|
|
JO'Neill
|
En daarbij staat de wind ZO..(Pagina eerder ook al gezegd) En dat is aflandig op de playa....Dus gewoon naar Rockanje gaan
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
@lauw best lang met hoog water helpt niet, ik kon ook niet staan en de stroming was gisteren behoorlijk sterk. Ik heb het zelfde als martijn ook al een keer gehad dus weet inmiddels hoe ik een bar van die paal af krijg. Gasten maak je niet druk als we elkaar een beetje helpen op het water gaat het in de meeste gevallen goed.
@Olten, de vraag is hoe je het gedaan hebt??? Mocht je er niet zijn de volgende keer om ons allen te redden weten we hoe het moet.
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
kan op twee manieren: 1 naar je kite toe en met je kite naar de paal dan je bar er over heen gooien. 2 je power lijnen een stuk binnen halen en je bar er over heen gooien en het hele handeltje laten gaan, echter moet je daarna achter je kite aan en loop je het risico dat je bij verkeerd uitvoeren je tussen bar en paal kan komen of je in je lijnen verstrikt kan raken.
Met 2 personen is het makkelijker.
Belangrijkste vergeet ik bijna, kom je in deze situatie dan moet je gelijk je safety trekken want die pallen gaan niet op zijn voor je
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
hey olten, morgen sluf klinkt goed, mits er wel een beetje wind staat:) alleen windguru pro is positeif over morgen, alle andere sites geven een magere windkracht 4..
|
|
|
|
martijn
|
wat zegt guru pro dan lauw?
ik ben waarschijnlijk ook op slufter, waait het niet dan lekker strandweer. @ Olten, ik zal ze nog even checken
|
|
|
d@ni
|
Ik ga morgen ook naar sluf denk ik, Rock heb ik nog niet gevaren.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
kan op twee manieren: 1 naar je kite toe en met je kite naar de paal dan je bar er over heen gooien. 2 je power lijnen een stuk binnen halen en je bar er over heen gooien en het hele handeltje laten gaan, echter moet je daarna achter je kite aan en loop je het risico dat je bij verkeerd uitvoeren je tussen bar en paal kan komen of je in je lijnen verstrikt kan raken.
Met 2 personen is het makkelijker.
Belangrijkste vergeet ik bijna, kom je in deze situatie dan moet je gelijk je safety trekken want die pallen gaan niet op zijn voor je
Top werk! ps. voor de twijfelaars die in zo, n situatie komen release jezelf compleet van de kite, kans is idd groot dat je verstrikt raakt in je eigen lijnen als je zelf gaat klooien.
|
|
|
helium
|
Hoe is ZO op de slufter eigenlijk? side OFF-shore toch? Morgen lekker knallen op Rockanje of hellevoet waarschijnlijk. Hoe vroeg is iedereen er? @JO`Neil en MAURO : wat doen jullie morgen, ga weer eens alleen:(
|
|
|
Hard2Handle
|
Sluf met ZO is eigenlijk aflandig en eigenlijk niet aan te bevelen, zolang je in het kommetje blijft en niet te ver uitvaart kan het nog wel, maar het is echt NIET voor beginners. Weet niet of je nog op Hellevoet mag kiten, in de winter is het gedoogt, zou wel een goede optie zijn, lekker vlak water. Denk dat ik zelf naar Rockanje ga.
|
|
|
hans
|
morgen lekker naar rockanje rond 11 uur alleen nu afwachten of de wind daar ook heen wil komen
|
|
|
|
martijn
|
wat ziet dat plaatje er toch mooi uit. als die 5 nou nog een 6 wordt weet nog niet wat het morgen wordt, rockanje of sluf. even zien wat de wind gaat doen
|
|
|
thomasr
|
wat ziet dat plaatje er toch mooi uit. als die 5 nou nog een 6 wordt weet nog niet wat het morgen wordt, rockanje of sluf. even zien wat de wind gaat doen tijnes hil moet even kijken of hij een auto heeft, en anders ga ik waarschijnlijk met mn moeder, dus zowiezo slufter morgen! (kan toch gewoon met ZO??)
|
|
|
martijn
|
oke dude, ik heb sowieso waarschijnlijk vervoer
|
|
|
sjorsie
|
weet je toevallig waar je daar kan parkeren?straatnaam?
|
|
|
|
JO'Neill
|
Damn gasten! Jullie hebben geluk...22 graden, zon en een knoopje of 18...Wij hadden gister alleen wolken, regen en een graad of 15..mjaa...wel meer wind Have fun! @ Helium: Ik moet werken man...jammer Als ik jou was zou ik gewoon naar rockanje gaan...
|
|
|
Lucasss
|
Hallo Weet iemand van hier, of je een bar van de waroo 2009 op een waroo 2008 kan zetten zonder aanpassingen? Het hoek stukje van mijn bar was afgebroken,deze wordt nu besteld en kreeg van Euro Fun een bar te leen van een waroo 2009 super relaxt kan ik in ieder geval varen als het morgen gaat waaien. Hij wist alleen niet zeker of tie er zo op zou passen. Mischien heeft iemand hier ervaring mee? Greetz lucas
|
|
|
Hard2Handle
|
weet je toevallig waar je daar kan parkeren?straatnaam? Pagina hiervoor had ik al vermeld dat de straat 2de slag heet, daar kan je dus ook parkeren, kijk maar op google maps.
|
|
|
Hard2Handle
|
Hallo Weet iemand van hier, of je een bar van de waroo 2009 op een waroo 2008 kan zetten zonder aanpassingen? Het hoek stukje van mijn bar was afgebroken,deze wordt nu besteld en kreeg van Euro Fun een bar te leen van een waroo 2009 super relaxt kan ik in ieder geval varen als het morgen gaat waaien. Hij wist alleen niet zeker of tie er zo op zou passen. Mischien heeft iemand hier ervaring mee? Greetz lucas Volgens mij kan je die bar zo overzetten zonder problemen of iets aan te moeten passen.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Hallo Weet iemand van hier, of je een bar van de waroo 2009 op een waroo 2008 kan zetten zonder aanpassingen? Het hoek stukje van mijn bar was afgebroken,deze wordt nu besteld en kreeg van Euro Fun een bar te leen van een waroo 2009 super relaxt kan ik in ieder geval varen als het morgen gaat waaien. Hij wist alleen niet zeker of tie er zo op zou passen. Mischien heeft iemand hier ervaring mee? Greetz lucas ha was jij dat met die onzettende Oh Shit actie gisteren? ik had je boardje nog naar da kant gebracht. Ik zou het niet weten van die bar maar de meeste 4-lijns barren zijn uitwisselbaar. test anders even door de lijnen uit te leggen van allebei de barren, in "vol gepowerde" stand (chicken loop quick release tegen de bar). het gaat om het vershil tussen voor- en achterlijnen.
|
|
|