@Smiro: waarom niet naar de zandmotor? Binnenmeertje is prima voor je, wel iets diep, maar geen golfslag of hinderlijke stroming. Je kan er op de fiets naartoe...
Met binnenmeertje bedoel je dan dat kleine afgesloten deel of het deel wat eerst nog ruim in contact stond met de zee? Want volgens mij zijn het inmiddels twee meertjes?
Is idd wel een goed idee maar ben nog redelijke beginner en dan is Oostvoorne wel relaxed omdat je dan gewoon een stuk naar links loopt en niemand in de weg zit.
@ JB. OV naar Oostvoorne is nog wel te doen. Minder is het stuk lopen op het eind. Dat is toch al snel drie kwartier voor je de eerste zandkorrels ziet.
Maar is de zandmotor voor beginners inmiddels ook al een beetje te doen dan? Ik las een paar maanden terug dat er nogal een sterke stroming kan staan. Maar misschien dat hij inmiddels zover dicht is dat het wel kan. Of bedoelde Bodhi het binnenmeertje erachter? Mag daar ook gekite worden dan?
« Laatste verandering: April 15, 2012, 14:28:25 door smiro@hotmail.com »
Vandaag maar even rustig thuis gebleven (was zo te lezen ook flink druk op kijkduin). En ik wil nog even een paar keer dobberen op Oostvoorne zodat ik normaal heen en weer kan varen voordat ik het dichter bij huis kan gaan zoeken.
Dus mocht er iemand nog een plekje hebben morgen richting Oostvoorne. Anders wordt het toch weer een OV-tje ben ik bang. (alles voor het kiten he)