Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
ik heb bewust niet in het vogel gebied gevaren ben niet verder dan de paaltjes geweest een keer ben ik van de laatste paal naar de gele boei gekite...waar heb jij het over??? koop een bril of neem een verrekijker mee. ik ben dat gebied nog nooit in gegaan en waarschuw anderen altijd voor de evt. consequenties en dat loopen...komt nog wel tis de 2 of 3de keer dat ik dat ding in mijn handen heb... moet nog wennen... Koning johnny! ... en over die eerdere post, Bezemsteel die heeft het gezien mareh morgen naar sjeef??
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
tnx jonny (met de roodblauwgele torch?) was een perfekt windje ook:) janny betrapt..morgen was de wind te hard om te loopen toch?
|
|
|
Gewoon Stefan
Logs: 0 | 19 uur
|
Eagle Janny, volgens mij heeft Johny wel gelijk in deze, maar ach je denkt toch niet dat kabouter pim met deze omstandigheden in de duinen ligt. Om daar uit de wind zijn bonnen te schrijven.
Morgen denk ik weer even richting playa, eigenlijk weet ik het wel zeker, Sjeef zit er dus niet in. Johny heeft trouwens een groene Helix (bijna altijd een 12meter)
|
|
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Eagle Janny, volgens mij heeft Johny wel gelijk in deze, maar ach je denkt toch niet dat kabouter pim met deze omstandigheden in de duinen ligt. Om daar uit de wind zijn bonnen te schrijven.
Morgen denk ik weer even richting playa, eigenlijk weet ik het wel zeker, Sjeef zit er dus niet in. Johny heeft trouwens een groene Helix (bijna altijd een 12meter)
ik ben niet voorbij de palen geweest. weet wel wie dat wel heeft gedaan maar ach...dat is net als tegen een plank aan lullen... maar goed boeiend...nu ik er over na denk idd ja klopt 1 keer oeps excuses... en ja ik weet wie Johnny is.... stond weer als een Koning Johnny met zijn mystic treanchcoat, langs de kant om er op toe tezien of wij ons wel gedragen zouden
|
|
|
|
Ed.
|
rockanje is ruk met hoog water in de middag.. beter ff naar ijmuiden boeken
|
|
|
martijn
|
Yo Ed, ja man.. Beter ga je ook mee!?
|
|
|
|
martijn
|
Ben er met jenno en joggli rond 10u... Neem je je filmcam mee?
|
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
(bazuin_kitesmiley)ik ga morgen naar nk kitesurfen. Jhono en andere R'dammers aanmoedigen , niet dat ze wat aan hebben maar goed die jongens hebben hard getraind. Voordat ik iemand niet direct bij naam noem neemt niet weg dat ik iedereen morgen veel plezier wens en hoop natuurlijk goud, zilver en brons in r'dam te zien . Laat ze een poepje ruiken, die een jaar lang blijft hangen
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
@ The O, veel plezier! Denk dat mooi NK windje staat vandaag! Ik ben van 11u op ijmuiden! see u
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
wie gaat er nog meer naar het noorden? Deze zuiden is weer lekker ruk voor hier in de buurt;p
|
|
|
|
|
|
|
Ed.
|
vieze condities op ijmuiden vandaag.. maar was toch wel ff leuk:)
johnno op NK helaas uitgeschakeld in de kwartfinales.. morgen de doubles, misschien wel ff kijken, gaan er nog meer?
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Ik heb vandaag door dat klote weer geskipt maar morgen trek ik mijn droogpak weer uit de kast en ga lekker zelf knallen op de duitserdam of Ouddorp
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
John, ik doe met je mee, laat maar horen waar je morgen heen gaat and I will follow... Morgenochtend spreken we weer.
|
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Eerst was het ZW nu is het NNW, WTF? Eerst even kijken wat het morgen doet voordat ik plannen maak...
|
|
|