R.B.
|
Thomas sterkte en succes.
|
|
|
chico
|
Aiai. Kijkt in glazenbol. We krijgen een windstille zomer. Hopelijk verzacht dat de pijn Sterkte met herstel.
|
|
|
thomasr
|
Thanks gasten, dat succes zal ik nodig hebben...
Maar gelukkig kan ik dan verplicht veel werken, (als ik werk vind waarbij ik mn armen niet nodig heb tenminste), want begin september ga ik voor 5 maanden naar kaapstad als alles goed gaat, dat maakt het dan weer een beetje goed haha
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Hey Thomas sterkte man...
Maarrr iemand morgen op een leeg playa rossen? staat wellicht een laf 18 knopen windje.
|
|
|
chico
|
Hey Thomas sterkte man...
Maarrr iemand morgen op een leeg playa rossen? staat wellicht een laf 18 knopen windje.
Hoe laat ga je Rudo? Ben wel toe aan n sessie met minder wind. Het moet wel droog zijn. Heb hekel aan natte kite
|
|
|
|
wibi
Gast
|
als het zo is rond 12 uur
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Misschien dat ik morgen ook nog een paar uurtjes mee pak. Moet het wel waaien en droog zijn.
|
|
|
El Rudo
|
als alles meezit einde ochtend begin middag, zit wel regen in denk ik. of meteen vroeg gaan, 8:30 rijden... dan is het nog droog. De voorepelling heeft er een knoopie bij gekregen.
|
|
|
El Rudo
|
mmm het gebeurt nog niet echt: (HvH) De windsnelheid 10m. op 10 februari 2011, 08:40 uur is 7.0 m/s De windstoot op 10 februari 2011, 08:40 uur is 8.8 m/s
|
|
|
wibi
Gast
|
ik wacht tot 11 uur als het dan goed is ben ik er rond 12 uur
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
8,2 m/s and rising! wie gaat waarheen dan? ik ga zo even op rockanje kijken denk ik!
|
|
|
wibi
Gast
|
oke ik rij ook naar rockanje rond 12 .30
|
|
|
El Rudo
|
mmm Ruckanje? om 14:00 wordt het hoog en gaat het nog waaien ook. Liever playa ipv klotskanje. iemand? de wind zakt eerst nog even weg, ik zou nog even wachten... nu weer 7m/s
|
|
|
wibi
Gast
|
playa dan tot hoe laat wachten
|
|
|
El Rudo
|
windfinder geeft dezelfde tendens qua tijd, hier windguruburu: Ik denk om 13:00 rijden en rammen tot het licht uit gaat.
|
|
|
Ed.
|
Ga nu op het gemakkie weg, ga eerst wel even op de playa kijken, hopelijk issie niet teveel zuid als ik daar sta zometeen! Dan tuf ik snel door naar de rock.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Gasten die moeten werken door de weeks, we kunnen bijna weer na het werk knallen, nog even geduld...
Ik heb er iig weer zin in.
|
|
|
rich@rd
|
Gasten die moeten werken door de weeks, we kunnen bijna weer na het werk knallen, nog even geduld...
Ik heb er iig weer zin in.
helemaal mee eens!!! ow en ed lukt het al met het filmpje? ben erg benieuwd!
|
|
|
Ed.
|
Bijna! Heb net After Effects ontdekt dus het gaat niet zo snel allemaal..
|
|
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
hey
heeft er iemand een windguru pro versie?
mischien ga ik morgen ook, maar dan moet het wel een beetje waaien. nu is het een beetje twijfelachtig.
gr
|
|
|
Gewoon Stefan
Logs: 0 | 19 uur
|
zit te denken richting het noorden te cruisen, daar is meer wind, iemand een goed voorstel, jesse ik heb nog een lege auto!
|
|
|