Kiters uit Rotterdam , meld je!

The O

Berichten: 1931
Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #11225 November 11, 2008, 19:31:15
edit2Rapporteer  
MUhahaha het was vies  Cheesy niet er in wrijven maar poetsen

Dit weekend is de wind op.  schater

Komende dagen ga ik ook niet als het niet boven 6bft is maar laat ik het kadaver rusten  Embarrassed
kitedwerg

Berichten: 19
Antwoord #11226 November 11, 2008, 19:37:02
edit2Rapporteer  
We zien wel ,het is nog lang geen weekend! ThumpsUp
Alferink

Berichten: 1730
Antwoord #11227 November 11, 2008, 19:41:54
edit2Rapporteer  
Voor de mensen die niet konden morgen herkansing.

 YeSS
martijn

Berichten: 2347
Antwoord #11228 November 11, 2008, 20:45:44
edit2Rapporteer  
maar wat zegt guru pro Rudo? Grin
nog niks, is pas tot 7 uur soggels bijgewerkt. Heb ook wel zin in een pot rossen.

ben ik ook wel aan toe Cheesy

kom je ook naar playa?
hans

Berichten: 283
Antwoord #11229 November 11, 2008, 21:18:39
edit2Rapporteer  
zijn er ook nog toevallig kiters die ook werken net als ik??? Shocked Wink
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #11230 November 11, 2008, 21:19:42
edit2Rapporteer  
wel die studeren....! Je was trouwens lekker bezig man zondag!
martijn

Berichten: 2347
Antwoord #11231 November 11, 2008, 21:21:08
edit2Rapporteer  
of naar school gaan Cheesy
@rjen

Geen avatar

Berichten: 1805
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #11232 November 11, 2008, 21:35:45
edit2Rapporteer  
Zo....deze dag komt met stip binnen in de top 5 van dit jaar! Wat een top wind voor de Waroo 7 en we werden nog getrakteerd met een heerlijk zonnetje. Bijna alle huftertjes waren ook afgezakt naar playa dus dat gaf ook nog wel wat vuurwerk.

Al met al HEERLIJK, daar neem ik graag  een halve dag vrij voor op.
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #11233 November 11, 2008, 21:39:56
edit2Rapporteer  
zijn er ook nog toevallig kiters die ook werken net als ik??? Shocked Wink
ja ik
rocket man

Berichten: 1330
Antwoord #11234 November 11, 2008, 22:01:29
edit2Rapporteer  
zijn er ook nog toevallig kiters die ook werken net als ik??? Shocked Wink

Iemand moet de economie draaiende houden in tijden van financiële crisis, er was storm op de beurzen
rocket man

Berichten: 1330
Antwoord #11235 November 11, 2008, 22:02:49
edit2Rapporteer  
Zo....deze dag komt met stip binnen in de top 5 van dit jaar! Wat een top wind voor de Waroo 7 en we werden nog getrakteerd met een heerlijk zonnetje. Bijna alle huftertjes waren ook afgezakt naar playa dus dat gaf ook nog wel wat vuurwerk.

Al met al HEERLIJK, daar neem ik graag  een halve dag vrij voor op.

dit maakt mij als werkend deel van de bevolking behoorlijk jaloers
hans

Berichten: 283
Antwoord #11236 November 11, 2008, 22:15:34
edit2Rapporteer  
@lex ik zag jou ook vette moves maken ThumpsUp


wel beetje pech gehad, ik wilde een loop inzetten toen halve wegen mijn trapeze afscheurde
dus de sint komt iets vroeger dit jaar Grin
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #11237 November 11, 2008, 23:17:11
edit2Rapporteer  
Vandaag een mega hagelbui met windstoten meegemaakt van achter het raam gelukkig. Ik moest aan jullie denken. Ik begrijp dat hij lokaal was en playa en slufter gemist heeft, gelukkig maar ThumpsUp

Jullie hebben het weer flink naar je zin gehad las ik al Joepie YeSS Joepie YeSS




Echter, ik ben enorm teleurgesteld teruggekomen zondag van het playa na een dag heerlijk kiten met een prachtig zonnetje en heerlijk ZW 25-30kn als afsluiter.

Stond met een Noor te praten die er voor het eerst was. Omdat ik vijf uur zowat non-stop op het water heb gestaan, heb ik de groene terroristen niet gezien of gesproken. Van een bekende kiter hoorde ik dat ze aan mij gerefereerd hebben toen ze zeiden dat die jongen toch niet echt een beginner was die ACHTER die nieuwe @#$%&^%$#@ palen aan het varen was.

Ik vertelde die Noor het verhaal over het playa, hoe ik er zes jaar geleden met de auto op reed, er mijn eerste meters toen heb gemaakt, en wat een fantastische spot het WAS.
Toen vertelde ik hem over de sluiting, de nieuwe parkeerplaats is zo ver van het strand aangelegd is dat de Noor opzet in het spel vermoedde: als mensen zo ver moeten lopen gaan ze vanzelf wel weg.

Na drie jaar sluiting kun je wel concluderen dat de spot aan populariteit niets inleverd. Het is alleen maar drukker aan het worden.

De Noor vermoedde dat de palen en boeien de volgende wegpestactie zijn, en over een jaar of wat de hele spot verboden zal zijn.


Ik geloof niet dat die natuurbeheerders die palen daar hebben neergezet om ons bewust ernstig in gevaar te brengen (want dat is het gewoon wel, geen discussie mogelijk naar mijn mening). Echter dat wegpesten klopt volgens mij wel aardig.

Hebben jullie die groene borden gezien die het landschap net zo ontsieren als de hele botlek op de achtergrond?

Het vogelgebied was altijd al afgebakerd door een rij palen, en daar kwam ik NOOIT achter (hoogstens om iemand weg te halen daar die in de problemen was gekomen)
de nieuwe palen en boeien hebben ons "oude" kitegebied gereduceerd naar een 10de van wat het was. Ga maar na: je kon hiervoor helemaal tot aan de bunkers bij Rockanje kiten.
Ook de zomerse oversteek naar de Slufter en zandplaat is nu verboden terrein geworden.

Ik weet zeker dat het NOOIT gaat lukken op drukke dagen om iedereen binnen dat kleine K#Tgebied te houden wat er nu is. Ik ga nu toch ook echt lid worden van het NKV, we moeten in actie komen. Dit kan zo niet langer.

Weg met die kortzichtige vogelspotters, schijn-natuurbeheerders en andere kortzichtigen. In een land van 300x200km met 17mijoen mensen is er weinig plek voor natuur. En wat er is moeten we koesteren. Echter door de mens "gecreerde natuur" behoord daar niet toe, en al helemaal niet in de drukste haven van Europa, onder de rook van gigantische petrochemische industrie.




Michiel is diep, diep diep teleurgesteld Angry
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #11238 November 11, 2008, 23:44:14
edit2Rapporteer  
ach MB trek het je allemaal niet zo af...
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #11239 November 11, 2008, 23:54:03
edit2Rapporteer  
ach MB trek het je allemaal niet zo af...

Dat is straks het enige (voor de dames met de vinger) wat we nog kunnen doen als het zo door gaat. Alle leuke plekken om te kiten op Oostvoorne liggen nu voor de boeien en/of achter de palen

Ik krijg sterk de indruk dat mensen niet inzien wat er gaat gebeuren. Wel als ze straks gaan bekeuren Angry
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #11240 November 11, 2008, 23:59:26
edit2Rapporteer  
tja het is een beetje wat ze willen zien... Of ze zien iemand die strikt genomen de regels overtreed dus die moet op de bon, of ze zien iemand heerlijk kiten terwijl er geen vogel om maalt.
Het zal wel het eerste worden, en dan kan alleen geconcludeerd worden dat je van vogeltjes kijken een hele ernstige blinde vlek krijgt voor de realiteit.
Maar was jij nog geen lid dan?
Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #11241 November 12, 2008, 06:58:17
edit2Rapporteer  
Hahahaha Olten ouwe plaaggeest!
was inderdaad toch wel een van de beste dagen van het jaar gisteren. t*ring ik was helemaal op.
gisteren avond om 08:00 in bed om er vervolgens om 04:30 weer uit te stappen. Roll Eyes Shocked

we gingen nu zo hoog dat er binnekort gele boeien in de lucht komen te hangen!! schater loser
Hard2Handle

Berichten: 3114
Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #11242 November 12, 2008, 10:32:02
edit2Rapporteer  
zijn er ook nog toevallig kiters die ook werken net als ik??? Shocked Wink
ja ik

ik moet ook helaas werken en aanhoren hoe de rest staat hakke ende beulen  :'(

veel plezier gasten die wel kunnen gaan! Grin
Snackyman

Berichten: 802
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #11243 November 12, 2008, 10:37:39
edit2Rapporteer  
Zo te zien wordt er aardig gehakt Grin

Goed bezig mensen O en ik ben nu een echte Regio Rotterdammer geworden. Alle spullen staan in Ridderkerk, klussen is zo goed als af, studie gaat goed dus nu moet ik maar weer eens gaan kiten.

2 MB-Dos: Het klinkt wel erg fucked up om op oostvoorne te gaan kiten. Misschien eens contact opnemen met NKV en rechtzaak aanspannen want dit kan natuurlijk niet zo verder gaan :S
Snackyman

Berichten: 802
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #11244 November 12, 2008, 10:41:47
edit2Rapporteer  
Trouwens laat even weten wanneer jullie met een aardige groep weer gaan kiten. Wil voor de NKV kalender even wat foto's gaan maken!
Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #11245 November 12, 2008, 11:51:29
edit2Rapporteer  
Oh ja, deze heb ik gisteren middag nog ff snel boven Oostvoorne genomen, op de foto zie je Olten....
Z'n kite staat er net niet op  Cheesy
Joepie
 Grin Grin Grin Grin Grin
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #11246 November 12, 2008, 13:41:07
edit2Rapporteer  
2 MB-Dos: Het klinkt wel erg fucked up om op oostvoorne te gaan kiten. Misschien eens contact opnemen met NKV en rechtzaak aanspannen want dit kan natuurlijk niet zo verder gaan :S

NKV is er al mee bezig, echter zo makkelijk is het helaas niet. En ik ben de euforische stemming van een aantal die wel vrij zijn een beetje aan het verpesten Roll Eyes

Dus heren: lees mijn betoog als de wind weg is, of als je weer op je werk zit Tongue
ton

Geen avatar

Berichten: 46
Antwoord #11247 November 12, 2008, 13:52:08
edit2Rapporteer  
Hey gasten

Het wordt nou steeds kouder dus ook steeds rustiger. Ik heb het probleem dat ik meestal in m'n 1tje ga en vaak door de weeks. Dat is niet altijd even veilig en gezellig.
Nou zat ik gister met een gozer op het "'auto''standjebij oostvoorne te lullen dat hier meestal een beetje wordt afgesproken waar jullie heen gaan. Is wel zo handig. Voorlopig wordt het weinig met de wind, hopen dat vrijdag nog wat aantrekt.

Ik woon zelf in rotterdam ijsselmonde, dus als iemand wil mee rijden is inprincipe ook geen probleem.
thomasr

Berichten: 1127
Antwoord #11248 November 12, 2008, 13:53:44
edit2Rapporteer  
@MB: ik heb je betoog op school gelezen... loser ook goed?
       ben het helemaal met je eens, strak gaan we van Playa+Slufter naar 2keer niks!!! ListenToMe

@Ron:  masterlijk  schater

@Ton:  welkom!  ThumpsUp   het klopt inderdaad, zoals de topictitel al een beetje doet vermoeden, dat als iemand uit deze omgeving gaat kiten het hier wordt gemeld.. Grin 
top dat je ook vervoer aan kan bieden eventueel, daar hebben sommige mensen hier  Roll Eyes  soms wel eens gebrek aan...  schater




wie gaan er vrijdag???
Alferink

Berichten: 1730
Antwoord #11249 November 12, 2008, 14:08:17
edit2Rapporteer  
Zo mensen, wat is het koud ineens,  paar dagen terug nog heerlijk warm, nu vond ik het toch verdomt koud (wel cap op, maar geen schoentjes/handschoenen).

Na 1,5 uur vond ik het gescheten, brrrr


@Ton, Welkom, 90% van de gasten hiero is getikt, dus je moet eigenlijk niemand serieus nemen.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.