Enkel gebroken :(

sjoerdsantema
Gast
Juli 31, 2009, 15:21:23
edit2Rapporteer  
Gisteren heerlijke sessie op Workum met mijn nieuwe boardje. Ging echt super. Land een sprong met
1 voet uit de binding en voel een harde knak bij mijn linkerenkel.

Snel naar huis gereden(automaat) en wetsuit uitgetrokken. Naar het ziekenhuis en ja hoor gebroken. Lig nu thuis met een plaat met zes schroeven in mijn enkel. Einde seizoen. Zes weken op de bank liggen.

Zo dat wou ik even delen!  K*tzooi!
LOEN

Antwoord #1 Juli 31, 2009, 15:24:51
edit2Rapporteer  
Damn, dat is inderdaad goed balen!
Sterkte met je herstel.
Idefixe

Antwoord #2 Juli 31, 2009, 15:28:53
edit2Rapporteer  
Jakkes, da's ff minder!  Beterschap dan maar  ThumpsUp
Gerard
Gast
Antwoord #3 Juli 31, 2009, 15:34:08
edit2Rapporteer  
Mooi kl*te voor je.   ThumpDown Veel sterkte. Goed de tijd nemen om te revalideren is mijn advies. Ik heb met kiten de enkelbanden van beide enkels gescheurd en ben telkens te vroeg begonnen. Gevolg: bij het minste of geringste doet het weer zeer.  ThumpDown
El Banditos

Antwoord #4 Juli 31, 2009, 15:36:47
edit2Rapporteer  
Fucked up man. Wel dapper dat je je wetsuit nog kon uittrekken met een gebroken enkel ipv open te knippen.

succes met herstel
T-men

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #5 Juli 31, 2009, 15:40:26
edit2Rapporteer  

Snel naar huis gereden(automaat) en wetsuit uitgetrokken. Naar het ziekenhuis en ja hoor gebroken.

stoer hoor ging je niet dood van de pijn? laatst brak er iemand z'n kuitbeen op Oostvoorne en die ging nergens meer heen.

sterkte in ieder geval!

sjoerdsantema
Gast
Antwoord #6 Juli 31, 2009, 16:05:33
edit2Rapporteer  
Bedankt voor alle reacties! Hoop in oktober nog een beetje van het naseizoen mee te kunnen pikken.

Mensen van kktemobile en skyhigh waren er gelukkig snel bij om te helpen. Gelukkig was de kite ook leeggelopen anders had die mij nog even naar de kant geblazen. Was geen houden aan met die wind.

Achteraf wel blij dat ik naar huis ben gegaan voordat ik naar het ziekenhuis ging. Daar zeiden ze dat ze dat wetsuit sowieso hadden stukgeknipt. Zou toch extra balen zijn alhoewel ik het waarschijnlijk toch niet meer zal gebruiken dit jaar Grin

Qua pijn viel het gelukkig allemaal erg mee. Operatie was onder volledige narcose dus werd wakker met een ingepakt been. Hoorde dus later dat ze er allemaal schroeven en een plaat in hebben gezet om alles bij elkaar te houden. Schijn het wel stuk sterker te zijn dan als ze het gewoon zetten. Wel een dikke jaap op mijn enkel met twaalf hechtigen. Leuk voor de anekdotes later Smiley

Langbeest

Antwoord #7 Juli 31, 2009, 16:12:46
edit2Rapporteer  
Zo das mooi kl..t..e..n.
Veel beterschap en succes met je herstel.
Joy.H

Antwoord #8 Juli 31, 2009, 16:34:13
edit2Rapporteer  
beterschap  en een spoedig herstel ThumpsUp
Bram Wilbrink

Antwoord #9 Juli 31, 2009, 16:58:31
edit2Rapporteer  
Sterkte man, kloten !!

Watvoor board heb je nu ?
Vinni

Antwoord #10 Juli 31, 2009, 21:09:32
edit2Rapporteer  
Balen man! Moet er niet aan denken ThumpDown Beterschap!
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #11 Juli 31, 2009, 21:14:28
edit2Rapporteer  
Sterkte! Undecided ThumpsUp

Een vraag: was het je voet waaraan je board nog bungelde, of je voet die uit de band geschoten was?
Molliebollie

Antwoord #12 Juli 31, 2009, 21:30:42
edit2Rapporteer  
Klote man, paar jaar geleden ook m'n enkel gebroken, met snowboarden, in het begin ook nog naar beneden geboard, maar eenmaal de schoenen uit kon k er nix meer mee. Wel klote om in de zomer het gips in te moeten :S

Sterkte ermee iig.
Jeromez

Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #13 Juli 31, 2009, 21:41:50
edit2Rapporteer  
Beterschap en doe rustig aan!
Inderdaad f*cked up dat je seizoen nu ten einde is.

sjoerdsantema
Gast
Antwoord #14 Augustus 01, 2009, 13:52:11
edit2Rapporteer  
Wou het board uittrappen omdat ik voelde dat het niet goed ging. Alleen rechter voet kwam los. Linker bleef zitten en bij de landing schoot het board weg met mijn ene voet er nog in. Hoorde een vies harde knak en toen ik op probeerde te staan voelde ik mijn enkel helemaal naast mijn voet schuiven. Nog nooit zoiets meegemaakt.

Mooi Airrush boardje. Ga maar eens nadere footpads kopen zodra ik weet in de auto mag. Nu eerst hele dag tv kijken en beetje op internet surfen. Echt zo klote om de hele dag op de bank te liggen!
Matthijs?!

Antwoord #15 Augustus 03, 2009, 08:59:24
edit2Rapporteer  
Damn dan ben ik zeker een geluksvogel want dit gebeurt mij geregelt^^ maar dan nog heb ik in leven slechts gekneusde dingen gehad
kitebart

Antwoord #16 Augustus 05, 2009, 00:44:31
edit2Rapporteer  
Veel succes kerel !
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #17 Augustus 05, 2009, 07:12:42
edit2Rapporteer  
Wou het board uittrappen omdat ik voelde dat het niet goed ging. Alleen rechter voet kwam los. Linker bleef zitten en bij de landing schoot het board weg met mijn ene voet er nog in. Hoorde een vies harde knak en toen ik op probeerde te staan voelde ik mijn enkel helemaal naast mijn voet schuiven. Nog nooit zoiets meegemaakt.

Damn, de nachtmerrie van velen hier, inclusief mijzelf. Veel sterkte met het herstel
Ozzie Wright fan

Antwoord #18 Augustus 05, 2009, 08:26:58
edit2Rapporteer  
klote man, ik ken het gevoel, ga niet zitten treuren dat je niet kan kiten, 6 wken gaat snel! ga wat anders doen waar je afgelopen tijden niet aan toe kwam vanweg kiten en zet je gedachte erop. binnekort ga je weer met een smile over dat water, gozert
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #19 Augustus 05, 2009, 09:27:18
edit2Rapporteer  
Damn! kl*te man,

Nightmare voor iedere kiter:ongecontroleerd  landen met een voet uit je strap.....
Ik ben er pas beter van afgekomen met alleen verrekte enkelband.

veel sterkte toegewenst. ThumpsUp
(HJ) MINI-ME

Antwoord #20 Augustus 05, 2009, 10:46:53
edit2Rapporteer  
Hoe herkenbaar......

Veel sterkte man!! Ik heb gehoord dat het pas over 6 weken weer gaat waaien  Wink
sjoerdsantema
Gast
Antwoord #21 Augustus 05, 2009, 17:15:54
edit2Rapporteer  
Hahaha laten we het hopen! Of niet want ik gun iedereen natuurlijk volle dagen met veel wind. Volgende week woensdag loopgips. Hoop dat dat wat minder zwaar aanvoelt. We shall see! Iig bedankt voor alle toffe reacties!
sjoerdsantema
Gast
Antwoord #22 Augustus 14, 2009, 15:06:58
edit2Rapporteer  
Korte Update!

Geen gips!! Mag mijn voet vier weken niet belasten maar wel oefeningen doen. Betekent dat ik over vier weken weer kan lopen en dus weer op de been ben!!

Kan ik langzaam weer trainen om te gaan kiten!
Nika

Geen avatar

Antwoord #23 Augustus 29, 2009, 14:47:22
edit2Rapporteer  
Bizar zeg, aantal weken daarvoor heb ik op dezelfde plek ook mijn enkel gebroken.
Was mijn tweede les, best K dus want ik twijfel nu toch wel of ik het weer op moet gaan pakken.
Ben ook zelf nog gaan rijden (geen automaat maar leve de cruise-control!  YeSS, wel bleek mijn enkel toch gebroken, zij het een "bijzondere variant". Ben inmiddels weer tijdje uit gips, maar revalideren gaat door de soort breuk nog langzaam.

Hoe gaat het nu met jouw enkel?
sjoerdsantema
Gast
Antwoord #24 Augustus 29, 2009, 14:52:05
edit2Rapporteer  
Dat is inderdaad bizar! Misschien is die plek gejinxed?

Gaat inmiddels beter met de enkel. Kan alweer lopen zonder krukken alhoewel dit eigenlijk nog niet mag. Ga nu twee keer per week naar de fysio. Heb er een goed gevoel over en denk dat ik dit jaar nog kan kiten. Moet jij ook doen. Is veel te leuk om er gelijk mee te kappen!

Hoe is dit bij jou gebeurd? Echt klote dat het ook tijdens de les gebeurt! Had je les bij kitemobile?
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.