Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ohw is dat het, was maar lol aan het trappen. Straks mijn auto maar eens onder plakken!
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Coole foto's van al die kitehigh riders Ik zal deze week de nieuwe stickers op mijn boards plakken!
|
|
|
geloof68
|
Wie sponsort nu wie?
Het board is blijkbaar de plek voor de stickers. Wie heeft de primeur voor een andere plek? Als het zo doorgaat, moet ik ook nog stickers bestellen en in de eerste de beste stoeltjesliftpaal klimmen.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
Tof :-) ben benieuwd waar we de eerste sticker niet op een board gaan tegenkomen
|
|
|
feddomw
Gast
|
Als Evan nou een lading bij Versus neerlegt, kan Eddy vragen of ze tegelijkertijd worden geplakt. Want ik kom die Versus stickers echt OVERAL tegen.
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Ook ik heb ondertussen wat stickers geplakt, want stickers plakken is korting pakken (maar waarop ?)
|
|
|
geloof68
|
@Henk: Wat een landelijke omgeving zeg!
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Waar blijft jou bestelling Andre, of wacht je tot vrijdag of je er misschien 1 gewonnen hebt?
|
|
|
geloof68
|
Ik heb me niet aangemeld voor de tombola en dat doe ik ook maar niet om de kansen voor de anderen zo groot mogelijk te houden.
Ik hoop dat ik geen stickers hoef te bestellen, want dan moet ik van mezelf een originele (en wellicht illegale) plek vinden om die sticker te plakken. Daarenboven is dan de kans groot dat er een aantal van jullie het helemaal geen originele plek vinden, omdat ik te hard van de daken heb geroepen dat 't een originele plek moet zijn.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Ah, dus ik kan je van de lijst halen waar iedereen op staat die in het wintopic geregeerd heeft:
.... 43 - BdB 44 - geloof68 45 - Langbeest .....
|
|
|
geloof68
|
Haal me er maar af Evan, ik heb pas al gewonnen op de kermis.
|
|
|
TIASOF
Logs: 0 | 105 uur
|
Hier gisteren ook binnen gekomen, en eerst maar even 1 op mijn kitemobiel!! owh, en haal mij ook maar van de lijst Evan, ik heb nu al dus laat iemand anders maar meer kans maken om ze te winnen! ** EDIT ** link naar foto verwijderd ivm melding van google omtrend malware **
|
|
|
|
kobrin
Logs: 0 | 240 uur
|
Jer, jij wint qua originaliteit! Ik heb ze ook toegekregen en snel 2 boardjes gebrandmerkt!
|
|
|
geloof68
|
Inderdaad Jer ! Nu nog eentje erin plakken.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geloof68
|
Jer heeft een topplek gevonden, het wordt bijna onmogelijk om die te overtreffen. Niet geschoten is altijd mis, dus ik ben (ook) benieuwd Marc!
|
|
|
Karel79
Logs: 0 | 2 uur
|
is het wel safe for work of kan ik dit topic beter gesloten houden morgen ?
|
|
|