|
|
FunsportsFeep
|
au l'eau.....sans bateau....et sans...
|
|
|
|
Dikkiedik
|
Andijk! Of Enkhuizen, maar ik hoop Andijk Ik ben dr vanavond al, NW wind zou aantrekken...
|
|
|
surf
Geen avatar
|
nw is toch Andijk, en N,No is toch Enkhuizen?
|
|
|
|
|
windjunk
|
Ik heb die spot op andijk keertje willen opzoeken, maar kwam niet verder dan een dijk met rotsen in het water.... Kan iemand mij vertellen waar ik precies moet zijn?
|
|
|
Molliebollie
|
Deze jongen is hoogstwaarschijnlijk ook vanavond al in Andijk te vinden.
|
|
|
Dikkiedik
|
Ik heb die spot op andijk keertje willen opzoeken, maar kwam niet verder dan een dijk met rotsen in het water.... Kan iemand mij vertellen waar ik precies moet zijn?
Heuh? zat je bij de haven ofzo? Andijk is ook 3 huizen aan een dijk met rotsen aan het water Richting enkhuizen rijden, op de drechtelandseweg/westfrisiaweg de afslag Whervershoof (tegenover afslag 'hoogkarspel) nemen, deze polderweg helemaal rechtdoor tot je tegen de dijk "op" rijd. Dan ga je rechts over de dijkweg, 1e weg de dijk op links en dan zit je bij het parkeerterrein bij de strandjes.
|
|
|
windjunk
|
ik was daar waar je tegen de dijk rijdt uitgestapt om over de dijk te kijken, zag alleen maar dijk met rotsen en water..... maar heb je omschrijving even bekeken op maps.google.com, dat ga ik de volgende keer wel vinden! BEDANKT!!! =)
|
|
|
Haring High Richardt
|
Wie gaat waar vrijdag kiten bij NO?? Zit helaas met mijn dochters kinderfeestje op de camping Shit happens
|
|
|
harm e
Geen avatar
|
Is Brouwersdam ook goed te doen bij NO? Ik kom uit de buurt van Arnhem dus of ik nu naar enkhuizen of brouwersdam rij, is voor mij allebei 2 uur rijden. Maar het lijkt bij Brouwersdam harder te gaan waaien.
|
|
|
Flyingtrunkie
|
De spot in Andijk heet 'De Vooroever'.
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
En je ziet van verre al de kites boven de dijk uitkomen Waar was je vanavond frank ???? Het was top, lekker gevaren met een 10
|
|
|
surf
Geen avatar
|
Wie heeft er vandaag op Andijk of Enkhuizen gevaren? Hoe was de wind? Hoeveel Knopen was het? Want er is net zoveel knopen voor morgen voorspeld?
Tnxx
|
|
|
Molliebollie
|
Wind was perfect! in het begin iets te veel voor mijn 13m² Tribal, later was ie prima! maar ik ben beginner, dus daar kun je miss. ook iets uit concluderen, maar over t algemeen was iedereen met zijn 12 bezig.
|
|
|
surf
Geen avatar
|
Hey MollieBollie,
Waar was je? En vanaf hoe laat tot hoelaat? Dus morgen kan er met een 10 of 14 heerlijk geknald worden, met pakweg 77 kilo??
Kun je met N, NO op het meertje van Andijk varen?
Tnxx
|
|
|
D.D
|
Brouwersdam (grinnik_kitesmiley).
|
|
|
Dikkiedik
|
Ik heb vanavond ook op andijk gevaren, tot 22.00 uur ongeveer.. De wind trok behoorlijk aan en erg vlagerig, kon mn 10m2 x2tje nog maar net houden, ik ben 90kg, maar wel lekkerrr hoor. Ik snap niet waarom iedereen op dat meeertje gaat altijd, het is er klein, crowded, smerige blubberige modder op de bodem met allerlei scherpe voorwerpen. Even is wel leuk op dat meertje maar daarna wel weer gezien. Het ijsselmeer is vet cool, helemaal met golven zoals vanavond
|
|
|
peterb
|
wat is beter bij NO? Brouwersdam of Vrouwenpolder?
|
|
|
|