Kiters uit Rotterdam , meld je!

ROBST3R

Berichten: 540
Antwoord #36575 September 12, 2011, 16:49:56
edit2Rapporteer  
Ik ga zo richting hvh, iemand ook die kant op?
Naishie

Berichten: 383
Antwoord #36576 September 12, 2011, 16:52:03
edit2Rapporteer  
Pff ik snap jullie echt niet Shocked
Laten jullie een mooie kitedag schieten omdat het niet je favo windrichting is.
Er zijn toch zat opties met zzw?
Niet zo kieskeurig zijn mannen!Er zijn ook mensen zoals ik die heel de dag moeten werken terwijl het van de planeten waait zoals ik helaas Cry
Lauw
Administrator

Berichten: 3580
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #36577 September 12, 2011, 16:55:17
edit2Rapporteer  
ja ik werk ook nog.. Nu een mooie ZW, alleen gaat nu richting 8BFT is ook niet echt tof meer. Ik gok op morgen:)

holy moly...behoorlijke asswooping right now! 50 knopen wordt aangetikt..
feddomw
Gast
Antwoord #36578 September 12, 2011, 18:01:27
edit2Rapporteer  
Pff ik snap jullie echt niet Shocked
Laten jullie een mooie kitedag schieten omdat het niet je favo windrichting is.
Er zijn toch zat opties met zzw?
Niet zo kieskeurig zijn mannen!Er zijn ook mensen zoals ik die heel de dag moeten werken terwijl het van de planeten waait zoals ik helaas Cry

Er bestaat ook zoiets als TE VEEL wind. Het is ook hier absurd vlagerig, maar het waait inderdaad van de planeten. Je kan nu bijna varen met een Ozone Uno denk ik.
Snackyman

Berichten: 802
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #36579 September 12, 2011, 18:07:01
edit2Rapporteer  
Nu is het te hard. Woensdagochtend ben ik vrij. Heb een avonddienst. Wie gaat woensdag met een heerlijke windje uit het Westen mee kiten? Heb plek in de auto vrij. Moet alleen wel om 16:00 in hartje Rotterdam zijn.
JB - On The Edge

Berichten: 2731
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #36580 September 12, 2011, 18:20:17
edit2Rapporteer  
@Robster: Sinds wanneer ben jij een stormkiter? Ik ga woensdag weer naar Playa! Lekker rustig 20 knopen...prima....

Wel ff zorgen dat mn rug weer ok is..schiet er gister toch iets in...ik wordt oud...eerst mn enkel, nu dit weer...zucht...
Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #36581 September 12, 2011, 19:30:43
edit2Rapporteer  
Nu is het te hard?  het is levensgevaarlijk....
Ik hoop maar dat er niets gebeurd is. blij dat ik vanavond niet gegaan ben

Morgen 11:00 autostrand.
Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #36582 September 12, 2011, 19:37:53
edit2Rapporteer  
Holy mozes.

Pff ik snap jullie echt niet Shocked
Laten jullie een mooie kitedag schieten omdat het niet je favo windrichting is.
Er zijn toch zat opties met zzw?
Niet zo kieskeurig zijn mannen!Er zijn ook mensen zoals ik die heel de dag moeten werken terwijl het van de planeten waait zoals ik helaas Cry

Er bestaat ook zoiets als TE VEEL wind. Het is ook hier absurd vlagerig, maar het waait inderdaad van de planeten. Je kan nu bijna varen met een Ozone Uno denk ik.

Er bestaat alleen zoiets als een te groot board. Wat heb ik lekker geloopt vandaag zeg, man o man

En Jesse en Maarten gingen ook skyhigh! Wat een dag, jammer dat NAP vandaag niet kon worden gehouden..!

En met zon nog wel jongens, en vlaagjes tegen de 50 kn, ongelovelijk
Snackyman

Berichten: 802
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #36583 September 12, 2011, 20:01:27
edit2Rapporteer  
Holy mozes.

Pff ik snap jullie echt niet Shocked
Laten jullie een mooie kitedag schieten omdat het niet je favo windrichting is.
Er zijn toch zat opties met zzw?
Niet zo kieskeurig zijn mannen!Er zijn ook mensen zoals ik die heel de dag moeten werken terwijl het van de planeten waait zoals ik helaas Cry

Er bestaat ook zoiets als TE VEEL wind. Het is ook hier absurd vlagerig, maar het waait inderdaad van de planeten. Je kan nu bijna varen met een Ozone Uno denk ik.

Er bestaat alleen zoiets als een te groot board. Wat heb ik lekker geloopt vandaag zeg, man o man

En Jesse en Maarten gingen ook skyhigh! Wat een dag, jammer dat NAP vandaag niet kon worden gehouden..!

En met zon nog wel jongens, en vlaagjes tegen de 50 kn, ongelovelijk

Ed ik baal ervan dat ik weer moest werken. Vandaag waren het echt mooie pics geweest.
hijo del viento

Berichten: 2061
Logs: 0 | 777 uur
Antwoord #36584 September 12, 2011, 20:07:17
edit2Rapporteer  
Waaaaaaaat eeeeeeeeen bizaaaarrrreeeeeee daaaaaaaggggg

Super om half 2 am playa Markus nog even uitgezwaaid en daarna ging hij echt aan!!

Zelf nog bijna een uur alleen gevaren op playa en hoog wat wil je nog meer!!  Jajaja wel een buddy in de persoon van Johnny naish aan de kant die aan het ruzien was met zijn lijnen.  Uiteindelijk gezelschap van onze duitse wainmanvriend maar die durfde het looptechnisch ook niet aan gek genoeg.

2 loopjes getrokken maar daarna toch maar aan vriendin en kind gedacht haha. Alles wat vandaag met een 7 aan het loopen is geweest  RESPECT.

@ Markus die Engelsman 60 kg stond met zijn 7,5 klaar in de veronderstelling dat het 20 knopen waaide ???? duhhhh. we hebben hem maar verteld dat dit 20m/s was en ik niet van plan was zijn kite op te gooien.
Die airrush boys hebben alleen nog maar even staan kijken en zijn toen naar huis gegaan.

Zooooooo en nu op naar morgen, wie bied?? Trouwens die moderator hier hoe heet hij ook alweer Michi.....nog iets lult die alleen maar of komt hij ook nog wel eens op het water?? Wink
Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #36585 September 12, 2011, 20:15:38
edit2Rapporteer  
Holy mozes.

Pff ik snap jullie echt niet Shocked
Laten jullie een mooie kitedag schieten omdat het niet je favo windrichting is.
Er zijn toch zat opties met zzw?
Niet zo kieskeurig zijn mannen!Er zijn ook mensen zoals ik die heel de dag moeten werken terwijl het van de planeten waait zoals ik helaas Cry

Er bestaat ook zoiets als TE VEEL wind. Het is ook hier absurd vlagerig, maar het waait inderdaad van de planeten. Je kan nu bijna varen met een Ozone Uno denk ik.

Er bestaat alleen zoiets als een te groot board. Wat heb ik lekker geloopt vandaag zeg, man o man

En Jesse en Maarten gingen ook skyhigh! Wat een dag, jammer dat NAP vandaag niet kon worden gehouden..!

En met zon nog wel jongens, en vlaagjes tegen de 50 kn, ongelovelijk

Ed ik baal ervan dat ik weer moest werken. Vandaag waren het echt mooie pics geweest.

Je had vanaf de kant een groothoeklens nodig gehad vandaag Grin

Morgenmiddag in de golven op kijkduin dan?
ROBST3R

Berichten: 540
Antwoord #36586 September 12, 2011, 20:19:06
edit2Rapporteer  
@Robster: Sinds wanneer ben jij een stormkiter? Ik ga woensdag weer naar Playa! Lekker rustig 20 knopen...prima....

Wel ff zorgen dat mn rug weer ok is..schiet er gister toch iets in...ik wordt oud...eerst mn enkel, nu dit weer...zucht...

Ik ben niet geweest jb, ik zag dat het te hard waaide, ik ben dus net naar mijn binnenwaterspot geweest, maar ook daar waren de vlagen te hard voor mijn 8 mtr!
Zo maar even zoeken naar een 2ehands 5mtrtje:)
The O

Berichten: 1931
Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #36587 September 12, 2011, 20:31:20
edit2Rapporteer  
hijo del viento gewoon looooooopen, we gaan elkaar toch geen  Cry mietje noemen  loser.

 ListenToMe  hard en  ListenToMe hoog als je niet valt blijven de  Cool oogjes droog.




haha , het is goed dat je stopt, je weet soms gewoon dat het genoeg is. Cool Cool Cool Cool Cool Cool
Snackyman

Berichten: 802
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #36588 September 12, 2011, 20:32:06
edit2Rapporteer  
Holy mozes.

Pff ik snap jullie echt niet Shocked
Laten jullie een mooie kitedag schieten omdat het niet je favo windrichting is.
Er zijn toch zat opties met zzw?
Niet zo kieskeurig zijn mannen!Er zijn ook mensen zoals ik die heel de dag moeten werken terwijl het van de planeten waait zoals ik helaas Cry

Er bestaat ook zoiets als TE VEEL wind. Het is ook hier absurd vlagerig, maar het waait inderdaad van de planeten. Je kan nu bijna varen met een Ozone Uno denk ik.

Er bestaat alleen zoiets als een te groot board. Wat heb ik lekker geloopt vandaag zeg, man o man

En Jesse en Maarten gingen ook skyhigh! Wat een dag, jammer dat NAP vandaag niet kon worden gehouden..!

En met zon nog wel jongens, en vlaagjes tegen de 50 kn, ongelovelijk

Ed ik baal ervan dat ik weer moest werken. Vandaag waren het echt mooie pics geweest.

Je had vanaf de kant een groothoeklens nodig gehad vandaag Grin

Morgenmiddag in de golven op kijkduin dan?

Nope gaat niet lukken :/ (pleuris) Kan geen vrij krijgen morgen. Ik zie dat het daarna alweer stukken minder wordt qua wind.
Hard2Handle

Berichten: 3114
Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #36589 September 12, 2011, 20:47:41
edit2Rapporteer  
Had vandaag erg graag gewild maar kon gewoon niet vanwegen het werk en de rest van de week zit ik in het noorden des lands voor een beurs terwijl het zo lekker waait... loser loser loser Cry


Trouwens dudes mijn taal is ook niet het beste maar Airush is met 1 R. Roll Eyes Klink onlogisch maar toch is het zo...

Die airrush boys hebben alleen nog maar even staan kijken en zijn toen naar huis gegaan.

Trouwens die moderator hier hoe heet hij ook alweer Michi.....nog iets lult die alleen maar of komt hij ook nog wel eens op het water?? Wink
 schater schater schater ..... lol

ik hoop alleen dat die gasten met die Airrush normaal van het water zijn gekomen!!
Gewoon_Mart

Berichten: 1050
Logs: 0 | 428 uur
Antwoord #36590 September 12, 2011, 21:09:21
edit2Rapporteer  
Playa was superrrrr samen met Hijo, Johnny Naish en Leo de kite ripper Smiley heerlijk wezen knallen met de 7m2.

Zijn weer bizar hoog gegaan, record is weer gesneuveld!!

Morgen een nieuwe poging @ THE playa, wie nog meer?!?!?
wibi
Gast
Antwoord #36591 September 12, 2011, 21:25:24
edit2Rapporteer  
morgen rond 13.00  autostr ThumpsUp
markus

Berichten: 1907
Logs: 0 | 855 uur
Antwoord #36592 September 12, 2011, 21:33:09
edit2Rapporteer  
ben wat later denk ik. moet en zal varen  Grin

@Hijo, heeft ie toch wat bij E-fun gehaald,haha.   zwart haar en rond de 1.90m was ie toch?
die Airush gasten waren levensmoe leek het wel, haha
bezemsteel12

Berichten: 884
Logs: 0 | 69 uur
Antwoord #36593 September 12, 2011, 21:34:51
edit2Rapporteer  
@ markus en hijo,

in begin kwam die ook al vragen hoe hard het waaide, en hoe groot mijn kite was. had m gezegt dat hij als hij slim was gewoon zijn 12m in de tas hield, toen gingen ze maar skimboarden.

maar wat een klote wind vond ik het. heel vlagerig, mischien hebben we al te lekkere wind gehad afgelopen week.
markus

Berichten: 1907
Logs: 0 | 855 uur
Antwoord #36594 September 12, 2011, 21:36:51
edit2Rapporteer  
lijkt er wel op. als dit de herfst/winter van 2011 word, klaag ik niet hoor!!!!
jack the kiteripper

Geen avatar

Berichten: 17
Antwoord #36595 September 12, 2011, 21:43:30
edit2Rapporteer  
Was gewoon fantastisch, lekker zonnetje, redelijk vlak watertje, en het mooie: het was superrustig op de playa.

BTW check verloren / gevonden, nog een paar mooie Quicksilver teenslippertjes gevonden, met groen printje.

Een een toner van een Brother printer, die kan opgehaald worden in de bak bij het strand.
Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #36596 September 12, 2011, 21:44:26
edit2Rapporteer  
@Markus, je kan het ook zo zien, dit is de zomer, dit zijn de laffe zomerwindjes. Wacht maar tot de echte herfst losbarst Grin Ik ga vast een 4tje kopen
Gewoon_Mart

Berichten: 1050
Logs: 0 | 428 uur
Antwoord #36597 September 12, 2011, 21:52:42
edit2Rapporteer  
Was gewoon fantastisch, lekker zonnetje, redelijk vlak watertje, en het mooie: het was superrustig op de playa.

BTW check verloren / gevonden, nog een paar mooie Quicksilver teenslippertjes gevonden, met groen printje.

Een een toner van een Brother printer, die kan opgehaald worden in de bak bij het strand.

Was gezellig Leo!! Morgen weer en laat die filmpjes maar komen Smiley
hijo del viento

Berichten: 2061
Logs: 0 | 777 uur
Antwoord #36598 September 12, 2011, 22:06:12
edit2Rapporteer  
@Markus, je kan het ook zo zien, dit is de zomer, dit zijn de laffe zomerwindjes. Wacht maar tot de echte herfst losbarst Grin Ik ga vast een 4tje kopen
Ik doe mee met een 5je Ed.

Ik heb nog wel ff gedacht zouden die mannen nu wel loopen met de 7?? Mmm ja dussss -  nu stond er aan de playa wel veeeeel meer wind  Roll Eyes  natuurlijk.

@ Olten hoe laat gaan we spelen morgen? En vandaag was mijn grens voor wat betreft loepies trekken inderdaad.

Morgen 1630 am Playa denk ik of stiekem ff motoren?
robbepop

Berichten: 944
Logs: 0 | 996 uur
Antwoord #36599 September 12, 2011, 23:27:36
edit2Rapporteer  
Is hij vandaag gewoon jarig... Die loopende dwaas (Evan). Krijgt hij me daar toch een bak met wind voor zijn verjaardag. Volle bak loopen die gek schater schater

Maare man oh man.... wat een wind vandaag zeg.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.