Wie geeft er les op Mirns?

K2
Gast
Mei 02, 2006, 04:38:47
edit2Rapporteer  
Vandaag waren ze aan het lesgeven op Mirns, zo wil ik het als kiter graag zien dat de instructeur samen met de cursist de ruimte opzoeken, 1ste keer dat ik zag ze echt 300 mtr van de kantlijn afwaren supersafe, zo worden wij niet gehinderd en ook de cursist niet in zijn lessie, beter als die domme Duitsers die nog geen 50 mtr van de kantlijn daar lesgeven, ook nog IKO ook??? Huh

Het was vandaag weer vett te doen op Mirns, ook wel leuk met die vlaggen van F-one aan de kant geeft een professionele look zo.

Toppie school die daar les aan het geven was. ThumpsUp

EricC

Antwoord #1 Mei 02, 2006, 17:29:34
edit2Rapporteer  
Vorig jaar les van die Duitsers gehad omdat het voor mij zo lekker dichtbij was. We moesten van hen ook altijd verplicht flink uit de buurt blijven en dat vond ikzelf ook wel erg prettig. Dus vindt de kritiek een beetje ongenuanceerd.
Zo hoort dat toch ook? Samen blij en vrij. Kitesurfers - beginners en gevorderden, windsurfers, zwemmers....
CeesV

Antwoord #2 Mei 02, 2006, 17:45:48
edit2Rapporteer  
ik heb een poos geleden een keer les gehad op mirns van kitemobile
globe

Antwoord #3 Mei 02, 2006, 19:05:12
edit2Rapporteer  
denk dat het absolute was als er F-one vlaggen staan.

Nette jongens inderdaad, heb ze vaker aan de gang gezien daar.

http://www.absolutekite.nl/

JER
Gast
Antwoord #4 Mei 03, 2006, 16:23:44
edit2Rapporteer  
Idd "Kitesurfschool Absolute" op Mirns, vlaggen van F-one is Manfred van Absolute, is idd een goeie instructeur, en een ook een leuke gast qua instructie van lesgeven. Van het zelfde kaliber als Stef de Jong van Kitemobile ook een mooie gast. ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.