hoe bedoel je los gooien? bar loslaten, of safety flaggen? - bij flaggen kan ie wel draaien maar dan zit er helemaal geen kracht in. beetje loos alarm lijkt me
« Laatste verandering: Juli 05, 2008, 19:52:45 door El Rudo »
als je safety trekt hoord een kite niet te gaan loopen. Zit alles dan wel goed? Hoord iedergeval niet. Zoiezo met 5de lijn zal die nooit gaan loopen want dan trekt die gewoon in het midden een lijn aan en gaat die ondersteboven hangen.
Ik heb wel eens een loopende kite los proberen te gooien (stuurlijn om tip heen gedraaid), maar toen maakte die 5e lijn niet zo heel veel meer uit. 2e safety getrokken, kite van de rotsen geplukt en naar de reparatieshop gebacht...
Ik heb wel eens een loopende kite los proberen te gooien (stuurlijn om tip heen gedraaid), maar toen maakte die 5e lijn niet zo heel veel meer uit. 2e safety getrokken, kite van de rotsen geplukt en naar de reparatieshop gebacht...
Ja ok, maar jij heb het over een kite die al aan het loopen is
Ik heb hetzelfde ook al eens met een 5 lijns kite gehad, was voor mij de reden om de leash permanent naast mijn haak te monteren, zodat ik altijd de kite kwijt kan als het fout gaat. Heeft namelijk erg zeer gedaan, ik weeg 95 kg en vloog met 9 mtr bij behoorlijk wat wind, maar je wilt niet weten hoeveel kracht de kite kan genereren als ie begint te loopen