FreakShow by Freakdog kites.

Nature

Maart 25, 2009, 15:59:15
edit2Rapporteer  
Dames en Heertjes,

Vanaf vandaag is het dan eindelijk zover, Freakdog kiteboarding lanceerd FreakShow. Freakdog dat voorheen samenwerkte met EH is overgestapt naar een nieuwe leverancier en ja jullie raden het al dat is........... *Trom Trom* Het merk uit eigen land 3e-kiteboarding! *Trom Trom*

Misschien is het jullie al bekend maar Freakdog en EH kiteboarding zijn afgelopen maand met elkaar gebroken. De plannen om samen te gaan werken en de productie van het materiaal waren al in volle gang. Zie hier: http://www.freakdogkites.com/news.html

Freakdog komt met de FreakShow lijn met zeer gewaagde ontwerpen velle kleuren een tegenstelling tot de relaxte style die 3e kiteboarding voert. Wij denken dat dit een bijzonder geschikte aanvulling is op de huidige activiteiten.

Ontwerpen door Jeroen Tump en Gilion Goveia ookwel ARISe-wear designs genoemd meer daar over volgt spoedig! In de tussentijd kun je je vermaken op www.arise-wear.com.

See you real freaks out there!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=ojysNMXSd6A" target="_blank"><a href="https://www.youtube.com/watch?v=ojysNMXSd6A" target="_blank">https://www.youtube.com/watch?v=ojysNMXSd6A</a></a>

Nature

Antwoord #1 Maart 25, 2009, 16:05:11
edit2Rapporteer  
piede

Antwoord #2 Maart 25, 2009, 16:42:03
edit2Rapporteer  
El cheapo looks
KappuhH

Antwoord #3 Maart 25, 2009, 17:35:45
edit2Rapporteer  
Ik vind het inmiddels allemaal klinken als: kite/board laten ontwerpen en het ontwerp dan weer doorverkopen. Inmiddels heb je dus al 3 merken (3E, Fluid & Freakdog) die hetzelfde board gebruiken. Ik weet eigenlijk niet zo goed of je daar nou wel of niet trots op moet wezen...
spoetnik

Antwoord #4 Maart 25, 2009, 17:40:22
edit2Rapporteer  
In plaats van China-kites, Dutch-kites. 'k hoop alleen dat de kwaliteit wel wat beter is dan....
Nature

Antwoord #5 Maart 25, 2009, 18:01:04
edit2Rapporteer  
Ik vind het inmiddels allemaal klinken als: kite/board laten ontwerpen en het ontwerp dan weer doorverkopen. Inmiddels heb je dus al 3 merken (3E, Fluid & Freakdog) die hetzelfde board gebruiken. Ik weet eigenlijk niet zo goed of je daar nou wel of niet trots op moet wezen...

Dat is zo maar 3e-kiteboarding en Freakdog zijn dezelfde he Smiley
Freakdog doet de Amerikaanse markt net zoals ze dat voor EH deden. 

Dus het blijft toch echt bij 2 merken.
KappuhH

Antwoord #6 Maart 25, 2009, 18:07:47
edit2Rapporteer  

Dus jij bent de owner van Freakdog? En hoe zit het dan met Fluid, je hebt het ontwerp aan ze verkocht? Of toevallig zelfde ontwerp ingekocht? Wink
Nature

Antwoord #7 Maart 25, 2009, 18:12:46
edit2Rapporteer  

Dus jij bent de owner van Freakdog? En hoe zit het dan met Fluid, je hebt het ontwerp aan ze verkocht? Of toevallig zelfde ontwerp ingekocht? Wink

http://www.arise-wear.com/ ->  Clients

Ik ben geen eigenaar van freakdog. Zoals Freakdog werkte samen met EH is het nu 3e kiteboarding en Freakdog. 

EH deed ook geen business in amerika direct dat ging allemaal via freakdog welke tevens ook andere graphics op de kites/boards hadden.

Zo werkt het nu ook met 3e kiteboarding en Freakdog.

KappuhH

Antwoord #8 Maart 25, 2009, 18:28:08
edit2Rapporteer  
Zoals ik zei dus. Je hebt het ontwerp aan ze verkocht. Ze plakken er een andere graphic op (door jou andere bedrijfje ontwerpen) en verkopen het dan. En hetzelfde verhaal voor het Fluid board neem ik aan?
Nature

Antwoord #9 Maart 25, 2009, 18:42:07
edit2Rapporteer  
Zoals ik zei dus. Je hebt het ontwerp aan ze verkocht. Ze plakken er een andere graphic op (door jou andere bedrijfje ontwerpen) en verkopen het dan. En hetzelfde verhaal voor het Fluid board neem ik aan?

Voor Fluid klopt het die verkopen ook gewoon binnen europa en mogen doen en laten wat ze willen verder.
Freakshow is echt een samenwerking tussen 3e en Freakdog. Waarbij Freakdog als Amerikaans onderdeel van 3e kiteboarding fungeerd.
KappuhH

Antwoord #10 Maart 25, 2009, 18:54:58
edit2Rapporteer  
Dus Freakdog is geen zelfstandig bedrijf maar puur een los label, ze hebben verder geen inbreng op het design of whatever?

Hoe zit het dan met eigenaar van Freakdog? Geen werknemers verder? Hebben ze contracten met shops etc?

Ben wel benieuwd hoe de hele constructie in elkaar zit eigenlijk Wink
Nature

Antwoord #11 Maart 25, 2009, 19:14:28
edit2Rapporteer  
Dus Freakdog is geen zelfstandig bedrijf maar puur een los label, ze hebben verder geen inbreng op het design of whatever?

Hoe zit het dan met eigenaar van Freakdog? Geen werknemers verder? Hebben ze contracten met shops etc?

Ben wel benieuwd hoe de hele constructie in elkaar zit eigenlijk Wink

Freakdog heeft aangegeven hoe zij denken dat er veel van verkocht zullen worden hier zijn wij op gaan inspelen met dit design + nog een reeks.

Systeem :

3e-kiteboarding = Producent ontwikkelaar etc.

3e-kiteboarding -> Europa + azie + australie (markten waar we al actief in waren)
Freakdog --> Amerika + Carib. (markt waar ze al actief in waren met EH dus nu 3E)
heeft een enorm distributeuren netwerk in beide markten.

Waarom geen Freakdog geen 3e kiteboarding Amerika gaat heten? Waarom zou je je naam veranderen als t werkt en bekend en erkend is.

Voor ons als 3e-kiteboarding dus een logische stap in de goeie richting.

Walt0r

Antwoord #12 Maart 25, 2009, 22:01:19
edit2Rapporteer  
ik snap er geen zak van
Bram Wilbrink

Antwoord #13 Maart 25, 2009, 22:21:30
edit2Rapporteer  
Als het iets is...zal het wel aanslaan. gheheh. succes !!
Geronimo79

Antwoord #14 Maart 26, 2009, 00:17:24
edit2Rapporteer  
ik snap er geen zak van

Het enige wat je hoeft te snappen is dat 3E met een paar kites heeft ontwikkeld die de heren van Freakdog zo goed vonden en dusdanig veel potentieel in zien dat ze de kites van 3E nu ook onder de naam van Freakdog (freakshow) uit brengen.
Morres

Antwoord #15 Maart 26, 2009, 00:23:02
edit2Rapporteer  
dikke vette /care. Bovendien, wie speekt nou over zichzelf in de 3e persoon.
Groeten van mij, vanuit een auto
RemStah

Geen avatar

Antwoord #16 Maart 26, 2009, 11:27:43
edit2Rapporteer  
Lekker belangrijk hoe de zaken in elkaar steken! als de kwaliteit maar goed is toch?

Respect Nature! en goodluck!
ES

Geen avatar

Antwoord #17 Maart 26, 2009, 14:44:39
edit2Rapporteer  
Is dit merk ook te testen op Sticked en zoja met hoeveel wind kan je dan nog testen, dus van tot en met BFT/knoop ?
c0g

Geen avatar

Antwoord #18 Maart 26, 2009, 15:13:23
edit2Rapporteer  
Lijkt op wat er met games gebeurt. Je hebt een developer en een publisher voor diverse markten.
Niet zo moeilijk Smiley Goeie zaak voor 3E!
Maar wie heeft de kites nou ontworpen?
LF Ruud

Logs: 0 | 35 uur
Antwoord #19 Maart 26, 2009, 20:16:11
edit2Rapporteer  
Ja als ze een beetje naar de groote merken hebben gekeken dan zal het wel goed zijn toch ThumpsUp
GlennVegas
Gast
Antwoord #20 Maart 26, 2009, 21:37:22
edit2Rapporteer  
Shizzle zegt... wat een zwabber zooi! Jemig..
HookedYbo

Antwoord #21 Maart 27, 2009, 16:02:17
edit2Rapporteer  
Freakdog is bekend geworden omdat Eric van EH de amerikaanse markt vrijwel aan Scott (eigenaar en geflipte gast van Freakdog) gegeven heeft. Ze verkochten de kites omdat de amerikanen een zelfde kite konden kopen als de EH kites. En dat de EH kites goed zijn weet eigenlijk iedereen wel. Mensen kochten dus eigenlijk een EH kite met een andere opdruk. Wel met het vertrouwen dat het een EH design is.
Ik ben benieuwd of de amerikaanse markt klaar is voor weer een nieuw merkdat zichzelf nog niet bewezen heeft. Dat er nu Freakdog op komt te staan zal hier niet zoveel uitmaken lijkt me. Freakdog is eigenlijk nog niet eens een merk omdat het altijd onder EH vlag gevaren heeft. Hoop natuurlijk voor je dat het een goede samenwerking gaat worden. 1 tip; keep een eye on good old scotty.
Wel respect dat je je ontwerp hebt kunnen verkopen.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.