nou, ik zelf ben niet op zoek naar een 12 meter kite. Ik heb pas een rebel gekocht, maar ik zag het staan op ebay en dacht, dat zet ik even op kitehigh. Volgens mij betaal je normaal zo 100 tot 200 euro meer voor deze kite.
Ik ben ook benieuwd want zat te denken aaan een boxer sle 9m2 voor de 'hardere' wind dagen. Of zoals voor vandaag waar ik net wat overpowered was met een 12m2.
Nog nooit problemen gehad met Ebay, ik zou wel liever nieuwe kite kopen, of bijna nieuwe. Over de staat van een gebruikte kite valt natuurlijk te twisten. Net nog een nieuwe kite uit amerika laten komen, helemaal top, vooral de prijs, binnen 6 dagen in huis.
volgens mij klopt het wel, hij heeft al meer dingen verkocht en gewoon een 100% positieve feedback. Mocht het niet lukken gooi je wel veel geld weg. Je kan alleen niet zien hoe eruit ziet, misschien is ie al wel redelijk afgeragd, maar zal wel niet.
Bij vd Berg in Hoorn kon je met die SLE ook al een goede deal krijgen... en Telstar deed er ook al aan mee... dus waarom via eBay... gewoon effe gaan praten...
Maar inderdaad - ben wel benieuwd waarom Dude de zijne al weer kwijt wil...