Spoon
|
wil je binnen 30 sec antwoord?? ik weet er niets vanaf
|
|
|
|
Bram Wilbrink
|
Hhahahah die ben... ook al voorkeur welke kite je in je nek krijgt..
|
|
|
Lex
|
alliance is toch eigenlijk een torch met een knik erin?
|
|
|
Bram Wilbrink
|
is dat zo mmm dacht opvolger van raven 3.. sle maar 5e lijn, snap het tot nu toe ook neit maar heb nogsteeds hoge verwachtingen van naish, of moet k ook maar een best kopen. ik ga nooit zo goed op/mee in/met massa's
|
|
|
VincentC
|
Sigma-Shape, leeft dat nog dan? Heb d'r sinds de launch niemand meer over gehoord.....
|
|
|
michiel v geel
|
niet positief in ieder geval
behalve de mensen die er net 1500euro voor hebben neergeteld
|
|
|
Bram Wilbrink
|
en die zetten um ook weer te koop voor 1000. maar das niet de alliance
|
|
|
skyhigh as a
|
je weet inmiddels waar de big airtjes met de sicke hangtime mee wordt gemaakt bramme!! maar ben idd ook wel benieuwd naar die shit van jouw Ben. zit er een goeie geur aan?? effe teste (morguh??) haha vandaag mirns frisjes
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
niet positief in ieder geval
behalve de mensen die er net 1500euro voor hebben neergeteld
ben zeer tevreden met mijn helixjes!!!! En ben niet de enigste.
|
|
|
|
Morres
|
Brambix, ajb je berichten in 1 bericht zettenen niet tig keer achter elkaar reageren. Komt nog eens bij: Je postte 30sec na je eerste post alweer er achteraan. Gedraag je ajb, het is niet teveel gevraagd. Deze gaat op slot totdat ik weer wakker ben, dan ruim ik de zooi wel op.. Kan je er even over nadenken. Morres
edit: Slot verwijderd
|
|
|
big_ben_lair
|
dit forum gaat toch niet te anaal worden? word er eindelijk een beetje lol gemaakt op een leuke manier ipv al dat gezeik in andere topcis, is het ook niet goed.........................
|
|
|
big_ben_lair
|
Hhahahah die ben... ook al voorkeur welke kite je in je nek krijgt..
als het maar geen sigma is, die zijn lastiger te koppen door die knik in de LE
|
|
|
Morres
|
Dat maakt ons allemaal geen zak uit. Maar 7.29.38 pm posten dat je info zoekt, en vervolgens 32 seconden later posten waarom er nog niemand reageerd is niet de bedoeling...
|
|
|
|
Gertjan
|
is dat zo mmm dacht opvolger van raven 3.. sle maar 5e lijn, snap het tot nu toe ook neit maar heb nogsteeds hoge verwachtingen van naish, of moet k ook maar een best kopen. ik ga nooit zo goed op/mee in/met massa's
Bramme ik kan nog wel even op het forum terugzoeken wat jij over Best en Waroo had te melden. Maar dat was niet er positief geloof ik. Was een Bow niet voor mietjes? Dan rij je dus ook elke keer met een mietje mee!
|
|
|
|
Bram Wilbrink
|
Die conclusie kan je dan idd trekkken Gertjan.
Mischien even weer ontopic lol ooo lol. Waar ging het ook alweer over, te snel achterelkaar posten of die alliance..
Weet iemand AL iets meer over de alliance?
groeten bramme
|
|
|
ralph local@noordwijk
|
je moet ff wachten tot de volgende access, daar komt een uitgebreide test van de alliance in
|
|
|
|
|