Krappe boardbag

Hessel

Oktober 18, 2007, 23:55:58
edit2Rapporteer  
Heb vandaag mijn Advance Omega binnengekregen  Joepie

Daarbij heb ik een F-one boardbag gekregen maar deze zit nogal krap. De boardbag is 140*42 cm en het board is 130*40, daarom zit hij in de breedte erg strak om de straps heen. Ik moet de straps eerst op zijn platst zetten voordat hij goed past, maar dan zit ie alsnog erg strak. Nou heb ik hier niet verschrikkelijk veel problemen mee, maar kan het voor problemen zorgen? Zoals sneller beschadigen van vinnen of vervorming van de straps.
TijN

Antwoord #1 Oktober 19, 2007, 00:15:09
edit2Rapporteer  
dat heb ik ook ALTIJD!! (met condooms) schater
Bass`

Antwoord #2 Oktober 19, 2007, 00:52:23
edit2Rapporteer  
Is dat ook alleen in de breedte?
torchjelle

Antwoord #3 Oktober 19, 2007, 00:58:55
edit2Rapporteer  
haha wat zijn we toch weer grappig!!!!
maar @ topic k denk dat het niet veel kwaad kan. k doe namelijk 2 boards in 1 boardbag van 140 van prolimit met daarin de volgende boards. north jaime pro M en een brunotti pro-x 126 bij 40 en dat past prima en nergens last van van de bij jouw genoemde probllemen
Vinni

Antwoord #4 Oktober 19, 2007, 01:12:42
edit2Rapporteer  
Als hij echt erg strak zit kan op een gegeven moment de rits gaan uitscheuren.
Voor het board zelf zou het denk ik niet echt nadelige gevolgen hebben.

Ik heb zelf een wakeboard boardbag gekocht.
Exact goede lengte maar wel een stuk breder. Meestal heb ik dan ook in 1 boardbag mijn 7m², 2 wetsuits, handoek en shit, en nog een boardje. Super makkelijk.
Hessel

Antwoord #5 Oktober 19, 2007, 02:20:12
edit2Rapporteer  
Maar jullie denken dus dat ik hem er gewoon hardhandig in moet proppen? (nu niet weer doordenken)

Want ik ben opzich niet bang dat de rits knapt aangezien de constructie er erg sterk uitziet en de rits opzich nog wel makkelijk dicht gaat. Ik was alleen bang dat de straps zouden vervormen of dat de vinnen sneller zullen breken ofzo aangezien die nu al een beetje onder druk staan.

PS. Jelle, doe je die boards er dan gewoon in met alles erop en eraan? Ik heb het namelijk over een bag die gemaakt is om er maar 1 board in te doen en waarbij het ook niet de bedoeling is er iets anders bij te stoppen.
Geen

Antwoord #6 Oktober 19, 2007, 02:31:12
edit2Rapporteer  
als het past dan past het en als het niet past past het niet. ik weet niet hoeveel moeite jij moet doen om dat board er werkelijk in te bossen dat zelfs je pads indeuken. toch denk ik niet dan een boardbag je vinnen zullen doen breken.
spater
Tino

Antwoord #7 Oktober 19, 2007, 04:06:39
edit2Rapporteer  
Ik heb een nobile 666 van 2006 1.32 lang en die zit ook krap :-(..... maar goed, je krijgt hem er " gratis|"  bij..... dus ...
Hessel

Antwoord #8 Oktober 19, 2007, 04:09:57
edit2Rapporteer  
Ik kijk gewoon maar even hoe het gaat dan. Misschien even passen in bags van wat anderen. Maar ik heb deze er idd ook erg goedkoop bijgekregen en ik heb geen zin om weer helemaal moeilijk te gaan doen met nieuwe bestellen en deze weer kwijt zien te raken. Ik zie wel hoe het er na 1 maandje uitziet, misschien rekt ie zelfs nog een beetje
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #9 Oktober 19, 2007, 14:26:59
edit2Rapporteer  
Het doel van een boardbag is enerzijds je boardje beschermen tijden transport en opslag, anderzijds je interieur van je auto of huis schoonhouden voor al dat zand.

Een boardbag moet niet strak zitten, maar gewoon passen. Jammer ook dat alleen Nobile een boardbag levert bij zijn twee topboards, zou eigenlijk standaard moeten zijn bij elk merk. Dan had je dit probleem niet.

Overigens heeft Nobile een board van 132 x 41cm, misschien dat je die bag kunt kopen? Zover ik weet zijn ze los te koop (voor mensen met een 555 waar geen tas standaard bij geleverd wordt) Ook prolimit heeft diverse boardbags als Mystic.

Kijk of je de bag kunt ruilen voor een ander, als je hem erbij hebt gekregen moet hij ook goed passen.
Hessel

Antwoord #10 Oktober 19, 2007, 14:40:56
edit2Rapporteer  
Vriend van me heeft een Mystic bag, ik zal wel ff vragen of ik zijn bag ff kan proberen.

Het probleem is trouwens ook dat ik deze bij Xwatersport heb gekocht, waar ze alleen F-one boardbags hebben. En ik heb geen zin om deze weer terug te sturen, geld terug te vragen en dan weer ergens een andere bag te gaan kopen. Aan de ene kant omdat ik dan een beetje misbruik maak van hun vriendelijkheid aangezien zij mij wel een erg leuke aanbieding hebben gegeven en aan de andere kant omdat ik geen zin heb in al dat gedoe weer.

En ik heb deze bag idd omdat ik altijd met de fiets ga kiten en soms een stukje met de trein en mijn vorige board had ook al aardig wat lakschade aangezien ik voor die geen bag had. Gelukkig was dat niet zo'n duur board.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.