ruit kapot Brouwersdam

Bazmark

April 02, 2006, 16:45:03
edit2Rapporteer  
Gisteren na een poging gedaan te hebben te kiten...(7,4 m en 100kg ging zwaar de lucht in...)

Loop ik terug naar m'n auto k*t ruit kapot... ingebroken!! Ja, of nee? Alle kites lagen er nog gelukkig!
Alles lag er nog!
Nu begreep ik van Hefty hans dat er wel meer dit soort "misterieuze inbraken" gebeuren op de Brouwersdam!

1) Wie heeft dit nog meer meegemaakt?
2) Iedereen goed opletten op dit soort vandalen, nummerplaat  onthouden als je iets ziet!

Kan ik m'n schade misschien nog verhalen bij die mhnghmpf!!

Passie

Antwoord #1 April 02, 2006, 16:58:03
edit2Rapporteer  
balen voor je man..
Was r'veel schade?
slingshot {Thomas}

Antwoord #2 April 02, 2006, 17:02:58
edit2Rapporteer  
ik hoorde dat op ouddorp ook al iets vaags was gebeurt met auto ook ruit{en} stuk enz.
tom_beul
Gast
Antwoord #3 April 02, 2006, 17:03:48
edit2Rapporteer  
Op IJmuiden laatst ook al....

Alleen een ruit ingeslagen en daar blijft het bij verder niks meegenomen
Bazmark

Antwoord #4 April 02, 2006, 17:25:28
edit2Rapporteer  
@ ernie: Viel op zich wel mee, was ff bang dat ik al m'n kites poor was! Nieuwe ruit 6 tientjes, moest ik wel heel lief voor naar de dame achter de balie lachen!  (grinnik_kitesmiley)
flyingkite

Antwoord #5 April 02, 2006, 18:03:01
edit2Rapporteer  
mischien kite haaters ofzo? die landelijk opereren zeg nw soort tereurgroep antikiteaida of zoiets  schater
Passie

Antwoord #6 April 02, 2006, 18:09:54
edit2Rapporteer  
mischien kite haaters ofzo? die landelijk opereren zeg nw soort tereurgroep antikiteaida of zoiets schater

worden gewoon aanslagen..
ikw as giste rop herkingen..
geneen surfer die zo vriendelijk was mijn boardje even naar de kant te brengen.. toen ik m'n kite niet meer hield en naar de knat body dragte..  hun allemaal lachen.. en als ik hoi zei ofzoo..
allemaal net kijken of ik gekw as.. stellete.. rukkers:)
flyingkite

Antwoord #7 April 02, 2006, 18:14:57
edit2Rapporteer  
ach het voordeel is als het dan toch tot een strijd komt wij airborn kunnen gaan ''and terror will fall from te sky,s" zegmaar  schater
EricC

Antwoord #8 April 02, 2006, 18:25:13
edit2Rapporteer  
Ja echt waardeloos maar ik hoop dat windsurfers tot de inkeer komen dat het water van ons allemaal is...
Ik ben zelf ook een verfent windsurfer geweest, vorig jaar een eerste poging om kitesurfen te leren...
Ik zou zeggen niet meedoen aan de hetze... en niet generalizeren...

Oh trouwens je kan ook kijken of het waarborgfonds de schade kan vergoeden...
Check: http://www.wbf.nl/

Succes,
E.
Bazmark

Antwoord #9 April 04, 2006, 01:47:01
edit2Rapporteer  
Thanks Eric...

Enne wat een frustratie richting die surfers!  ThumpDown
Alsof die mijn ruit gaan open slopen!
Misschien moet je gewoon een beetje relaxed doen tegen die surfers, ze niet af gaan lopen zeiken en daarna gaan huilen dat ze je bordje niet naar de kant brengen...ja....gek he!!  loser
Bazmark

Antwoord #10 April 04, 2006, 01:48:26
edit2Rapporteer  
eigen risico is 136,- eurie..... helaas
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.