goedkoop? 5 euro bij de action, maar die breken vaak af (handvaten) maar heb zelf een pomp met alu bui, die is wel een stuk steviger, de handvaten ook, ik hou mijn handen tijdens het oppompen tegen het midden van het handvat aan, gaan ze ook langer mee.
Waar kan je ze kopen met alu buis? Kzie op internet wel een f-one pomp staan voor 34 euro. Kan opzig ook wel alleen als iemand anders een goedkopere weet
Gewoon plastic kopen. Recht pompen en er kan niet zoveel gebeuren, als je aan 1 kant duwt gaat elke pomp kapot. Je hebt ze al voor 5-10 euro, een pomp met kitemerk er op is in 1x 6x zo duur.
Goedkoop is idd duurkoop! Koop gewoon een wat duurdere met aluminium. Heb er zelf 1 met een manometer, erg handig moet ik zeggen, pomp je hem altijd met de zelfde druk op... Bijna elke surf winkel verkoopt wel een goede pomp.
Goedkopen pompen....... Je moet dan wel heeel veel geluk hebben wil je een model hebben die niet gaat lekken of stuk gaat na verloop van tijd.
Kapot gaan, ok. Maar pompen die zo lek als een zeef zijn dat je je je kite niet eens op druk krijgt zijn helemaal een ramp, voor mij dus gewoon een degelijk pomp. Ookal is die 6x zo duur, wat is 30e nu op een kiteset van 2000e