liggen te slapen.. tja waarom dan niet kitesurfen met -2.. wha ha ha
Ja dat kan maar ze hebben daar ook een speciale brigade die de lijken uit het water haalt Dus ik heb z'n vermoeden dat je dat maar één x doet
|
|
|
nepke
Geen avatar
|
Heb ook de psycho 2 van ome neill... super pak en lekker warm.
|
|
|
Armband
|
Ik denk dat k ook maar voor een Psycho II of Sola 5/4 2007 ga. Me shorty was vanmiddag wel heel koud. Een maat van me heeft die Sola en hij zegt dat hij idd erg warm is.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ik had verleden winter nou ja winter een psycho 1 pak was al warm genoeg met 5 mm schoentjes heb nu een psycho 2 pak 5/3 met 6mm mutant schoentjes laat nu maar komen dat ijs (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Bram Wilbrink
|
zo 1 is nu lekker warmm hopen dat dat in winter ook zo is.. heb sola 5/3 best te doen maar ff koud blijft t
|
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
psyco II is DA BOMB!!! vandaag binnen gekregen!!! zo lekker afgewerkt!kan elk zichzelf respecterend tippelaarstertje 'n voor beeld aan nemen!!
|
|
|
Nick van Kampen
|
Heb je hem online besteld dan ? (omdat je hem binnengekregen heb) Zoja, welke site/winkel is dat...? gr.
|
|
|
Tino
|
Mijn advies: een pak moet je passen! anders gooi je je geld waarschijnlijk weg...... Tino
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik houd het lekker bij me droogpakkie jiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihoooooo ooooo..
|
|
|
Sjemmel
|
Ach je moet je helemaal geen zorgen maken.
DE AARDE WARMT OP!
Ik zeg LEKKER! (tong_kitesmiley)
|
|
|